9 клас АНГЛІЙСЬКА МОВА (Мельникова О.О.)

Вітаю всіх із закінченням навчального року. Хочу подякувати родинам

Бадрова Кості
Іваниченко Влади і Ярослави
Рамазанової Ангеліни
за ефективну організацію навчання дітей вдома і за терпіння виявлене під час цього навчання і до дітей і до вчителя.

Happy Summer Holidays Wishes | Summer Holidays Messages

27.05
22.05
Едінбург. Екскурсія містом.
Дивимось відео https://www.youtube.com/watch?v=zhtg9XgVwuM

Складаємо 6 запитань до відео.(12б.)
20.05
Манчестер. Екскурсія містом.
Дивимось відео. Записуємо незнайомі слова, шукаємо їх переклад. Оцінку не ставлю. Роботи не надсилайте.


15.05
Готуємось до контрольного говоріння. Читаємо текст впр.2, стор.218-220. Даємо стислий переказ (обсяг 12 речень, час – 2хв.) Знімаємо на відео, чесно дивимось у камеру. Надіслати до середи.

13.05
Контроль письма
Напишіть твір (12 речень). Почніть його так Scientists have made my life… або так If I don’t save my planet for my children…

12.05ф
Watch the video and enjoy your English.


 08.05
Контроль аудіювання
Послухайте текст і зробіть його письмовий переклад українською мовою.
Контроль читання
Читаємо тексти і виконуємо завдання. Записуємо у вигляді тесту: 1с, 2а….Ви маєте 60хв. на виконання обох робіт.

Увага!
Контрольні роботи з англійської мови відбудуться 08.05 та 13.05 о 10.00.
Завдання будуть розміщені тут і готові роботи будуть прийматися до 11.00. 

Всі, хто не виконає роботи, отримають н.а., що фактично означає 0 балів.
06.05
Бірмінгем
1. Стор.207-208, впр.2а читаємо, 2b слухаємо, 2с письмово відповідаємо на питання.(5б.)   https://drive.google.com/drive/folders/1oC8q1g3ElGWUnnqlLlIN7U0ajY9xSW7G

2. Повторюємо пасивний стан. https://www.oxfordonlineenglish.com/passive-voice Дивимось урок і виконуємо тест нижче.(7б.)

05.05ф
Екскурсія Києвом.
1. Дивимось відео https://www.youtube.com/watch?v=fN5VOkFNATQ і складаємо маршрутний лист з 13 пунктів (9б.)

2. В зошиті робимо переклад слів (згідно з текстом):1.underrated, 2.groceries, 3.gorgeous, 4.descent, 5.domes, 6.a skyline, 7.to honour, 8.dedicated, 9.funicular.(3б.)

29.04
Чотири столиці.
1. Слухаємо впр.6b, стор.205 і записуємо впр.6а, стор.205.(2б.) https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4cmtGMXJ3bk5jX0k
2. Продивляємось картки на стор.206. Обираємо одну столицю і записуємо розповідь про неї в зошит.(5б.) Обираємо ще одну і складаємо розповідь усно.(5б.)

Приклад: N is the capital of  Y. Its population is over 2mln people. N stands on the river X. The city is famous for its Opera House and Hydro Park. You can see a good performance in one of the theatres, go on a boat trip or do shopping there. I recommend you to visit N in autumn as Art House Festival is held here at the beginning of October.

28.04ф
читаємо, перекладаємо впр.2(Sights of Lviv), стор.227-228, виконуємо усно на аудіо файл.(6б.)

2. В зошиті робимо переклад слів (згідно з текстом):1.uniqueness, 2.Mediterranean, 3.a preserve, 4.to boast, 5.picturesquely, 6.a masterpiece, 7.fresh greenery, 8.inimitable, 9.to reflect, 10.enchanting, 11.to offer, 12.a range.(6б.)

24.04
Сполучене Королівство
букву d) письмово.(6б.)

2.Впр.1, стор.194-195 усно відповідаємо на питання а-f.(6б.)

22.04
Повертаємось в Уельс
виконуємо стор.199 впр.5а списком(2б.), 5b пишемо номер і перші 1-3 слова,приклад:1.Big Pit was (4б.).

2. Впр.6а, стор.199-200 записуэмо в зошит цифру+букву, приклад 9.k(2б.) на аудіо читання діалогу(4б.).

21.04ф
Львів-Флоренція Східної Європи
1. Слухаємо https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1oC8q1g3ElGWUnnqlLlIN7U0ajY9xSW7G
читаємо, перекладаємо впр.2, стор. 226-227, виконуємо усно на аудіо файл.(6б.)

2. В зошиті робимо переклад слів (згідно з текстом, а не перший ліпший переклад, який вам потрапив на очі):peculiar, a natural reserve, a watershed, significant, trade, rapidly, stunning, urban, splendid, hectic, open-hearted, hospitality.(6б.)

17.04
Шотландія.
 виконуємо в зошиті тестом.(2б.) Файл може зависати, тому відразу скиньте його собі.
2.Впр. 4b, стор.191 слухаємо, виконуємо усно на аудіо файл.(4б.)
3.Впр.5а, читаємо, зєднуємо усно на аудіо файл.(4б.)
4.Впр.5b складаємо план в зошиті.(2б.)

15.04
Уельс
1. Виконуємо впр. 3b, стор. 97. Слухаємо https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1oC8q1g3ElGWUnnqlLlIN7U0ajY9xSW7G
читаємо, перекладаємо і записуємо на аудіо файл.(4,5 бали)
2. Виконуємо впр.3a,стор. 196 тестом. (2,5б.)

3. Виконуємо впр. 4, стор.198 письмово. Складаємо 10 питань без відповідей.(5б.)

14.04ф
Визначні памятки України. Читаємо опис визначних міст  впр.1, стор. 226 і наносимо на контурну карту.


10.04
Англія
1. Виконуємо впр. 7, стор. 186-187. Слухаємо, читаємо, перекладаємо (аудіо вислано кожному окремо) і записуємо на аудіо файл.
2. Виконуємо впр.6,стор. 186 (тестом)

3. Виконуємо впр.8, стор.187 письмово. Складаємо 10 питань без відповідей.

08.04
Починаємо нову тему  “The  UK Today”
1.  Виконуємо впр. 2, стор. 182:
а) виписуємо в зошит всі надані для вибору слова з перекладом, а потім читаємо, перекладаємо і записуємо обраний варіант (речення НЕ переписуємо);
в) переписуємо речення, вставляючи вказані прийменники;
с) усно складаємо речення з наданими словосполученнями і записуємо на аудіо файл.
2. Виконуємо впр. 3, стор. 184-185. Слухаємо, читаємо, перекладаємо (аудіо вислано кожному окремо) і записуємо на аудіо файл.
3. Виконуємо впр. 4, стор. 185 письмово, там, де правда пишемо просто слово True, а там, де неправда пишемо False і записуємо правильний варіант.

07.04ф


Do exercises online:
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/video-zone/school-strike-4-climate

03.04


Вивчаємо різницю між словами reason  та cause (стор. 164)
reason –причина (навіщо це робиться, з якою метою, який результат)
cause – причина ( чому це стаеться, що є підгрунттям та першопричиною проблеми)
Choose : reason or cause. Write your answers into your exercisebook.
Example: 0. cause
1. Many immigrants (about 50 per cent) claim that work is the______ for immigrating to Norway.
2. Give me the______ for which you were absent yesterday.
3. Democritus believed that nothing happens at random that everything has a material ______.
4. Wisdom gained through experience is the______ young men must respect their elders.
5. The same ______ does not always give rise to the same effect.
6. The root ______of the crime problem is poverty.
7. There must be another _______ Megalodon to attack him.
8. We have ______ to believe that the explosive was a diversion.
9. It's our job to establish the ______of the fire.
10. Poverty increases trafficking risks and is a ______ for child marriage.
11. Cancer is the leading ______ for hospice care.
12. Human overpopulation especially in the past two centuries is said to be the underlying  ______ of the Sixth Extinction.
13. I think you have _______ to be happy.                                                                        
14. That just gives them a ______ to arrest you.
15. Another season, another ______ for making whoopee...
16. It's the only ______ why you're not dead.
17. The contribution of intensive agricultural and unsustainable practices such as straw burning in air pollution is a ______ of concern.
18.  The proximate ______ of death was toxicity from infection by opportunistic bacteria. 
!9. The shape-shifters - We have ______ to believe that some of them are amongst us right now.
20. The main ______ is that users need such an integrated approach.
21. Cooling systems for civil reactors have become very complex and this is a prime ______ of soaring construction costs.
22. Today, peasant farmers are being barred from forests as part of the fight against climate change; tomorrow, the same forests could be uprooted in order to allow companies to extract the fossil fuels that are the underlying ______ of the problem.
23. Now, we've known for a long time the ______ of diarrhea.
24. The excesses of the world’s richest consumers – which is the ______of the vast majority of ecological degradation – must be limited.
На стор.166-167 є текст в рамочці. Читаємо, перекладаємо, записуємо читання на відео (переклад не записуємо) і надсилаємо.



01.04


Watch the video and do exercises.
https://www.youtube.com/watch?v=8YW0EPgt7ew
Put the verb into the correct first conditional form:
1. If I _(go) out tonight, I (go) to the cinema.
2. If you (get) back late, I (be) angry.
3. If we (not / see) each other tomorrow, we (see) each other next week.
4. If he (come), I (be) surprised.
5. If we (wait) here, we (be) late.
6. If we (go) on holiday this summer, we (go) to Spain.
7. If the weather (not / improve), we (not / have) a picnic.
8. If I (not / go) to bed early, I (be) tired tomorrow.
9. If we (eat) all this cake, we (feel) sick.
10. If you (not / want) to go out, I (cook) dinner at home.
11. I (come) early if you (want).
12. They (go) to the party if they (be) invited.
13. She (stay) in London if she (get) a job.
14. He (not / get) a better job if he (not / pass) that exam.
15. I (buy) a new dress if I (have) enough money.
16. She (cook) dinner if you (go) to the supermarket.
17. They (go) on holiday if they (have) time.
18. We (be) late if we (not / hurry). 
19. She (take) a taxi if it (rain).
20. I (not / go) if you (not / come) with me.

31.03ф
Project Work
1. Open “The Red Book of Ukraine”  https://redbook-ua.org
2. Choose one species of animals and read information about it.
3. Make a leaflet (A4) with pictures and useful but simple facts for 7-8 year-old kids. (≈12 sentences)

20.03
Watch the video and write full answers to the questions of the quiz.
Listen to the speaker and learn the new words. Then write down the definitions which he gives for these words.
Example: Environmentalism is the ideology.






3 коментарі: