2-Б клас


Музичне мистецтво
Фізичне виховання

shirobok1706@gmail.com абот viber  

29 травня
Я досліджую світ
Кольорові сторінки: літо


https://www.youtube.com/watch?v=5mPo_EJKfFU

Математика
Підсумок за рік. Сторінка у підручнику 139.

Літературне читання
Підсумок за рікСторінка у підручнику 140-141


Після виконання завдання   для тебе та батьків  ПОДАРУНОК




28 травня
Я досліджую світ
Святковий календар літа
https://www.youtube.com/watch?v=wN_tta5bt0g

Літературне читання
Читаємо улюблені книжки.

Математика
Повторюємо вивчене.
Робота у підручнику на сторінці 138. Письмово виконати завдання 2 (з будиночком).


27  травня
Я досліджую світ
Тема: Я дружу з природою.
Перегляньте відео.
Математика
Тема:  Повторюємо вивчене.
Робота у підручнику сторінка 137 . Усно завдання 1ю 2.  Письмово 
Завдання  3 задача 2,  приклади  завдання 4.
Вчимо таблицю множення  та ділення   від 2 до 9.
Українська мова
Тема уроку:  Розповідь на тему « Мрії про літні канікули».
 Усна робота. Підручник сторінка 109 вправа 278.
-         А які  у тебе мрії про літні канікули?
Письмово. У зошиті запиши  та надішли  свій перелік мрій про канікули.
Літературне читання
Тема:  Читаємо улюблені книжки.
Мистецтво
Тема:  Зустрічаємо літо.

Малюнок про  літо, літні канікули 

26 травня
Літературне читання
Тема:  Читаємо улюблені книжки.
Українська мова
Тема уроку: Розповідь на тему « Мрії про літні канікули».
 Усна робота. Підручник сторінка 109 вправа 278.
-         А які  у тебе мрії про літні канікули?
Письмово. У зошиті запиши  та надішли  свій перелік мрій про канікули.
Математика
Тема:   Перевіряємо множення і ділення. Досліджуємо таблицю множення числа 8 та числа 9;  таблицю ділення  на 8 , на 9.
Перегляньте відео.
Робота  у підручнику   на  сторінці  135. Виконати  завдання 4 
Робота  у  підручнику   на  сторінці  136  завдання 6.
Перегляньте відео. Може  хтось з вас так швидше запам’ятає таблицю  множення.
https://www.youtube.com/watch?v=up5GRotlKPA&t=42s


25 травня
Українська мова
Тема :Повторення. Питальні речення. Діалог.
Перегляньте відео. За малюнками   у відео  ( у громадському транспорті,  діти на вулиці ) складіть  діалог. Завдання виконуєте усно.

За бажанням можете записати власний діалог  3-4 репліки з відповідями. Зверніть увагу, як записуємо діалог ( підручник сторінка 84)

22 травня

Я досліджую світ
Тема:  Правила безпечної поведінки  вдома  та на вулиці.
Дивимося відео та обговорюємо ситуації.
Математика
Тема:  Розв’язуємо складені задачі на кратне  порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7;  таблицю ділення числа 7.
Перегляньте відео.
Робота  у підручнику   на  сторінці  133. Виконати  завдання  3 , 5  ( будиночок)
Робота  у  підручнику   на  сторінці  134  завдання 4.
Вчимо таблицю множення  та ділення  числа 7
Літературне читання
Тема:  Казковий світ.  Продовжуємо  читати   казки  за власним вибором 


21 травня
Я досліджую світ
Тема:  Правила безпечної поведінки на вулиці 
Продовжуємо дивитися відео та обговорюємо ситуації.
Літературне читання
Тема:  Казковий світ.  Продовжуємо  читати   казки  за власним вибором. 
Математика
Тема:   Вивчаємо кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6.
Перегляньте відео.
Робота  у підручнику   на  сторінці  131. Виконати  завдання  2, 3  ( усно), 
письмово  завдання  4.  Робота  у  підручнику   на  сторінці  132 завдання
2 ( усно), завдання 3 письмово.
У зошиті пишемо каліграфічну хвилинку цифру 6 ( інші завдання з відео не виконуємо)
Дизайн і технології  
Тема: Зустрічаємо літо 
Роботу можна  виконати у формі  малюнка, зробити аплікацію або сконструювати композицію з конструктора .

Під час виконання завдання потрібна ваша фантазія.

20 травня
Я досліджую світ
Математика
Тема:  Розв’язуємо  складені  задачі.
Перегляньте відео. Дивиться  відео уважно у ньому  є  пояснення   щодо розв’язання задач, які запропоновані  для виконання.
Робота підручнику   на  сторінці  130. Виконати  завдання  1 ( усно),  
завдання  2  письмово  ( обидві задачі).
Закріплюємо знання   таблиці множення та ділення на 2,3,4,5. Вчимо таблицю множення  на 6,7,8,9.
Українська мова
Тема : Повторюю вивчене про текст.
Робота у підручнику. Вправи 275, 276 ( усно,  завдання з будиночком  не  виконуємо). Письмово вправа 272.
Літературне читання
Тема:  Казковий світ. Читання  казок  за власним вибором 
Казки читають діти   до 25  травня включно.
Зразок  звіту ( пишемо у зошиті)
Назва  казки  
Автори  
Це може бути перелік казок та їх авторів.
Мистецтво
Тема:   Це малюю  я.

 Що  малювати вирішуйте  за власним бажанням.

19 травня
Літературне читання
Тема: Мої навчальні досягнення.
Роботу виконуємо обов’язково. Для цього   треба  пройти тест,  перейшовши за посиланням join.naurok.ua ,  Код  доступу  4379813  
Тести пройти  до  22  травня до 20.00
Українська мова
Тема : Складання тексту про події з  власн6ого життя.
Передивиться відео.
Усно виконати  вправу 273, 274 (запис  вправи 274 за бажанням).
Математика
Тема:  Діагностична робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислювань.
Роботу виконуємо обов’язково. Для цього   треба  пройти тест,  перейшовши
за посиланням join.naurok.ua ,  Код  доступу    1775403
Тести пройти  до  21  травня до 20.00
Закріплюємо знання   таблиці множення та ділення на 2,3,4,5. Вчимо таблицю множення  на 6,7,8,9.

18 травня
Українська мова
Тема : Усний переказ тексту
Завдання:
1.Прочитай текст.
ПІДЗЕМНИЙ МЕШКАНЕЦЬ
На узліссі чорніють купки землі. Деякі зовсім свіжі. Їх насипав кріт: це він зайву землю з потайних ходів повигортав. Майже все своє життя кріт проводить під землею, шукає черв’яків, личинок різних комах, а на поверхню виходить дуже рідко. Того осіннього ранку просто переді мною раптом заворушилася земля.
Спершу з’явилася мордочка з маленьким хоботком. Потім кріт виставив напоказ
передні короткі лапки з довгими кігтями і нарешті виліз сам.
                                                                                    (67слів) За Віктором ІІриходьком
2. Дай відповіді на запитання.
1. Кого називають підземним мешканцем?
2. Де проводить кріт майже все своє життя?
3. Які зовнішні ознаки крота?
3. Підготуй стислий усний переказ тексту.
4. Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання:
1 – мені було дуже легко
2 – мені була потрібна допомога дорослих
3 – мені було дуже складно.
Завдання виконується усно, писати не треба. 
Надсилаєте за зразком: 
Іванов Іван - Усний переказ тексту - 3 ( ставити цифру із завдання  4 , а саме, як дитині  за складністю було виконувати завдання ).

15 травня
Я досліджую світ
Працюємо з підручником сторінки 118-119.   Читаємо та відповідаємо на запитання.            
Математика
Тема:  Збільшуємо та зменшуємо  число у кілька разів. Досліджуємо  таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.    
Перегляньте  відео.
Вивчити таблицю множення та ділення на 5, повторюємо таблицю множення та ділення на 2, 3, 4.
Літературне читання
Тема: Урок позакласного читання. 
Сьогодні,  ви обираєте для читання книжку за власним  бажанням. Читаєте.
У зошиті з української мови пишете :
                     15 травня
Урок позакласного читання
Назва оповідання  ( або казки)
Автор


14 травня
Я досліджую світ
Тема:  Що можна  побачити, почути   і відчути влітку?
Перегляньте відео.
Літературне читання
Тема:  Продовжуємо працювати  над оповіданням « Ромашка» за Б. Харчуком.
Робота з підручником сторінка 139. Читати виразно оповідання та  попрацювати над запитаннями до нього.
Математика
Тема: Розв’язуємо  задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.    
Перегляньте відео.
Виконати з підручника  на  сторінці 127 завдання 3. Записати коротку умову з підручника та розв’язати задачу, обернену не складати) та завдання 4.
Перевір свої знання таблиці множення на 4. Подивись відео - тренажер.
Дизайн і технології  
Тема: Створення математичного планшета.








13 травня
Я досліджую світ
Тема:  Кольорові сторінки  природи: літо.  
Перегляньте  відео.
Працюємо з підручником на сторінках 116-117.
Математика
Тема: Досліджуємо  таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.    
Перегляньте  відео.
Виконати завдання  письмово  2, 4, усно 3 на сторінці 126.
Повторюємо таблицю множення на 2, 3. 
Вчимо таблицю множення на 4,5,6,7, 8, 9. 
Українська мова
Тема :  Складання тексту за серією малюнків.
Перегляньте казку « Лисиця і журавель», перечитайте. Виконайте вправу 268.
Літературне читання
Тема:  Оповідання « Ромашка» за Б. Харчуком. Робота над запитаннями.
Робота з підручником сторінка  139. Читати виразно оповідання та  попрацювати над запитаннями до нього.
Мистецтво
Тема: Виготовлення рамок для  фотографій.


12 травня
Літературне читання
Тема: Звуки природи.  Вірш Е. Зими « Дощі бувають різними», О. Дирканець
« Вибіг дощик на дорогу».
Продовжуємо виразно читати вірші на сторінці 138-139, даємо  відповіді на запитання.
Українська мова
Тема : Складання тексту за ілюстрацією.
Виконання вправи 265.
Математика
Тема: Розв’язуємо задачі на  знаходження різниці та  на  різницеве порівняння.     
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=YZXdJvQmtlQ&feature=emb_logo
Виконати   завдання 3 на сторінці 124 (дві задачі з коротким записом) та
завдання 4 на сторінці 125 ( задача  з коротким записом).
Повторюємо таблицю множення на 2, 3. 
Вчимо таблицю множення на 4,5,6,7, 8, 9. 

08 травня
Я досліджую світ
Тема:  Досліджуємо небезпечні місця.
Математика
Тема: Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3.
Переглянути відео. Розглянути розв’язання задач.
Письмове виконання  на сторінці 123 завдання 8.
Повторюємо таблицю множення на 2, 3. 
Вчимо таблицю множення на 4,5,6,7, 8, 9.   
Літературне читання
Тема:  Мої досягнення. Навичка читання вголос.

 Продовжуємо участь у флешмобі « Я читаю».

07 травня
Я досліджую світ
Тема: Безпека там, де ти живеш.
Перегляньте відео.
Працюємо з підручником. Читаємо  та відповідаємо на запитання на сторінках 114-115.              
Літературне читання
Тема: Звуки природи.  Вірш Е. Зими « Дощі бувають різними», О. Дирканець
« Вибіг дощик на дорогу».
Виразне читання віршів на сторінці 138-139, відповіді на запитання.
Математика
Тема: Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник.
Перегляньте відео. Письмово  на сторінці 121 завдання 1, 5 (задача 3)
Пояснення виконання завдань є у відео.
Повторюємо таблицю множення на 2, 3. 
Вчимо таблицю множення на 4,5,6, 7, 8, 9.
Дизайн і технології  
Тема: Працюємо з конструктором.  Створення  споруд за власним  задумом.


06 травня
Я досліджую світ
Тема : Турбуюся про здоров’я.
Перегляньте відео

Працюємо з підручником. Читаємо  та відповідаємо на запитання на 
сторінках 112-113. 
Математика
Тема: Розв’язуємо складені  задачі  на знаходження остачі та суми.
Перегляньте 1 відео, де розглядаються задачі на знаходження остачі.
Розв’яжіть задачу 2 на сторінці 119 підручника (дивиться задачу  у  відео )
Перегляньте 2 відео, де розглядаються задачі на знаходження суми.
Розв’яжіть задачу 3 на сторінці 120 підручника  ( подібна задача дана у відео)
Повторюємо таблицю множення на 2, 3,4, 5. 
Вчимо таблицю множення на 6, 7, 8, 9.
Українська мова
Тема : Складання тексту за ілюстрацією.
Переглянути відео. Завдання розглядаємо. Беремо до уваги текст про божью коровку.

Виконати вправу 267 у підручнику на сторінці 104 (беремо з відео, пам’ятайте , що у текста є  початок, основна частина, кінцівка  )
Літературне читання            
Тема: Вірш  В. Гринько « Мама», Вір  А Костецького « Все починається з мами».
Працюємо з підручником. Вчимося читати виразно вірші  на сторінках 136-137, відповідаємо на запитання до віршів.

Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Fyf1lfEjS_A
Мистецтво
Тема: Створення аплікації « Сонце – господар  неба»
Перегляньте відео. Зразок аплікації.
Проявіть  власну фантазію.

05  травня
Литературне читання
Прочитайте текст Олега Чаклуна «Сміливість» та дайте  усні відповіді на запитання до нього.



                                                   


Українська мова
Тема уроку:  Виражальні  засоби мови.
Дивимося відео та працюємо з ним.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=h-80pK6CFhY&feature=emb_logo
Запишіть запропоновану в відео каліграфічну хвилинку ( букви, речення). Продовжить працювати з відео. Прослухайте про конвалію. Виконайте завдання , яке надане у відео.  За допомогою башточків - підказок  (запропонованих речень ) складіть  і запишіть текст про конвалію. 
Математика
Тема уроку:  Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=nMr6Lk5fN9U  ( у  продовженні є друге  відео, а саме  тренажер таблиці   множення на 2)
Письмово виконати завдання  3,5, 6 на сторінці 118.
Запам’ятовуємо таблицю множення та ділення на 2 у завданні 2
на сторінці 118,  звертаємо увагу на 3 стовпчик
 Музичні вправи на запам’ятовування таблиці множення на 2

Інформатика
Ви - молодці! Працюємо далі з алгоритмами. Вчимось і граємо! Переходимо за посиланням   https://studio.code.org/sections/VCGGZL  
Обираємо своє прізвище і граємо. Обираємо 2 кімнату "Лабіринт" і працюємо. Хто вже пройшов кімнату № 2, заходимо в кімнату №5 "Художник" і малюємо! . 
В кожної дитини є свій графічний код - малюнок. Щоб його отримати, напишіть мені повідомлення  з прізвищем дитини. Мій номер 0957855763. 
Також нагадую про  завдання  ЗАГУБЛЕНІ В КОСМОСІ та  КІТ та МИША . Може ще хтось спробує свої сили.
Бажаю успіху! 

04  травня
Українська мова
Тема:  Порівняння текстів - розповідей та текстів - описів.
Переглянути відео. Завдання у відео розглядаємо усно.

Працюємо у підручнику на сторінці 102. Усне виконання вправи 259 та вправи 260.  Письмово вправа 261 (лише будиночок)

30 квітня
Я досліджую світ                завдання на 06 травня
Тема: Ти ростеш і змінюєшся.
Передивись відео.
Працюємо з підручником. Читаємо  на сторінках 110-111.
Працюємо у  робочому  зошиті  на  сторінках 56-57  завдання 1, 3  та
на  сторінці 58  завдання 3.
Литературне читання       завдання на 05 травня
Тема: Оповідання Зірки Мензатюк « Іди, іди дощику
Працюємо у підручнику на сторінках 134-136. Вчимося виразно читати оповідання  та давати  відповіді на питання  до оповідання       
Математика
Тема: Перевіряємо свої знання. Діагностична робота «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100»
Роботу виконуємо обов’язково. Для цього   треба  пройти тест,  перейшовши за посиланням join.naurok.ua , 
введіть код  доступу 870146 . Тести пройти до 04  травня до 20.00
Сьогодні  о 19.00   годині  завершується перевірка знань таблиці на 2,3,4,5  Поспішайте пройти  тести  перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код  доступу 990287.
Дизайн і технології  
Створюємо килимок .
Демонструємо аплікацію з геометричних фігур  ( завдання від  23 квітня)
Демонструємо  котика в техніці орігами ( завдання від  16 квітня)
Демонструємо  пластилінову казку ( завдання від 09 квітня)


Інформатика
Вітаю! Ви - молодці! Не очікувала таких гарних та яскравих результатів! Працюємо далі з алгоритмами. Вчимось і граємо! Переходимо за посиланням   https://studio.code.org/sections/VCGGZL  
Обираємо своє прізвище і граємо. Обираємо 2 кімнату "Лабіринт" і працюємо. 
В кожної дитини є свій графічний код - малюнок. Щоб його отримати, напишіть мені повідомлення  з прізвищем дитини. Мій номер 0957855763. 
Також нагадую про  завдання  ЗАГУБЛЕНІ В КОСМОСІ та  КІТ та МИША (завдання складне, створення простої гри). Може ще хтось спробує свої сили.
Бажаю успіху! 

29 квітня
Я досліджую світ
Тема: Людина  і її тіло.
Переглянути відео. Завдання у відео лише дивилося, письмово не виконуємо.
Працюємо з підручником. Читаємо  на сторінках 108-109.
Математика
Тема: Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
Переглянути відео.
Пояснення виконання  дій у виразах, які є у підручнику на  сторінці 116  є у відео. Письмово виконати завдання  2 ( записуємо приклад , нижче показуємо порядок виконання дій). Діти можуть над прикладом  надписувати  ручко.  порядок виконання дій .
Зразок виконання:
53- (42-24)=35
42-24=18
53-18=35
Продовжуємо вчити  таблицю множення на 2,3, 4, 5.
Вчимо таблицю ділення на 2,3,4,5.
Для тих, хто знає таблицю на 2,3,4,5 тести. Пройдіть тести
 перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 
доступу 990287. Тести пройти до 30 квітня до 19.00
Українська мова
Тема: Текст – опис.
Переглянути відео. Завдання у відео розглядаємо усно.
Усно розгляньте  вправи 256. 257.   Запам’ятайте  правило про текст - опис та  схему будови тексту - опису.
Письмово виконати  вправу 258
Литературне читання
Тема: Оповідання  Зірки Мензатюк « Іди, іди дощику».
Перегляньте мультфільм « Іди, іди дощику».
 Працюємо у підручнику на сторінках 134-136. Вчимося виразно читати оповідання  та давати  відповіді на питання  до оповідання       
Мистецтво

Зображення будиночка чарівниці Гармонії ( фломастери, маркери). Можна проявляти свою фантазію).       


Як намалювати будинок. Малюнки будинків

ЧАРІВНИЙ БУДИНОЧОК - Образотворче мистецтво 2 клас - Олена ...
Як намалювати теремок з казки. Ілюстрації до казки "теремок ...




ЧАРІВНИЙ БУДИНОЧОК - Образотворче мистецтво 2 клас - Олена ...Як намалювати теремок з казки. Ілюстрації до казки "теремок ...













ЧАРІВНИЙ БУДИНОЧОК - Образотворче мистецтво 2 клас - Олена ...








Як намалювати теремок з казки. Ілюстрації до казки "теремок ...



28 квітня
Літературне читання
Тема: Оповідання « Далекий голос зозулі» за А. Камінчуком.
Перегляньте  пізнавальне відео про зозулю та прослухайте оповідання « Далекий голос зозулі» за А. Камінчуком.
Працюємо у підручнику на сторінках 133-134. Вчимося виразно читати оповідання  та давати  відповіді на питання  до оповідання.  
Українська мова
Тема:  Текст – розповідь. Упорядкування казки Ю Ярмиша
« Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій.
Перегляньте відео.
Усно розгляньте  вправи 252. 253. Запам’ятайте  правило про текст – розповідь та  схему будови тексту – розповіді.
Письмово виконати  вправу 255. Зразок оформлення роботи
1 рядок  Дата
2- 3 рядок Упорядкування казки Ю Ярмиша « Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій.
Математика
Тема:   Вивчаємо ділення на рівні частини.
Перегляньте відео.
Письмово виконати  завдання  3  на сторінці 115 (розв'язуємо задачу
 і складаємо обернені - у відео є пояснення та запис розв’язання ). Задачі пишемо без короткої умови (дія + відповідь). Завдання 4 
(тільки буд.).
Продовжуємо вчити  таблицю множення на 2,3, 4, 5.
Вчимо таблицю ділення на 2,3,4,5.
Для тих, хто знає таблицю на 2,3,4,5 тести. Пройдіть  тест  перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 
доступу 990287. Тести пройти до 30 квітня до 19.00

27 квітня
Українська мова
Тема:  Будова  тексту. Заголовок тексту.
Перегляньте відео
Усно розглянути вправи 246,  247. Запам’ятати правило про частини тексту. Письмово виконати  вправу 249.


24 квітня
Я досліджую світ
Проводимо  дослідження. Які товари з України відправляють за кордон?      
До 29 квітня  попрацюйте у робочому  зошиті  на  сторінці  54-55 
Математика   Виконати   до 28 квітня              
Тема:  Відкриваємо  спосіб множення та ділення на 10.
Перегляньте відео. Завдання у відео не виконувати.
Працюємо на сторінці 114 підручника. Виконати завдання 3, 4 ( будиночок), як виконувати є у відео  після поясненя теми.
 Продовжуємо вчити  таблицю множення на 2,3, 4, 5.
Літературне  читання

Перевірте   свої знання  щодо   знання змісту казки. Г.К. Андерсена « Принцеса на горошині».  Для цього пройдіть  тест  перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 183687 та прізвище учня  

(Тест пройти  до 24.04. до 19.00). 

Перегляньте  відео Казки Г.К. Андерсена « Соловейко», « Гидке каченя».
до  28 квітня               


 23 квітня
Я досліджую світ
Тема:  Світове  господарство.
Перегляньте відео урок. 

Прочитайте  текст у підручнику « Я досліджую світ»  на сторінці  107, попрацюйте у робочому  зошиті  на  сторінці  55.
Літературне  читання
Перегляньте  відео. Казки Г.К. Андерсена « Соловейко», « Гидке каченя».

Перевірте   свої знання  щодо   знання змісту казки. Г.К. Андерсена « Принцеса на горошині».  Для цього пройдіть  тест  перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 183687 та прізвище учня  

(Тест пройти  до 24.04. до 19.00). 

Математика                
Тема уроку:  Вивчаємо  ділення з  нулем та одиницею.
Перегляньте  відео
 https://www.youtube.com/watch?v=tEAiadGbD1Q&feature=emb_logo
Працюємо на сторінці 113 підручника. Виконати завдання 3, 4 ( будиночок)
Вчимо таблицю множення на 2, 3,4. На допомогу  відео
https://www.youtube.com/watch?v=qksc84OgAJg
https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U
https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE
Дизайн і технології  
Створюємо аплікацію з геометричних фігур.(можете проявляти свою фантазію)
Демонструємо  пластилінову казку ( завдання від 09 квітня)
Демонструємо  котика в техніці орігами ( завдання від  16 квітня)
Інформатика
Граємо далі з Рудим Котиком. Знайомимось далі з середовищем  Scrath.
Ви знаєте, що у цьому середовищі можна створювати мультфільми та ігри?
Знайомимось з новим поняттям "Змінна" https://www.youtube.com/watch?v=ldHYVeifqhU&list=PL2RFwtecd2CXPpnGSaQrXSUz7ea95x0q5&index=4
Спробуйте і Ви побудувати свій діалог. Також спробуйте виконати завдання  ЗАГУБЛЕНІ В КОСМОСІ та  КІТ та МИША (завдання складне, створення простої гри).
Фото та відео проектів чекаю на пошту  anastasiyapominchuk@gmail.com  або вайбер 0957855763.   Бажаю успіхів! 

22 квітня
 Я досліджую світ
Тема : Світ різноманітній
Перегляньте відео урок.           

 

Прочитайте текст у підручнику « Я досліджую світ»  на сторінці  106, попрацюйте у робочому  зошиті  на  сторінці  54
Математика       
Тема :  Досліджуємо взаємозв’язок множення і ділення.
Перегляньте відео. 
Працюємо на сторінці 112 підручника. Виконати завдання № 4 та  № 5  ( запис, розв’язання задачі є у відео). ПРИКЛАДИ З ВІДЕО  ПРОДИВИВЛЯЄМОСЯ, ЯК ЇХ ПРАВИЛЬНО РОЗВ'ЯЗАТИ . ПИСАТИ ЇХ  У ЗОЩИТІ НЕ ТРЕБА
Вчимо таблицю множення на 3,4
Літературне читання  
Надаємо  виконання діагностичної роботи. Аудіювання " Кому дістався бублик"
Читаємо виразно  казку Г.К. Андерсена « Принцеса на горошині » на сторінках 131-132 підручника, переказуємо, працюємо над запитаннями до казки на сторінці 132.  
Перегляньте  відео казки Г.К. Андерсена « Принцеса на горошині »

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=Pi1MZyrg3Jc&feature=emb_logo

Перевірте знання змісту казки. Для цього пройдіть  тест  перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 183687 та прізвище учня (Тест пройти  до 24.04. до 19.00)

Українська мова
Тема: Деформований текст.
Перегляньте знайоме  відео  після тексту « Сміливий їжачок».
Спишіть з вправи 245 частину  тексту, яка має бути другою.
Мистецтво
Демонструємо  симетричне  квітуче  диво-дерево ( завдання від 14 квітня)

21 квітня
 Литературне читання  Сьогодні  у нас контрольна робота. У зошиті пишите:
Число
Діагностична робота. Аудіювання.
" Кому дістався бублик"
- Як працювати? Вам потрібно прослухати текст, потім письмово дати   відповіді на запитання: наприклад:
1.а . 2. б. 3. а. 4 в. З 5 запитання вам потрібно завдання списати в зошит, поставивши на паузу відео. 
Бажаю вам успіхів.
Українська мова
Тема :Текст. Ознаки тексту.
Перегляньте відео.
Прочитай та запам’ятайте правило на сторінці 95 підручника.  Виконайте письмово вправу 242 ( виконання даної вправи є на відео)
Математика
Тема:  Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.
Перегляньте  відео. 
Працюємо  на  сторінці  підручника  111. Виконуємо  завдання № 4 письмово), 
№ 5 ( усно), №6 ( письмово)
17 квітня
Перегляньте  відео. 
Прочитайте  казку Г.К. Андерсена « Принцеса на горошині » на сторінках 131-132 підручника


16 квітня

Розпочни свій день з веселої руханки


Я досліджую світ

Продовжуємо  працювати    за  темою : « Славетні українці» .

Передивться   презентацію


 Літературне читання     Продовжуємо   працювати  на сторінках  129-131   виразно  читаємо казку І. Франка   « Лисичка і Рак».

Математика
Вивчаємо назви компонентів і результати дій множення та ділення.


Працюємо  на  сторінці  підручника  110.  Усне виконання  № 2- 4, письмово  задача  № 5  ( пряма та обернена на відео розібрано) без короткої записи.

Завдання №6  робимо за зразком :

16*6= 16+16+16+16+16+16=96

33:11= 3     33-11-11-11=0

Поради: Передивиться відео воно допоможе  дитини   зрозуміти дію ділення


 Відео – тренажер допоможе пригадати вивчену таблицю множення на 2


                

Дизайн  і  технології

Створюємо  котика в техніці орігами

15 квітня

 English.annapochinok2016@gmail.com 15.04.2020 Починок Г.О

Сьогодні вашим завданням закріпити слова за темою "I have got"

Вам треба перейти за посиланням join.naurok.ua  ввести код доступу 780750

Написати прізвище ім'я дитини на пройти тест. В тесті написані слова англійською мовою вам треба вибрати правильний малюнок. Кінцева дата 18.04.2020 Результати тесту я побачу система рахує автоматично.

Good luck)

Я досліджую світ
Продовження  роботи  за  темою : " Славетні українці"
Передивться  відео.

 Літературне читання     Продовжуємо читати на cторінках 129-131 ( про літературні казки, І. Франка,  казку " Лисичка і Рак"), працюємо над 1-3  запитаннями до казки.

Математика
Знайомимось  із арифметитчною  дією ділення. 
Знайомимось  із математичними виразами: добуток і частка.

Письмово  виконати  завдання на сторінці  108 № 3,  № 4 ( будиночок)  Усно на сторінці 109 
№ 1, 2,3.

Українська мова

Пройдіть тест, перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 428893 та прізвище учня (Тест пройти 16.04. до 15.00). Враховується швидкість виконання

Списати текст , вставити пропущені букви.

                                                     Зайці
Чи багато ви знаєте про зайців? Задніми ногами довгов..хий може відбитись від орла або л..сиці. Досить часто зайч..хи відважно захищають сво..х дитинчат від ворон. Всі зайці, навіть літні, любл..ть пустувати. За хорошого настрою вони влаштову..ть веселу метушн.., підстрибують вгору, катают..ся по землі

14 квітня

 Літературне читання    Читаємо на cторінках 129-131 ( про літературні казки, І. Франка,  казку " Лисичка і Рак"), працюємо над 1-3  запитаннями до казки.

Українська мова    Списати текст.

Сосна
Навесні Сергійко посадив у землю малесеньку сосну. Хлопчик часто напував її водичкою. Біля сосни зазеленіла ніжна трава. Вранці на неї опускалася роса. Часто Сергійко сидів біля своєї сосни на травичці. Він милувався чудовим деревцем. А ще хлопчик мріяв посадити сосновий ліс.

Пройдіть тест, перейшовши за посиланням join.naurok.ua , введіть код 428893 та прізвище учня (Тест пройти 16.04. до 15.00). Враховується швидкість виконання.

Математика   Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=A6ULzlQj2P4&feature=emb_logo

 Працюємо на сторінці 107. Усно виконати завдання 1,2. Читаємо та запам'ятовуємо пояснення дії множення. Письмово завдання 4,5.
Зразок виконання 5 завдання : 5*7=5+5+5+5+5+5+5=35

Інформатика
Працюємо далі у середовищі Scrath.
Дивлюсь, що не всі згадали, як працювати у Scrath. Тому даю відео з ознайомленням  https://www.youtube.com/watch?v=3ZNkZaAZVPk&list=PL2RFwtecd2CXPpnGSaQrXSUz7ea95x0q5&index=2  та малюванням   https://www.youtube.com/watch?v=A09ZTfuS1E8&list=PL2RFwtecd2CXPpnGSaQrXSUz7ea95x0q5&index=3
Для тих, хто все згадав -  завдання ЗАГУБЛЕНІ В КОСМОСІ
Фото та відео проектів чекаю на пошту  anastasiyapominchuk@gmail.com  або вайбер 0957855763.   Бажаю успіхів! 

Мистецтво
Створення симетричного квітучого диво-дерева.Це зразок., малювати можна власне.





Англійська мова Починок Г.О annapochinok2016@gmail.com вайбер 099090649 09.04.2020 Тема: Розвиток навичок читання. Звуки англійської мови.
Карантин карантином а навчання ніхто не відміняв ,наша з вами задача навчитися читати для цього я вам даю знаки транскрипції англійської мови( це звуки англійської мови за допомогою яких ми будемо вчитися читати)
 1.Вам треба переписати ці звуки до зошита та вивчити.
2.Прослухати запис де я читаю ці звуки та потренуйтесь їх вимовляти(аудіо висилаємо мені).
https://drive.google.com/open?id=1yoxbQejbj3G9_fHLxEHdeUl5uFCAGDOC
Будьте дуже уважні бажаю вам успіхів.Ви мої розумнички ,батьки активно допомагаємо своїм діткам вони у вас дуже хороші.
Good luck)

13.04.

Українська мова
Переглянути відео, письмово виконати с. 92, вправи 234 та 236  ( скласти та написати 2-3 речення до кожного малюнка). Малюнок до поєтичної сторінки малювати не треба. Усно  вправа 237 повторюємо вивчене про речення. Завдання виконуємо до 15 квітня

https://www.youtube.com/watch?v=YUwXVZx4uXo&feature=emb_logo

09.04.

Математика
Переглянути відео  до кінця  сторінка 106 . 

Письмово виконуємо  сторінка 106  завдання 1,4,
Задачи 5 . Розглянути усно та записати розв'язання задачДо виразу підходять  обидві задачі, відрізняються поясненням дій.
Літературне читання 
Вчимося виразно читати. Підручник сторінкт 127-129
Переглянути відео

Я досліджую світ


Славетні українці

Дизайн і технології
Створюємо пластилінову казку. Працюємо тиждень.


08.04 Інформатика

Вітаю! Продовжуємо знайомитись з програмою Scrath.  Пропоную подивитись відео, що можна зробити гарного і цікавого. 
У відео розповідається, як створити анімацію. 
Анімація - це рух об'єкта. Спробуйте повторити! Якщо не виходить, не засмучуйтесь.  Фото та відео проектів чекаю на пошту  anastasiyapominchuk@gmail.com  або вайбер 0957855763. Програму Scrath можна також встановити на комп'ютер за бажанням.  Бажаю успіхів! 

08.04

Математика
Переглянути відео ( не до кінця до роботи на сторінці 106  ( це завдання опрацюємо на наступному уроці). письмово виконуємо  сторінка 105  завдання 1,2, 3 ( скласти задачу з морквинками та записати рішенні і відповідь).

 Літературне читання 
https://www.youtube.com/watch?v=8Iab_cBiDOM&feature=emb_logo
Прослухати відеозапис. Виконати тестові завдання по з місту. Надіслати фотозвіт.

Тестування

1.Твір Марини Павленко ,, Півтора бажання,, -це

А) оповідання

Б) казка

В) вірш

2.Чим тітка Секлета поділилася з жебрачкою

 А) дала дві груші

Б) дала півтори груші

В) дала три груші

3.Що таке екіпаж?

 А) старовинний легкий візок, який везли коні.

 Б) старовинний різновид службового одягу

 В) старовинний український головний убір замужньої жінки.

4. Де поділася бабуся після того .як отримала груші

А) мов крізь землю провалилася

Б) повернулася до лісу

В) перейшла через міст

Українська мова

Передивиться відео.У нього 3 завдання. Виконуємо поступово до 08 квітня  включно

Я досліджую світ

07 квітня

Математика 
Переглянути відео, завдання у ході відео  усно. Письмово  у підручнику сторінка 104, завдання 2,5 Продовжуємо вчити таблицу множення на 2,3,4.


Літературне читання  Вчимося виразно читати. Підручник сторінкт 127-129
Українська мова Передивиться відео.У нього 3 завдання. Виконуємо поступово до 08 квітня.
https://www.youtube.com/watch?v=EIbarqJ6eGo&feature=youtu.be
Мистецтво На дворі весна. Яка вона? Намалюйте каптину весни.

6 квітня

Українська мова. Передивиться відео.У нього 3 завдання. Виконуємо поступово до 08 квітня.

2 квітня 

Літературне читання   Читаємо с. 126. До кінця тижня вивчити  1 вірш  с. 120-127. Присилаємо відеозвіт.
Математика   Працюємо на с. 103.  Письмово  № 4, 5 ( будиночок)
Не забуваємо і виконуємо попередню самостійну роботу.
ЗРАЗОК ДЛЯ ВИКОНАННЯ
36+ 25=61
61-36=25
61-25=36
Я досліджую світ
Працюємо з підручником сторінка 102-103 читаємо.  

Київ- столиця України. Що виготовляють або вирощують у нашому краї. Визначні місця Києва.
Дизайн і технології    Зробіть  з дитиною поробку з  гудзиків. Ваша фантазія.   В Інтернеті  можна  подивитися і  обрати для прикладу.

1 квітня

 Літературне читання   Читаємо с. 126. До кінця тижня вивчити  1 вірш  с. 120-127. Присилаємо відеозвіт.
Українська мова   Вправа  232
Математика  Виконати самостійну роботу.

31 березня 

Математика
с. 102 завдання з 1 по 4, починаємо вчити таблицю множення на 2
Українська мова
Повторення правил про види речень  с. 83-87, виконання вправи 231.
Хто не написав словниковий та малюнковий диктант. Чекаю.
Літературне читання
Читати виразно казку " Як квітень до Березня в гості їздив..." с. 124-125, усно  працюєте над завданнями до казки
Мистецтво(малювання).
Зображення качечки, яка плаває.
https://www.youtube.com/watch?v=Y18p
WGYDj8g
Виконані завдання надсилайте на електронну адресу:  shirobok1706@gmail.com  або на viber . Бажаю успіхів!

30 березня   

Українська мова
 Написати словникові диктанти: словниковий аудіодиктант  за посилання: https://youtu.be/qxqqMbTscMc  та словниковий  малюнковий диктант за посиланням: https://youtu.be/R5_knJ9Ben0 малюнковий диктант
Виконані завдання надсилайте на електронну адресу:  shirobok1706@gmail.com  або на viber
Бажаю успіхів!


Інформатика
Щоб  нічого не забути, треба в Сходинки  пограти! Встановлюємо  собі на комп'ютер Сходинки.
Також рекомендую сайт https://scratch.mit.edu/ , де можна грати с рудим котиком або іншим героєм. Діти згадають, що робити . Але батькам треба  допомогти дітям.  Заходимо на сайт,  реєструємось (приєднатися) за бажанням, натискаємо СТВОРИТИ і у вас з'явиться вікно програми. Щоб змінити мову, натискаємо на глобус і обираємо потрібну мову. Якщо будуть питання, пишить на ел.почту anastasiyapominchuk@gmail.com  або у Viber  0957855763. Також чекаю  фото проектів дітей! Успіху!

English Починок Г.О annapochinok2016@gmail.com 16.03.2020

Hello! How are? We start learning english with computers.
Доброго дня! Ми з вами пропустили матеріал ,але його треба відпрацювати. Our topic is "I have got two cars" Наша тема "я маю дві машинки" 
  Вам потрібно вивчити структуру для всіх осіб та назви іграшок.
 Для початку розберемо фразу:
I have got (ай хев гот) - я маю
You have got ( ю хев гот) - ти маєш
We have got (ві хев гот) - ми маємо
He has got ( хі хез гот) - він має
She has got (ші хез гот) - вона має
It has got ( іт хез гот) - він\вона має (про тварин)
Вам потрібно записати в зошит ,без того що в дужках українською це щоб вам легше було вчити Та прислати фото записаного матеріалу мені на почту до 19.03.2020 Тільки підписуйтесь.
Watch this video and lern .Подивіться відео та вивчить структуру( I have got)
  Нові слова також переписати у словник( Зошит у клітинку 3 колонки слова транскрипція переклад або є спеціальні зошити)
 Brick [brɪk] (брік) кубик
Ship [ʃɪp] (шіп) корабель
Plane [pleɪn] (плеін) літак
Ball [bɔːl] (бол) м"яч
Police car  [pəˈliːs kɑː(r)] (поліс ка) поліцейська машинка
Doll [dɒl] (дол) лялька
Bell- [bel] (бел) дзвіночок
Kite-  [kaɪt] (кайт) повітряний змій
Bike  [baɪk] (байк) велосипед
 Те що в квадратних дужках це транскрипція.
Watch video about toys. You must paint and write what toys you have.
Подивіться відео про іграшки. Ви повинні намалювати і написати які іграшки ви маєте.https://www.youtube.com/watch?v=qfw-PGe2qFY 
Малюнки з написом що ви маєте до 23.03.2020 . Приклад : I have got a dool ( в мене є лялька)
Переклад не пишіть.
Нагадую відправляєте на почту annapochinok2016@ gmail.com  або на вайбер 0990906497

English Починок Г.О annapochinok2016@gmail.com 25.03.2020
Тема:Whose toy is it?Чия це іграшка?
Hi,my dear students) Ви можете вже писати та казати ,які іграшки ви маєте.Тепер навчимось ставити питання чия це іграшка. Записати фрази у зошит без того що в дужках. Та вислати мені фотою
Whose car is it?( Хуз ка із іт?)-Чия це машинка?-.
 Відпові:
It is my car(іт із май ка)-це моя машинка
It is her car(іт із хё ка)- це її машинка.
It is his car(іт із хіз ка)- це його машинка.
Або можна ще IT замінити на THIS вся остання частина відповіді буде така ,як я вам дала. 
Watch video and try to learn this song. Подивіться відео і спробуйте вивчити пісню.
ttps://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0 
 Words from the video. Слова з відео.                                                 
I have a pet (ай хев е пет)-В мене є домашня тваринка
He is a dog  (хі із е дог)-він собачка                                                                                     
She is cat  (ші із е кет)-вона кішка                                                   
And he says(енд хі сез)- і він каже                                                   
And she says (енд ші сез)-і вона каже
 Тварини Animals
A Dog(е дог)-собачка
A Cat( е кет)-котик  
A Mouse( е маус)-мишка
A Bird( е бёд)-пташка
A Fish (е фіш)-рибка
A Lion(е лаен)-лев 
Good luck) 

Музичне мистецтво
(23.03-27.03)
Співаємо

Перегляд фільмів




Музичне мистецтво 
30.03.20
Тема уроку: Цікава анімація
Розспівки:

Співаємо
Дивимось
Фізкультхвилинка
Граємо

 Музичне мистецтво 
06.04.20

Тема уроку:Чарівні перетворення
Знайомимось з симфонічним оркестром
Симфонічна казка "Петрик і вовк"
Слухаєм,дивимось та запам'ятовуємо:
Тема Петрика і Пташки
Співаємо нові пісні та повторюємо нашу улюблену пісню про писанку.
Дивимось мультик:
Руханка
Граємо в музичні інструменти.

Фізкультура
16.03.2020р; 30.03.2020р; 03.04.2020р.

Доброго дня діти!

Рекомендується виконувати кожного дня:
1. Ранкова зарядка;
2. Присідання 10 разів.

Тема:" Історія легкої атлетики"

Фізкультура
06.04.2020р; 10.04.2020р;13.04.2020р.

Доброгодня діти!

Рекомендується виконувати кожного дня:
1. Ранкова зарядка;
2. качатт прес;
Тема: " Стрибки з місця у довжину" ознайомитися допоможе вам видео:












1 коментар:

  1. я абрам александр бізнесмен, який зміг оживити свій вмираючий лісозаготівельний бізнес за допомогою посланого богом кредитора, відомого як Бенджамін Лі, консультант з позики. Я проживаю в Єкатеринбурзі Єкатеринбург. ну ви намагаєтеся розпочати бізнес, розрахуватися з боргом, розширити існуючий, потрібні гроші для придбання поставок. у вас були проблеми, намагаючись забезпечити хорошу кредитну установку, я хочу, щоб ви знали, що містер Бенджамін проведе вас до кінця. це правильне місце для вас, щоб вирішити всі ваші фінансові проблеми, тому що я живий свідчення, і я не можу просто тримати це в собі, коли інші шукають спосіб бути фінансово піднятим .. позикодавець, використовуючи деталі, зазначені для того, щоб бути учасником цієї чудової електронної пошти: 247officedept@gmail.com або whatsapp / text + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити