29.05.2020.
Я досліджую світ.
Правила безпеки на літніх
канікулах.
Читання.
Прослухайте цю цікаву казку про
літо.
Перегляньте відео про літо.
Математика.
Перевіряємо свої досягнення.
Підсумок за рік.
Сторінка у підручнику 143.
Інтерактивний урок з
фізичної культури.
Дітки, нарешті
розпочалися довгоочікувані канікули!
Бажаю гарного
відпочинку і веселих літніх днів!
До зустрічі у
новому навчальному році!
28.05.2020.
Фізична культура.
Дітки, добрий ранок!
Виконаємо ранкову зарядку.
Ці вправи допоможуть вам отримати
заряд бадьорості на
цілий день.
Читання.
Тема: Вчися
швидко читати. Українська народна казка
« Лисичка і глечик». М.
Герасименко « Магніт».
Мовно- логічні вправи.
В. Верховень « Канікули»
Узагальнення і систематизація знань
учнів. Підсумок за рік.
Перегляньте відео та до кінця
тижня прочитайте ст.90- 91та ст.92
букваря.
Письмо.
Тема: Поділ слів на склади для
переносу з рядка в рядок.
Розділові знаки наприкінці
речення. Побудова, правильне
інтонування і записування
запитань.
Узагальнення і систематизація
знань учнів.
Підсумок за рік.
Переглядаємо ці відео! Працюємо
усно.
Математика.
Тема: Додаємо і віднімаємо числа.
Повторюємо вивчене.
Перевіряємо свої досягнення.
Узагальнення і систематизація
знань учнів. Підсумок за рік.
Дітки, попрацюйте якщо бажаєте,
на ст.64 з робочого зошита
письмово завдання №1- знайди
значення виразів та №2- подай
величини в дециметрах. Бажаю
успіхів!
27.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Тварини влітку.
Праця людей улітку.
Переглядаємо відео та обговорюємо
ситуації.
Математика.
Тема: Визначаємо вартість товару.
Знайомимося з одиницею
вимірювання довжини « метр».
Обчислення виразів зручним
способом.Розв’язання задач.
Співвідношення між одиницями
вимірювання довжини.
Переглядаємо відео та усно
працюємо на ст.139- 140 підручника
з математики.
Завдання письмово з робочого
зошита ст.63 №1 і №2.
Виконати до кінця тижня.
Дизайн і технології.
Тема: На лужку. Робота з папером.
Виготовлення виробів за допомогою
раніше опанованих технік.
Підсумок за рік.
Послідовність виконання цього
завдання на ст.95 альбома- посібника. Бажаю успіхів!
26.05.2020.
Читання.
Тема: Вчися швидко читати. Що таке охайність?
А. Коцюбинський « Чий Максимко?»
Перегляньте відео та прочитайте
оповідання « Чий Максимко?»
Буквар ст.88-89.
Читаємо до кінця тижня.
Письмо.
Тема: Розпізнавання слів, які
відповідають на питання скільки?
Розвиток уявлення про службові
слова.
Уживання великої букви в словах.
Списування речень, поданих
друкованим шрифтом.
Перегляньте відео та опрацюйте
ст.55 робочого зошита для
письма.
Виконати до кінця тижня.
Я досліджую світ.
Тема: Сторінка дослідника « З
яких хмар іде дощ?»
Пропоную переглянути відео та
усно попрацювати на ст.72-73
підручника « Я досліджую світ».
Математика.
Тема: Визначаємо час за
годинником.
Дізнаємося про тривалість доби.
Додаємо і віднімаємо числа.
Перегляньте відео та усно
попрацюйте на ст.136-137.
Завдання з робочого зошита на
ст.62 №2 – письмово.
Виконати до кінця тижня.
25.05.2020.
Фізична культура.
Дітки, добрий ранок!
Давайте виконаємо ранкову
гімнастику!
Я сподіваюсь, що вам дуже
сподобалися ці вправи!
Читання.
Тема: Вчися швидко читати. Моя допомога дорослим.
М. Магера « Бабусин помічник».
Мовно- логічні вправи.
М. Сингаївський « Що сказало сонце?». Виразне
читання.
Читаємо до кінця тижня Буквар ст.84- 85 та ст. 86- 87.
Письмо.
Тема: Розпізнавання слів, які
відповідають на питання
який? яка? яке? які?.
Добір слів, які
відповідають на питання що робить? що роблять?
Перегляньте відео, після цього
виконуємо завдання ст.54 робочого зошита для письма.
-Письмо буквосполучень.
-Списування пар слів.
-Робота з малюнками.
Розглянути зображені предмети,
підписати малюнки
( плаття, взуття,
обличчя).
Мистецтво.
Тема: До вершин майстерності.
Створення чарівного птаха на
калині, прикрашання його яскравими візерунками.
Мистецька подорож до Європи.
Сувеніри. Створення українського
Сувеніру.
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Працюємо на ст.58- 59 – прикрась чарівного
птаха за зразком.
Якщо є бажання, виготовте сувенірну коробочку, послідовність
виконання ст.60- 61 альбома- посібника.
Бажаю успіхів!
22.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Зустрічаємо літо!
Створення «Книжки літа».
Перегляньте це цікаве відео!
Розглядаємо малюнки, читаємо
текст та складаємо за малюнками
розповідь про літні розваги на ст.70- 71 підручника « Я досліджую
світ».
Інтерактивний урок з
фізичної культури.
Тема: « Світ рослин».
« Світ тварин».
« Веселка».
Перегляньте ці цікаві відео!
Читання.
Тема: Вчимося швидко читати.
Брати наші менші. За Г. Поволоцьким «
Хлопчик та їжак».
Кольоровий світ навколо. Т. Коломієць « Олівці».
Виразне читання.
Дітки, пропоную вам
на вихідних читати Буквар ст.80-81
та ст. 82.
Бажаю успіхів!
Письмо.
Тема: Алфавіт.
Слова, близькі й протилежні за
значенням.
Розрізнення слів, які відповідають
на питання що? Хто?
Дітки, пропоную вам на вихідних
переглянути ці відео.
Математика.
Тема: Досліджуємо складові задач.
Знайомимося з додаванням
і відніманням двоцифрових чисел. Знайомимося з
одиницею
вимірювання часу « доба».
Переглядаємо відео та усно
працюємо на ст.134- 135.
Бажаю успіхів!
21.05.2020.
Фізична культура.
Тема: Діти! Добрий ранок!
Давайте зробимо ранкову зарядку.
Читання.
Тема: Моя мама- найкраща.
Вчися швидко читати.
В. Сухомлинський « Найгарніша
мама».
Букет лічилок. Читання лічилок.
Розгадування ребуса.
Перегляньте відео та прочитайте
самостійно казку В. Сухомлинського « Найгарніша мама».
Буквар ст.76- 77.
Побажанню прочитайте «Букет
лічилок».
Буквар ст.78- 79.
Виконати до 22.05.
Письмо.
Тема: Повторення написання букв Г г. Словотворчі вправи.
Списування тексту, поданого
друкованим шрифтом.
Опрацьовуємо ст.53 робочого
зошита для письма.
Перегляньте ці відео.
Устав пропущені букви. Утвори з
них слово та запиши ці слова.
Поміркувати, яким словом
закінчити речення.
Складіть речення та запишіть їх.
Виконати до 22.05.
Математика.
Тема: Досліджуємо задачі.
Обчислення виразів. Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язуємо
задачі, складаємо схеми до задач.
Переглядаємо відео та усно
працюємо на ст.129 підручника
з математики.
Письмово ст.57 завдання №2 –
розв’яжи задачу та завдання №1
-обчисли значення виразів.
Виконати до 22.05.
Бажаю успіхів!
20.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Ми всі різні, а світ у нас-
один на всіх.
Перегляньте відео та попрацюйте
усно ст.78- 79 підручника
« Я досліджую світ».
Математика.
Тема: Додаємо і віднімаємо
одноцифрове число. Обчислення виразів. Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення
одиниць
вимірювання довжини.
Перегляньте уважно ці
відео!
Вони допоможуть вам у виконанні
усного та письмового завдання.
Усно ст.125 та ст.128 підручника
з математики.
Письмово ст.54 з робочого зошита
завдання №2 та №3.
В першому відео показано як
правильно виконати письмові завдання. Виконати до 21.05.
Дизайн і технології.
Тема: Ми любимо Україну.
Робота з папером. Виготовлення
сюжетної аплікації за зразком.
Перегляньте відео та попрацюйте
на ст.88- 89 та на ст.91 альбома-
посібника « Дизайн і технології».
Бажаю успіхів!
19.05.2020.
Читання
Тема: Кого називаємо другом?
В.Сенцовський « Полуниці на
вареники». Мовно- логічні вправи.
Вчимося швидко читати. Букет
скоромовок. Ребус.
Українська народна казка « Казка-
загадка».
Перегляньте відео та відкрийте
Буквар ст.72- 73 і прочитайте цікаве оповідання В. Сенцовського « Полуниці на
вареники».
Після виконайте вправу «Перевір
себе».
Побажанню, пропоную прочитати
скоромовки ст.74 та «Казку- загадку» ст.75. Читаємо до кінця тижня.
Я досліджую світ.
Тема: Хто що робить.
Діти, ви вже здогадалися про що
буде йти сьогодні розмова.
Опрацьовуємо самостійно або разом
з батьками ст.68- 69
Дітки,будьте акуратними завжди!
Математика.
Тема: Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.
Сума розрядних доданків. Творча
робота над задачею.
Узагальнюємо розуміння нумерації
чисел першої сотні.
Обчислення виразів.
Перегляньте відео та усно
попрацюйте ст.123- 124 підручника
з математики.
Письмове завдання з робочого
зошита ст.53 №1- Знайди значення
або сум, або різниць.
Ст.52 завдання №2- Розв’яжи
задачу.
Виконати до 20.05.
Письмо.
Тема: Повторення написання букв І і, Ї ї, Н н.
Складення речення,
словосполучень.
Списування з друкованого.
Переглядаємо відео та згадуємо
написання букв І і, Ї ї, Н н.
Робота у прописах ст.52.
Письмо букв І і, Ї ї, Н н
-Складіть прислів’я та запишіть
його. ( На лагідність
відповідають
добротою.)
Складіть та запишіть
словосполучення.
( Кінь біжить.
Ластівка летить. Черв’як повзе. Дельфін пливе.)
Виконати до 21.05.
18.05.2020.
Фізична культура.
Дітки, добрий ранок! Прокинулись,
а тепер давайте на зарядку!
Перейдемо до загальнорозвивальних
вправ.
Розігрілись, а тепер давайте
читати та писати.
Читання.
Тема: Культура спілкування.
А. Качан « Мобільна розмова».
Виразне читання.
Складання діалогу.
Переглянувши це відео, відкрийте
Буквар ст.70- 71.
Прочитайте виразно віршик А.
Качана « Мобільна розмова».
Після цього виконайте тестове
завдання «Перевір себе».
Прочитати до 19.05.
Письмо.
Тема: Повторення написання букв Б б, В в.
Словотворчі вправи. Списування з
друкованого.
Після перегляду відео, працюємо
на ст.51 робочого зошита для письма.
-Виконайте дії, напишіть букви з
елементів.( Б, б, В, в.)
-Напишіть утворені слова.( Гриб, рибалка, вулкан, олівець,буквар.)
Виконати до 19.05.
Мистецтво.
Тема: Митці – професіонали.
Скульптори.
Ліплення котика.
Створюємо красу. Кольори: світлі
й темні.
Розбіл і замутнення спектральних
кольорів; відтінки кольорів.
Малювання гілочки яблуні.
Перегляньте відео, для того щоб
вам було веселіше ліпити
Котика- муркотика. Послідовність
виконання ст.53 Альбома-
посібника.
Дітки, побажанню ви можете
виконати ще одне завдання
намалювати фарбами квітучу
яблуню. Послідовність виконання
на ст.56-57 Альбома- посібника.
Виконуємо на протязі тижня. Бажаю
успіхів.
15.05.2020.
Інтерактивний урок з
фізичної культури.
Тема: « Навіщо їсти».
Перегляньте відео.
« Моя родина».
Математика.
Тема: Додаємо і віднімаємо на
основі складу чисел першої сотні.
Додаємо і віднімаємо число 1.Складене
іменоване число.
Творча робота над задачею.
Перегляньте ці відео та усно
опрацюйте ст.121- 122 підручника з
математики для того щоб вам було
легше виконувати завдання
на наступному тижні.
Бажаю успіхів!
Письмо.
Тема: Повторення написання букв У у, Ч ч.
Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи.
Списування з друкованого.
Перегляньте ці відео і згадайте
як правильно писати ці
Букви.
Дітки, хто бажає може виконати на
вихідних такі завдання:
робочий зошит для письма ст.49,
прочитати речення,
визначити « зайве» слово ( кабачки), записати речення
правильно.
( У лісі ростуть чорниці, сунички.)
Робочий зошит для письма ст.50,
утворити і записати слова з
поданих складів ( зозуля, музей, зефір, зелень).
Бажаю успіхів!
Я досліджую світ.
Тема: Я маю право на права.
Сьогодні ми ознайомимося з темою,
яка необхідна, щоб бути
захищеними державою. Це тема прав
дитини.
Опрацювання тексту і малюнків на
ст.66- 67 підручника
« Я досліджую світ».
Читання.
Тема: О. Буцень « Айстри». Мовно-
логічні вправи.
Переглянувши це відео, відкрийте
Буквар ст. 68 – 69 і прочитайте
самостійно оповідання « Айстри».
Пропоную вам, після того як
прочитаєте оповідання виконати
тестове завдання « Перевір себе».
Читаємо на вихідних.
14.о5.2020.
Фізична культура.
Діти, добрий ранок!
Розпочинаємо ранкову гімнастику.
А далі виконуємо веселі вправи.
Розігрілись, а тепер будемо
читати, писати та рахувати.
Читання.
Тема: Загадкова грядочка.
Українські народні загадки.
Авторські загадки. О. Прилуцький «Загадочки
квочки».
Дітки, прослухали загадки про
овочі, а тепер відкрили Буквар
ст. 66 та ст.67 і розпочинаємо
виразно читати загадки та відгадки
на них. Виконати до 15.05.
Математика.
Тема: Додаємо і віднімаємо на
основі складу чисел другого
десятка.
Додаємо і віднімаємо на основі
складу чисел першої сотні.
Обчислення виразів за схемами.
Перегляньте відео.
Ці відео допоможуть вам усно опрацювати ст.119 і
ст.120
підручника з математики.
Письмово виконуємо завдання з
робочого зошита ст.50
№2 , №3 і №4.
Дітки, не малюйте стрілочки в
прикладах, це стрілочки підказки для того щоб вам було легше розв’язати
приклади.
Виконати до 15.05.
Письмо.
Тема: Розрізнення рукописних букв
з одинаковими елементами.
Списування з друкованого.
Повторення написання букв О о, Ю ю.
Буквений квест. Словотворчі
вправи.
Переглянувши це відео ви згадаєте
написання Ю ю.
Працюємо в зошиті для письма
ст.47.
Згадайте, з якої букви ми пишемо
імена людей.
Складіть слова із букв та
запишіть їх.
( Тарас і Поліна. Галинка і Тамара).
Працюємо в зошиті для письма
ст.48.
Пройти буквений квест: утворити і
записати слова.
( тюльпан, папір). Виконати до 15.05.
13.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Символи держави- прапор,
герб, гімн.
Перегляньте ці цікаві відео!
Опрацювання тексту, малюнків
і завдання на ст.64- 65
за запитаннями:
-Яких кольорів Державний Прапор
України?
-Що вони означають?
-Де можно побачити Прапор
України?
-Як називається Державний Герб
України?
-Де ви можете його побачити?
Гімн України- це урочиста пісня, яка прославляє
Україну.
Коли звучить гімн, треба
вставати.
-Де можна почути Державний Гімн
України?
Розглядаємо малюнки, читаємо
текст, відповідаємо на запитання.
Бажаю успіхів!
Математика.
Тема: Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій.
Читання і записування чисел у таблицю розрядів.
Порівнюємо числа в межах 100.
Порівняння чисел за числовим променем.
Ми вже знайомі зі способом утворення чисел першої сотні
з кількох десятків і кількох одиниць;
Уміємо записувати числа другого десятка.
Але ще не записували решту чисел першої сотні.
Сьогодні ми, за допомогою відео, попрацюємо над послідовністю
чисел першої сотні, розрядним складом цих чисел, будемо
вчитися записувати числа до 100 та
порівнювати іх.
Переглядаємо відео та усно працюємо над ст.117- 118 підручника
з математики.
Виконуємо завдання з робочого зошита ст.47 №3 і №4 та ст.48 №3 і
№4.Виконати до 14.05.
Дизайн і технології.
Тема: Листівка для тата.
Оздоблення виробів із паперу.
Виготовлення листівки за зразком.
Працюємо на ст.87 Альбома-
посібника.
Вирізаємо деталі листівки зі
ст.67.
Перегляньте відео для того щоб
зрозуміти, що таке родина.
Бажаю успіхів!
12.05.2020.
Читання.
Тема: М. Павленко « Хто біліє,
хто бігає».
Виразне читання. Мовно – логічні
вправи.
Відкрили Буквар ст.65.
Прочитайте уважно вірш.
-Відшукайте у вірші речення, у
кінці яких є знак питання.
Прочитайте їх питальною
інтонацією.
-Відшукайте речення, у кінці яких
є знак оклику.
Прочитайте іх наказовим тоном.
-Знайдіть речення, у кінці якого
є знак питання і знак оклику.
Прочитайте його здивовано.
-Назвіть дійових осіб вірша.
-Якого кольору берізка?
-Якого кольору кізка?
-Який настрій у кізки та берізки
на початку вірша?
-Як закінчився вірш?
Прочитай виразно частину тексту,
яка сподобалася тобі найбільше
і спробуй вивчити її напам’ять.
Виконати до 14.05.2020.
Письмо.
Тема: Повторення написання букв К к. Зіставлення друкованих і
рукописних букв. Добір
протилежних за значенням слів.
Відновлення речення. Творче
списування з друкованого.
Перегляньте відео та пропишіть
рядкову та велику букву”ка”.
-Гра «Слова на доріжці».
-Слова, як ви знаєте, часто
полюбляють гратися в « Піжмурки».
Ось і зараз вони з’єдналися
так,що їх важко прочитати.
Але ми гарні читачі, знайдемо і
прочитаємо всі слова.
( килимок, Київ,
кавун, Канів.) Пропишіть ці
слова.
Виконуємо завдання з робочого зошита
для письма ст.45.
-Як ви гадаєте, чому деякі слова написані з малої літери, а деякі-
з великої ? ( Київ, Канів – це назви міст. Тому їх треба
писати з
великої букви.)
Добір слів з протилежним значенням.
-Скласти і записати речення за малюнками ( Морозиво холодне,
а чай гарячий.
Комп’ютер великий, а планшет малий.)
Виконати до 14.05.
Математика.
Тема: Записуємо числа другого
десятка. Читання і записування
чисел у таблицю розрядів. Розв’язування
задач.
Перегляньте відео для того щоб
зрозуміти, як правильно записувати числа другого десятка. Уважно перегляньте
друге відео, де вказано як правильно записувати короткий запис задачі
та креслити схему до неї.
Користуючись відео працюємо усно
ст.115- 116 підручника з
математики.
Письмово виконуємо завдання з
робочого зошита ст.45 №3 і №4,
ст. 46 №3 і №4.
Виконати до 13.05.
Я досліджую світ.
Тема:Твоя країна –Україна!
Перегляньте відео. Ознайомтесь з
матеріалами з підручника
«Я досліджую світ» ст.62-63 ,
прочитайте текст і обговоріть разом
з батьками про кого йдеться мова
в оповіданні А. Григорука
«Дивовижні імена».
Бажаю успіхів!
08.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Сторінка дослідника.
Твій город на вікні.
Перегляньте відео.
Перегляньте картинки ст.46- 47 підручника ”Я досліджую світ”.
Прочитайте, самостійно або разом з батьками, тексти та відповідайте на
запитання.
Письмо.
Тема: Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Ц ц, Щ щ.
Повторення написання букв А а, Л л, М м.
Перегляньте ці відео і по бажанню виконайте словниковий або
малюнковий диктант та запишіть його в зошит.
Читання.
Тема: Українська народна казка ” Кабан під дубом”.
Мовно- логічні вправи. Вибіркове читання.
Дітки, пропоную вам, на вихідних прочитати цю цікаву казочку!
Бажаю успіхів!
Буквар ст.64.
Математика.
Тема: Досліджуємо одиницю вимірювання довжини” Дециметр”.
Вимірювання довжин відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини.
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові
числа.
По бажанню, перегляньте ці відео і усно попрацюйте ст.113- 114 підручника
з математики. Це допоможе вам після
вихідних працювати над новими
темами!
Інтерактивний урок з
фізичної культури.
Тема: “ Весна”. “ Час”. “ Професії”.
Перегляньте ці цікаві відео!
Любі дітки, бажаю вам
гарного відпочинку на вихідних, але ж
пам’ятайте, що ви на
карантині, тож залишайтесь вдома!
07.05.2020.
математика.
Тема: Одержуємо круглі числа.
Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел.
Ми вже ознайомились із новою
лічильною одиницею- десятком,
навчилися порівнювати, додавати
та віднімати числа десятків.
Але незручно щоразу говорити
слово ”десятків”.
Ці числа мають певні назви, і про
них ви сьогодні дізнаєтесь.
Користуючись цим відео усно
опрацьовуємо ст.112 підручника з математики.
Зверніть увагу на істотну ознаку круглих чисел- наявність нуля
наприкінці запису числа.
Виконуємо завдання з робочого зошита ст.42.№1,№2,№3- усно.
№4,№5,№6- письмово.
Виконати до 08.05.202
Фізична
культура.
Дітки, добрий ранок!
Прокинулись!
Давайте зробимо ранкову гімнастику.
Перегляньте відео.
А тепер виконаємо загальнорозвивальні вправи.
-“Потяг”.
В. п. – о. с., руки зігнуті в ліктях. Ходьба на місці з коловими рухами
рук. Рухи руками можно виконувати послідовно або
симетрично.
2 кроки – вдих
2 кроки – видих.( 80 кроків ).
-” Косарі”.
В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед – вниз.
1-2 – Поворот тулуба праворуч;
3-4- поворот тулуба ліворуч. ( 4- 6 разів у кожен бік ).
Розігрілись , а тепер будемо читати, писати та рахувати.
Письмо.
Тема: Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за
вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів ).
Перегляньте ,уважно ці відео для того щоб зрозуміти,
що таке синоніми і що таке антоніми.
Опрацювання ст.42 робочого зошита для письма.
Прописали букви у, д, з, в, б.
Позначити пару слів з однаковим значенням ( учениця- школярка), пару слів із протилежним значенням (працьовитий – лінивий), записати їх.
Скласти і записати речення за стрілками- підказками
( Розумну людину приємно слухати. ).
Виконати до 08.05.2020.
Читання.
Тема: М. Петренко “ Утікач”. Мовно – логічні вправи.
С. Ходій ”Колобок на новий лад”.
Перегляньте це цікаве відео.
Напевно, ви здогадалися про кого ми сьогодні будемо читати.
Відкрили Буквар ст.62. Прочитали загадку і після цього відповідаємо на
запитання. Не пропустіть мовно – логічну гру.
Далі читаємо казку ”Колобок на новий лад”.
Виконати до 08.05.2020.
06.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Як поводитися за столом.
Перегляньте ці відео! Вони дуже
цікаві !
Ви навчитеся, як правильно
поводитися за столом.
Бажаю успіхів.
Математика.
Тема: Порівнюємо, додаємо і
віднімаємо десятки. Робота
з математичними матеріалами.
На попередньому уроці ми
навчилися лічити десятками.
Пригадайте, що десятки ви лічили
так само, як і прості
одиниці.
-Які дії ви вмієте виконувати з
одиницями?
[ Порівнювати, виконувати
арифметичні дії додавання і
Віднімання.]
Сьогодні ви будете вчитися порівнювати числа десятків,
додавати і
віднімати числа, подані в десятках.
Перегляньте відео яке допоможе вам усно опрацювати
ст.111 підручника з математики.
Діти, десятки додають і
віднімають так само, як і одиниці!
Опрацювати ст.41 робочого зошита
з математики
№1, №2- усно, а №3 №4 №5 №6 –
письмово.
Виконати до 07.05.2020.
Дизайн і технології.
Тема: Клоун” Веселунчик”. Робота з
папером.
Послідовність дій під час
створення аплікацій.
Виготовлення клоуна за зразком.
Діти, під час виконання цієї
роботи, пам’ятайте про правила безпеки користування ножицями та правила
безпеки користування клеєм.
Завдання знаходиться на ст.84-85
Альбома- посібника.
Бажаю успіхів у виконанні!
05.05.2020.
Математика.
Тема: Досліджуємо лічильну
одиницю ” десяток”. Лічба
десятками. Сотня.
Ви вже вмієте визначати деяку
кількість предметів.
А як чинити, якщо предметів дуже
багато, значно більше за 10? Це відео допоможе вам опрацювати усно ст.110
підручника з математики та
відповісти на це запитання.
https://www.youtube.com/watch?v=I6T2MAVNZ2s Я пропоную ще раз переглянути відео, як
правильно складати короткий запис задачі
та креслити до неї
схему!
Опрацьовуємо ст.40 робочого
зошита.
Завдання №1- №2 усно.
Завдання №3 та №4
письмово.Виконати до 06.05.2020.
Читання.
Тема: Вчимося швидко читати.
Казка за О. Іваненко
” Сонечко”.
-Сьогодні ми дізнаємося ще одну
пригоду сонечка.
Відкрили Буквар ст.60.
Самостійно прочитали казку.
-Підготуйтеся до читання казки
вголос для батьків або
для своїх молодших братиків або сестричок.
Читаємо до 07.05.2020.
Письмо.
Тема: Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Згадаємо про апостроф.
Опрацьовуємо ст.41. робочого зошита для письма.
-Прописали буквосполучення з апострофом.
-Списування речень з друкованого на прописне.
-Далі із таблиці відшукайте і запишіть слова з апострофом.
Виконати до 07.05.2020.
Я досліджую світ.
Тема: Чемним треба бути скрізь.
Складання словничка ввічливих
слів.
Щоб дружно працювалось у гурті, щоб у родині панувала
злагода, люди повинні бути уважними одне до одного
і ввічливими. Незважаючи на настрій, вітайтеся та розмовляйте
з людьми привітно.
Не розмовляйте дуже голосно та не галасуйте.
Коли говорите, не жестикулюйте.
Пам’ятайте: вихована людина скрізь поводиться ввічливо
й чемно.Перегляньте відео.
Опрацьовуємо ст.60 – 61 підручника.
Обговоріть ситуації які ви бачите на цих малюнках. Уявіть, що ви – герої цих історій.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар