8 клас АНГЛІЙСЬКА МОВА

 anm1950@ukr.net 
Recess: School's Out (2001) Phone Wallpaper (With images) | Movie ...


Вітаю всіх із закінченням навчального року. Хочу подякувати родинам
Іваниченка Вадима
Сторчеус Вероніки
Бірюк Дар'ї
Кудрявцева Олексія
Горбатюк Анни
Лозової Тетяни
за ефективну організацію навчання дітей вдома і за терпіння виявлене під час цього навчання і до дітей і до вчителя.

ENJOY THE TWO MONTHS! (With images) | Snoopy, Happy summer, Snoopy ...
27.05(8Б)28.05(8А)
Подорожуємо Україною
Граємо в гру. Робимо карту білою

26.05
Все про Сполучене Королівство

Читаємо текст і робимо онлайн вправи https://learnenglishkids.britishcouncil.org/reading-practice/the-uk

21.05(8Б)22.05(8А)
Passive Voice
Виконуємо вправи онлайн.


20.05(8Б)21.05(8А)
Природні парки.
1. Дивимось відео https://www.youtube.com/watch?v=2W5FmVhzzLM

2. Запишіть 6 правил поведінки в парку.(12б.)

19.05
Клімат України.
1. Впр.8, стор.218 слухаємо, читаємо, перекладаємо. https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM

2. Складаємо 6 питань до тексту. (12б.)

Тематична контрольна робота по темі "Музика"проводиться для тих, хто не має тематичної оцінки 19.05 о 10.00

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1-JH8reUAM2zbjbKvz3tqBHROSFLI3iBy


Увага!
Контрольні роботи з англійської мови відбудуться 12.05 та 14.05 о 10.00.
Завдання будуть розміщені тут і готові роботи будуть прийматися до 11.00. 
Всі, хто не виконає роботи, отримають н.а., що фактично означає 0 балів. 

14.05
Контроль письма
1. Watch the video https://www.youtube.com/watch?v=poCRVNEhJ7E
2. Make up a test. The test must consist of two parts. Part 1 must include 6 True/False statements. Part 2 must include 6 questions. Each question must have four answers (one-right and three-wrong).
Ви маєте 45хв. на виконання роботи і 15хв. на відправку. Роботи надіслані пізніше 11.00 перевірятися не будуть.

13.05(8Б)16.05(8А)
Загальні відомості про Україну.
1. Дивимось відео https://www.youtube.com/watch?v=4uLAAea9CmE
2. Записуємо текст і вчимо на контрольне говоріння. Обсяг -  16 речень. Час висловлювання – 2.30 хв.

3. Записуємо відео.

12.05
Контроль аудіювання
Послухайте діалог і зробіть в зошиті завдання.https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1UGH_L4NqCr9-Bp7iWzINMGrwYPE7T05h
 Контроль читання
Читаємо текст і виконуємо завдання. Записуємо у вигляді тесту: 1с, 2а….
Ви маєте 45хв. на виконання обох робіт і 15хв. на відправку. Роботи надіслані пізніше 11.00 перевірятися не будуть.


07.05(8Б)/08.05(8А)
Загальні відомості про Україну.
1. Дивимось відео урок https://www.youtube.com/watch?v=xD43AYdNWv8
2. Записуємо 6 питань  і відповіді на них, які вам сподобалися з гри. Не більше трьох питань True/False. (12б.)

06.05(8Б)/07.05(8А)
Сполучене Королівство
1. Слухаємо і вчимо слова впр.2а, стор.212 та Vocabulary Box стор.213, записуємо читання і переклад слів на аудіо файл. (3,5б.) https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM
2. Слухаємо, читаємо, перекладаємо впр.2b, стор.212-213.(5,5б.)

3. Впр.3, стор.214 письмово відповідаємо на питання №3,4,5,6,14,15.(3б.)

05.05
Шотландія
1. Слухаємо впр.13, стор.230, читаємо, перекладаємо, записуємо аудіо файл.(6,5б.)
2.Впр.12, стор.229 тестом в зошиті.(2,5б.)

3. Впр.14, стор.231 письмово скласти 6 питань.(3б.)


30.04
Нова граматична тема  Present Perfect Passive Voice
1. Дивимось відео https://www.youtube.com/watch?v=vvdrJE0cj5U
3. Виконуємо вправи онлайн (мені не надсилаємо). Це тренувальні вправи.



29.04(8Б)/30.04(8А)
Населення Великобританії
1. Слухаємо і вчимо слова впр5, стор.205 та Vocabulary Box стор.206, записуємо читання і переклад слів на аудіо файл. (4б.)
2. Впр.6а, стор.206 послухати. https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4MDZvSWg5OWR6Z1k
3. Впр.6b, стор.206 переписати таблицю і заповнити її.(2б.)
4. Впр.7, стор.207 усно. Повністю читаємо питання і правильну відповідь.(6б.)

28.04
Ірландія
1. Слухаємо впр.2, стор.205.(перший рядок, останнє)
2. Виконуємо впр.1, стор.203-204 усно. Повністю читаємо питання і правильну відповідь.(7б.)

3. Впр.3, стор.205 письмово. Зєднуємо а+b таким чином: 1. Ireland is a country.(5б.)

23.04(8Б)/24.04(8А)
Нова тема  «Географічний Огляд»
1. Слухаємо і вчимо правильну вимову географічних назв на стор.200, впр.1а, читаємо.(1,4б.) https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM
2. Впр.2, стор.200 відповідь словом з рамочки письмово . (1,3б.)
3. Таблицю на стор.201 вчимо напамять.
4. Впр.3, стор.201 читаємо, перекладаємо, письмово вставляємо the або Х.(1,3б.)
5. Слухаємо, читаємо, перекладаємо і усно зєднуємо впр.4, стор.202.(4б.) https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM

6. Впр.5, стор.202 читаємо, перекладаємо, вставляємо слова з рамочки.(4б.)

22.04(8Б)/23.04(8А)
Project Work
2. Make up a test. The test must consist of two parts. Part 1 must include 6 True/False statements. Part 2 must include 6 questions. Each question must have four answers (one-right and three-wrong).

3. Give the right answers.

21.04
1. Прочитайте відповіді підлітків на запитання What newspapers do you like to read? і надайте свою відповідь впр.3а, стор.195.(3б.)
2. Виконайте впр.7а, стор.197. За цим прикладом письмово зробіть рекламу будь-якого іншого журналу  і надішліть мені фото.(4б.)

3. Слухаємо, читаємо, перекладаємо впр. 1а, стор.199, записуємо читання (без перекладу) на аудіо файл. (5б.) https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM

16.04(8Б)/17.04(8А)

1. Вчимо нові слова на стор.189 Vocabulary Box та граматичний додаток в рамочці. https://drive.google.com/drive/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM
2.Читаємо, перекладаємо рамочку DO You Know? на стор.189. (2б.) https://drive.google.com/drive/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM
3. Впр.4а, стор.190 читаємо, перекладаємо, пишемо в зошиті. Приклад: Do-it-Yourself  журнал про самостійний ремонт, виготовлення різних речей своїми руками(2б.)
4. Впр.1, стор.189 слухаємо (шукаємо файл другий ряд перший значок) https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4MDZvSWg5OWR6Z1k
 і виконуэмо  впр.3, стор.190 письмово таблицею (написати лише назви газет).(2б.)
5. Впр.2, стор. 189 усно. (6б.)

Пункти 2 та 5 записуємо читання (без перекладу) на один аудіо файл і фотографуємо 2 письмові вправи. Все надсилаємо ОДНИМ листом. Якщо не надсилає великий обєм, то надішліть 2 чи 3 листи тільки відразу один за одним.

15.04(8Б)/16.04(8А)


1. Вчимо нові слова на стор.186 Vocabulary Box. https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM
2. Слухаємо, читаємо, перекладаємо впр. 2, стор.185-186, записуємо читання (без перекладу) на аудіо файл. (10б.)

3. Впр. 3, стор.187 письмово. (2б.)

14.04

 Нова тема  «ЗМІ»
1. Вчимо нові слова на стор.182 Vocabulary Box. https://drive.google.com/drive/folders/1wwXUUyVKH-ZGHh3kk-aM6sS29nZxjKhM?usp=sharing
2. Слухаємо, читаємо, перекладаємо і зєднуємо: впр. 1а, стор.182, впр.4, стор. 184. (2бали+3бали)
3. Впр. 3, стор. 183 читаємо, перекладаємо, вставляємо слова з рамочки.(2бали)
4. Впр.1b, стор. 182-183 читаємо, перекладаємо.
5. Впр.2, стор. 183 письмово. (5балів)
Пункти 2 та 3 записуємо читання (без перекладу) на один аудіо файл і фотографуємо письмову вправу. Все надсилаємо ОДНИМ листом. Якщо не надсилає великий обєм, то надішліть 2 чи 3 листи тільки відразу один за одним.


09.04(8-Б)/ 10.04(8-А)

Проектна робота “My Granny’s Favourite Singer/Band”
1 Ask your grandmother or grandfather: a) who her/his favourite singer/band is;
                                                                          b) which of this singer’s/band’s songs she/he likes most of all;
                                                                         c) to sing one of these songs.
2. Find some information about this singer/band in the Internet.
3. Listen to some of this singer’s/band’s songs.

4. Make a leaflet (A4). Put there some interesting facts you’ve learnt, some pictures and your impressions. Don’t forget to give some links to view.
Надсилаємо у форматі документа Word.


08.04(8-Б)/ 09.04(8-А)

2. Заповнюємо таблицю на аркуші (А4):
The name of the opera house
City/Country
Opened  (rebuilt)
The number of seats
Interesting fact







3. Вибираємо той театр, який вам сподобався більш за все і записуємо на аудіо файл ваше читання і переклад інформації про нього з відео.

07.04
1.Дивимось і слухаємо https://www.youtube.com/watch?v=xqi6wQNCOMk, вмикаємо субтитри і читаємо за диктором, перекладаємо.
2. Відповідаємо на питання згідно відео. Записуємо повні відповіді на аудіо файл. 
1.Who were the Beatles?
2. How many records did they sell worldwide?
3.Why were the Beatles so successful and influential?
4. How did they get their name?
5. Why did Beatlemania roll across the globe?
6. How long did they stay on top?
7. How many number-one hits did they have?
8. How many core albums did they record?
9. How many Grammy Awards did they receive?
10. When did the Beatles brake up?
11. What happened to John Lennon?
12. What happened to George Harrison?

02.04
Vocabulary Box, стор. 156 знайти переклад і вивчити вирази.
Увага! Новий вид завдання!
Спочатку відкриваємо підручник стор.155, впр.1, слухаємо:
читаємо за дикторами, перекладаємо діалог, знімаємо на відео ≈1хвилину читання (переклад знімати на відео не потрібно).

01.04(8Б)03.04(8А)
Нова граматична тема Past Simple Passive
Спочатку подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=fJW5SpKu_w0
А це ваша письмова робота в зошиті
Не забувайте надсилати  фото на e-mail.

31.03
 Прочитати і усно перекласти діалог. З’єднати запитання з відповідями в зошиті (приклад ). Вивчити відповіді 1, 2,4,9,10,11 (відповідь на 1 питання = 2бали).
a) Explain why you admire them so much.
b) Describe a musician or music group you admire. Who are they?
c) What kind of music do you like best?
d) Why do companies use music in advertising and film?
e) What kind of music do they play?
f) What are the benefits of listening to music?
g) What types of traditional music are there in your country?
h) Why is it easier for children to learn how to play a musical instrument?  

i) Why do people listen to different kinds of music?
j) What songs/albums have they recorded?
k) Can you play a musical instrument? Why/Why not?
Dance music is my passion and my life. There is no greater feeling than being one with the music with my friends, and dancing to the music we love.
2 I think listening to music is one of the best ways to relax our mind and enrich our soul.
3 In my country, folk music is music that everyday people can play, and it inspires a lot of people to make their own music. 
4 It's very important for me to try to relax when I'm traveling, and playing my flute helps me to unwind.
5 My favorite band is Backstreet Boys, and with me, no other band can compare to this greatest pop band. I was fall in love with their music when I was a little girl. Till now, I still listen to their songs repetitively because they have the catchy melody. Interestingly, even my parent and I have the gap between generations, we finally have the common is the love of Backstreet Boys’ music. When I was a teenager, I usually listened to their songs with my parent. It was so amazing!
6 The vocalist of Backstreet Boys, Brian has a gorgeous and powerful voice and they know how to make harmony perfectly. I especially love their romantic and touching songs.
From their debut album, they entered high on the charts and “I want it that way” album is a massive hit album.
Notably, singing along to their songs, even dancing, is the irreplaceable activity, which I do daily to refresh my mind and relax my body. Unfortunately, they no longer record more new songs because of some problems of each member. In my heart, their music is immortal and I can’t find out any other pop band that is as incredible as Backstreet Boys.
I guess that each person has the different taste in music so they’re keen on the different kinds of music too. Besides, it depends on the situation, the mood while they’re listening to music. For example, if I’m distraught, I prefer alternative rock to encourage myself. Otherwise, I like listening to pop music when I’m in love.
10 I suppose that children like the white papers so they have enough free space in their mind to learn new things, such as music. Moreover, children are always curious and tend to be impressed by things they’ve never done before so that they have enthusiasm for that.
11 In my opinion, music has a wonderful power to comfort our soul and push our emotion high. Besides, with music, we don’t need to talk about the message, just feel it. Therefore, it’s absolutely useful to attract people and make them identify with the characters in the movies and make the advertising to be interesting.

20.03


Прочитайте і перекладіть. Запишіть в зошиті повні відповіді і свій результат та висновок тесту. Приклад:

1. Songs should talk about love and emotions. (10) , скинути фото на e-mail.

19.03


Шановні учні!
Прочитати, зробити письмовий переклад в зошиті.
 Хто не бажає писати, зніміть відео де ви читаєте і перекладаєте будь-які три абзаци.

Скинути фото  і відео на e-mail.

Прочитати і усно перекласти всі міні-тексти, вивчити і розповісти про ОДИН стиль. Відео розповіді скинути на e-mail.

1 коментар:

  1. Всем привет)) на самом длее не так важно как именно заниматься и по каким материалам, главное чтобы при получении образования вы могли им воспользоваться в вашей реальной жизни, а именно как у меня произошло на курсе https://englishpapa.ua/ где я мог не только оттачивать свои навыки, но и заниматся изучением именно того материала который мне в данный момент нужен

    ВідповістиВидалити