8 клас ГЕОГРАФІЯ


31.03
Шановні учні! Продовжуємо навчатися дистанційно. До 07.04 Вам потрібно опрацювати Параграф 43"Чорне море" та параграф № 44 "Азовське море". Корисним буде для кращого засвоєння матеріалу відеопосилання Моря,  Чорне море
Пройти тест 07.04. за посиланням https://forms.gle/wuvALFmNcow19WvbAта відповіді надіслати на елетронну пошту. Обов'язково вказуємо прізвища!

07.04

Доброго ранку, шановні восьмикласники! На 07.04 Вам потрібно було виконати попереднє завдання. Результати наступні-тест опрацювали 24 із 40 учнів. Результати отримали класні керівники. Де ще16 школярів?Готуємося ретельніше!
Сьогодні ми працюємо над матеріалом "Використання природно-ресурсного потенціалу України"(параграф № 45) та "Природно-заповідний фонд України"Парагр.№ 46)
Рекомендації щодо засвоєння:
-Опрацювавши відповідний текст підручника, запишіть у зошит визначення поняття «природно-заповідний фонд».
Методичнийприйом«Nota Ьепе» (замітка на полях)
Природно-заповідний фонд — це ділянки суходолу та водного простору, природні комплекси яких мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність. Вони перебувають під охороною держави з метою збереження природної різноманітності ландшафтів, генофонду рослинного і тваринногосвіту, підтримання загального екологічного балансу. Українською державою визнано розвиток заповідної справи одним з найважливіших пріоритетів довгострокової державної політики України. Спеціальним уповноваженим органом Державного управління в галузі організації, охорони і використання природно-заповідного фонду є Міністерство охорони навколишнього природного середовища України.
- переглянути презентації та корисні відеоматеріали:
Пройти тест, обов'язково вказуючи прізвище! за посиланням:
Додатково - скласти пам’ятку «Правила поведінки в навколишньому серед­овищі». Тест фотографувати не треба, він загружається автоматично. Пам'ятку, для бажаючих отмати додаткову хорошу оцінку, надсилати фото на мою електронну адресу deya030670@gmail.com

14.04

Добрий ранок, шановні учні!Ми познайомилися з питаннями фізичної географії України, а сьогодні на уроці переходимо до вивчення соціальної географії. Сьогодні ми опрацьвуємо питання "Кількість населення в світі та Україні. Природний рух, міграції. Тривалість життя.Демографічна політика"( у книжці В.Пестушко параграфи 48,49.)
Рекомендації до опрацювання матеріалу:
-у зошит записати дату, тему уроку
- записати загальну кількість населення Землі та за регіонами;
-склати таблицю "Чинники, що впливають на рух населення";
переглянути відеоматерали
-дати відповіді на питання:
1-4б-питання 1,2 стор.203
5-6б-питання -питання № 1,2 стор.209
7-9б-питання 4 стор.203
10-12б-питання №5 стор.203, пит.№ 5 стор 209
Через тиждень, 21.04, я напишу, хто саме мені в той же день вишле свої роботи на вайбер.
До зустрічі!

21.04.2020р

Добрий день,шановні учні! Ваше домашнє завдання мені скидають сьогодні на Вайбер 0952255260 наступні учні: 8-А - Бірюк Д, Заболоцька В, Коновалов Д, Ларіонов Вадим, Махов Р, Свічкар В, Сторчеус В, Тукмачов Є.
8-Б кл -Горбатюк А, Кириченко А, Литовченко О, Малик У, Московченко О, Стригнер І, Шевченко В.
Наступною нашою темою стане "Демографічна політика"(підручник Пестушко , парагр.№50)
Опрацьовуємо матеріал таким чином:
1. Опрацюйте § 50 підручника.
2. Складіть у зошиті схему «Чинники, що впливають на статевий та віковий склад населення».
3. Дізнайтеся про кількість населення нашої області, його статево-вікову структуру, очікувану тривалість життя.
4. Випереджальне завдання. На офіційному сайті державного комітету статистики України (http://www.ukrstat.gov.ua/) знайдіть статистичну інформацію щодо міграції (еміграції та імміграції) в різних регіонах України. Перепишіть її у зошит або на окремий аркуш.

5. Виконайте практичну роботу у робочому зошиті

Практична робота 12 «Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу».
Мета :   сформувати знання про статево-вікову структуру населення, її відмінності в різних регіонах світу та України; охарактеризувати  тривалість життя населення,  тенденції та причини її змін; формувати практичні уміння аналізувати статево-вікові піраміди України та країн світу; 
Обладнання: атлас, політична карта світу, карта адміністративно-територіального устрою України; приклади статево-вікових пірамід.
Хід роботи(перейдіть за посиланням)Практична робота

Після виконання роботи напишіть висновок,у якому дайте відповіді на питання:

- Що відображає статево-вікова піраміда?
- Які показники відкладають по горизонталі?
- Які по вертикалі?
- Чому піраміди різних країн мають різні форми?
Чекаю фото Ваших робіт у зошиті 28.04.2020р на електронну пошту
deya030670@gmail.com
Дякую за співпрацю)


28.04.2020р.

Добрий день, шановні учні!Ще сьогодні чекаю Ваших практичних робіт! Наступним нашим матеріалом стане тема "Густота населення у світі та країні"(Підручник Пестушко, парагр.51) та "Міські населенні пункти в Україні та країнах світу"(підручн. парагр 52)
Опрацьовуємо матеріал таким чином:
-переглядаємо відео Чисельність населення, щоб відновити в пам'яті вивчений матеріал;
- опрацьовуємо параграф 51, 52 -читаємо, знаходимо усно відповіді на питання.
Щоб закріпити вивчене та продемонструвати рівень засвоєння, переходимо за посиланням та проходимо до 05.05.тестНаселення. Не фотографуйте, результати завантажуються автоматично.
Дякую за роботу!


05.05.2020р

Добрий ранок!Знову урок географії в умовах дистанційного навчання) На минулому уроці ми познайомилися з темою "Система розселення населення. Типи населенних пунктів". Сьогодні нашим питанням для вивчення стане тема "Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни."(підручник Пестушко, парагр.№55) та "Національний склад населення України"підручник ( парагр.56). Підійти до вивчення матеріалу потрібно таким чином:
 -у зошит записати дату, тему уроку;
- дати визначення терміну етнос та занотувати найбільші мовні сім'ї;
- скласти схему "Однонаціональні та багатонаціональні країни світу";
- Скласти колову діаграму "Національний склад населення України", де кольоровими олівцями показати переважання п'яти найбільших народів в Україні
(коло-це 100%, кожен народ має свій відсотковий показник);
- дайте визначення "Етнічна група" та складіть таблицю "Етнічні групи українців", де буде три стовпчики:
1-ий - назва етнічної групи;
2-ий - характерні особливості;
3-ій -місце проживання.
Свої роботи фотографуємо та надсилаємо на електронну адресу deya030670@gmail.comдо 12.05.2020р.
Що не зрозуміло -я на зв'язку. Дякую за співпрацю)


12.05.2020р

  Добрий ранок!Знову урок географії в умовах дистанційного навчання) На минулому уроці ми познайомилися з темою "Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни.". Сьогодні нашим питанням для вивчення стане тема "Релігія як явище культури. Світові релігії.Трудові ресурси. Економічно активне населення. Проблеми зайнятості населення"(підручник Пестушко, парагр.№57.58,59) презентація Зайнятість населення  Підійти до вивчення матеріалу потрібно таким чином:
 -у зошит записати дату, тему уроку;
- переглянути Релігія
-дати письмові відповіді на питання стор.234;
- дати визначення "трудові ресурси" та записати хто належить до осіб працездатного віку;
-скласти діаграму структури зайнятості населення в залежності від типу країни за рівнем економічного розвитку( дані взяти зі стор.238);
- вказати які категорії в Україні належать до зайнятого населення;
- вказати які прогнози щодо безробіття на найближчі роки у світі?
Свої роботи фотографуємо та надсилаємо на електронну адресу deya030670@gmail.comдо 19.05.2020р.
Що не зрозуміло -я на зв'язку. Дякую за співпрацю)


19.05.2020р


Добрий ранок, шановні учні! Сьогодні, за планом роботи нашого навчального закладу, ми пишемо підсумкову контрольну роботу. Для цього Вам потрібно перейти за посиланням Контрольна роботаобрати свій варіант(той, який Ви пишете завжди, коли йде навчальний процес), на окремому аркуші написати дату, тему роботи та дати відповіді на питання. Питання при цьому не записуємо, відповіді даємо повні. Свої роботи фотографуємо та надсилаємо мені на електронну адресу deya030670@gmail.com сьогодні до 17.00
Чекаю Ваших робіт!

26.05.2020р

Добрий ранок, шановні учні! Ось і настала наша остання віртуальна зустріч на уроці географії. Логічно, що познайомившись з природними умовами, ресурсами та населенням України, ми перейдемо до вивчення нашої Малої Батьківщини. Сьогодні наша тема "Природа та населення свого адміністративного регіону"(підручник Пестушко, параграфи 60-63). Ці параграфи присвячені опису природних умов та населення всіх регіонів України. Наше завдання-це знайоство з Дніпропетровщиною. Для кращого розумінні особливостей нашого краю. перейдіть за посиланням та перегляньте відеосюжети:
У зошит запишіть дату, тему, та випишіть із параграфів тільки ті відомості,що стосуються нашої області.
Дякую Вам за співпрацю! Найкращих Вам канікул! 

Немає коментарів:

Дописати коментар