8 клас ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

grunskayairina07@gmail.com

Здати до 28 травня

1. Кому А. де Сент-Екзюпері присвятив твір "Маленький принц"  ?                                       1б.
А)  батькові Жану-Марку Сент-ЕкзюперіБ)
Б)  дружині Консуело                                         В)матері Марі де Фонколомб                                                                                                                                     Г)другу Леонові Верту
2. Яку тему вводить Сент-Екзюпері у присвяті до твору "Маленький принц"?                     1б.
А) жахи війни та страждань
Б) протистояння дорослих і дітей
В) система освіти у Франції
Г) романтика польотів

3. Від чийого імені ведеться оповідь у творі                                                                            1б.

А) маленького принца  Б) пілота  В) дорослого принца, який виріс і згадує дитинство                      Г) від третьої особи, про яку нічого невідомо

4. Де відбувається основна дія твору Сент-Екзюпері "Маленький принц"                           1б.
                                                                                                                                                                            А) у пустелі Гобі  Б) у садку, де ростуть троянди   В)  у пустелі Сахара     Г)на авіаційній базі десь у Франції

5. Яка квітка росла на планеті маленького принца?                                                                1б.                            
А) айстра   Б) троянда   В)мак  Г) тюльпан
6. Яким чином маленький принц покинув рідну планету                                                      1б.                  
А)відлетів на ракеті  Б) відлетів на хмарці  В)відлетів з мандрівними птахами  Г)відлетів на літаку
7. Укажи назву астероїда маленького принца                                                                            1б.
А) жовтий астероїд    Б) В – 48    В) астероїд вулканів   Г) В - 612
8. "Маленький принц" за жанром – це                                                                                        1б.
А) повість-притча  Б) казка   В) повість-казка  Г)казка-притча
9. Кому належать слова: "Ці дорослі - дивакуваті люди"  ?                                                      1б.
А) ліхтарнику   Б)  маленькому принцу   В)шанолюбу  лису
10. Хто з героїв твору говорив, що "...Людям уже бракує часу щось узнавати. Вони купують готові речі в торговців"?                                                                                                              1б.
А) маленький принц    Б)лис В) географ   Г) ліхтарник
11. Кому належать слова: "Увечері накрийте мене ковпаком. У вас тут надто холодно. Дуже незатишна планета "                                                                                                                       1б.


      

12. Найголовніше можна побачити лише…                                                                          1б.

А) очимаБ) серцемВ)у телескопГ) через збільшувальне скло

Контрольга робота
Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури 8-А, 8-Б класи
Початок  9.00 кінець 17.00 Здати до 20.00

1. Укажіть значення слова barocco:                                                                     1б.
а) «філософський, мудрий»; б) «дивний, взірцевий»; в) «приємний, ласкавий»;
г) «вигадливий, химерний».
2. Класицизм виник як мистецтво:                                                                      1б.
а) розуму, правил і логіки; б) відображення реальних подій; в) зображення потойбічного світу; г) відображення людських почуттів.
3. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції:                                        1б.
а) «доба Расіна»; б) «доба Мольєра»;  в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена».
4.Укажіть, чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя.  1б.  
а) Багатства; б) порядного чоловіка; в) титулу;  г) знайомств при дворі короля.  
5. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму.     1б.                     а) єдність дії; б) єдність характерів;  в) єдність місця; г) єдність часу.                                  
6.Укажи представника літератури бароко                                                        
.                  
А) Тіртей     Б))   Ф.Петрарка  В) Дж. Донн    Г) Данте Аліг’єрі                                         
7. Укажи особливість твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»                                1б.                     
А) події в комедії відбуваються протягом року                                                                     Б) події відбуваються протягом 1 дня                                                                                  В) у творі не виведено жодного персонажа з народу                                                              Г)  у творі не виведено жодного персонажа-аристократа
8.Драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири розвінчують негативні суспільні та побутові явища, а також зображують смішні життєві положення і характери, — це ..                                                                                1б. 9.Установи відповідність між репліками з твору «Міщангин-шляхтич» і персонажами, яким вони належать                                                                        2б.
1  Коли я кажу «Ніколь, принеси мені
пантофлі та подай мені мого нічного                        А) пані Журден
ковпака», - то це проза?
2 Хіба ж розум наш не повинен керувати                  Б) пан Журден
всіма нашими почуттями?
3 Нерівний шлюб завжди нещасливий.                      В) Клеонт
Не хочу я, щоб зять дорікав моїй дочці ріднею…     Г)  вчитель філософії.                                  

10.Вкажіть основні риси класицизму як літературного напряму та найяскравіших представників.                                                                                2б.



12.05
1. До 19 травня прочитати казку А. Де Екзюпері “Маленький принц”, в підручнику прочитати стор.260-262.
2. Готуємося до підсумкової контрольної роботи

1. Повторити теми “Бароко” і “Класицизм”.

04.05
Виконати до 13 травня
1. Підсумкова робота  за темою “Бароко і класицизм”. ( 1б)

1.Бароко – це художній напрям у мистецтві
А) XVII ст.;Б)  XVIII ст.;В)  XIX ст.;Г) XX ст.
2. Джон Донн – це представник:
А) Романтизму; Б) Реалізму;В) Бароко; Г) Класицизму.
3. Вершиною філософської лірики Донна є:
А) збірка “Священні сонети”;Б) збірка “Золоті сонети”;
В) збірка “Книга пісень”; Г) “Пісня над піснями”.
4. Як ще називають  українське бароко:
А) пісенне;Б) віршоване В) смішне;Г) козацьке.
5. “Батьківщина” класицизму:
А) Франція; Б) Італія; В) Іспанія; Г) Росія.
6. Справжнє ім'я та прізвище Мольєра:
А) Жан Батист Мольєр; Б) Жан Батист Поклен;
В) Жан Батист Шоклен; Г) Жан Батист Скотленд.
7. Назва театру, в якому працював Мольєр:
А) “Золотий”;Б) “Срібний”; В) “Залізний”; Г) “Блискучий”.
8. До збірки  Джона Донна  “Священні сонети” увійшло:
А) 10 сонетів ; Б) 15 сонетів;В) 19 сонетів;  Г) 20 сонетів.
9.. Найвидатнішими представниками доби бароко є:
А) Мольєр, Рене Декарт, Буало; Б) Джон Донн, Лопе де Вега, Педро Кальдерон;
В) Лі Бо, Ду Фу, Омар Хаям; Г) Гомер, Сапфо, Анакреонт.
10. Що взяв за основу класицизм:
А) античне мистецтво; Б) середньовічне мистецтво; В) сучасне мистецтво;                                               Г) барокове мистецтво.
11.Розкрийте своєрідність  утілення бароко у різних видах мистецтва. Назвіть основні ознаки цього жанру. (2б.)
2.Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1. “Я мислю, отже, я існую (Рене Декарт) ”
2. Сміх у комедії “Міщанин-шляхтич”.
3.“Я – кубок із протиріч” (Ліричний герой у поезії бароко)
4. “Будь-який обман принижує порядну людину (Мольєр)” .
5. Бароко у різних видах мистецтва.

23.04
Виконати  до 5 травня 
За кожну відповідь по 0,5б.
 1.За словами учителя музики, фантазія пана Журдена:
А) мати пристойний вигляд; Б) вдавати галантного кавалера; В) похизуватися приватними уроками.
    2.    Кого з учителів, крім платні, ваблять слава та оплески:
А) музики; Б) філософії; В) танців?
     3.    Доповнити ремарку « Пан Журден з’являється перед учителями в ____ халаті, нових _____ оксамитових штанях і _________ оксамитовому камзолі»:
А) французькому, жовтих, багряному;
Б) індійському, червоних, зеленому;
В) турецькому, сірих, золотому.
    4.    Чому пан Журден не втручається в бійку:
А) фізично слабкий; Б) боїться зіпсувати репутацію; В) турбується про свій одяг?
     5.    Прохання пана Журдена до учителя філософії:
А) допомогти написати любовну записку; Б) навчити гарно висловлюватися на будь-яку тему; В) розкрити секрети зваблення.
    6.    Хто намагається відкрити очі Журденові на пройдисвітів-учителів та графа Доранта:
А) донька; Б) покоївка; В) дружина?
     7.    Чиї слова: «Однаковий дурень- що ззаду, що й спереду»:
А) дружини Журдена; Б) маркізи Дорімени; В) графа Доранта?
     8.    Яку суму завинив Дорант Журденові:
А) більше 15 тисяч ліврів; Б) більше 50 тисяч; В) більше 5 тисяч?
      9.    Чиї слова і про кого сказані: «…робить з тебе дійну корову»:
А) Ніколь про Ков’єля; Б) пані Журден про Доранта; В) Люсіль про Клеонта?
    10.                       Подарунок, котрий Дорант «передав» маркізі від пана Журдена -це: А) кольє; Б) перстень; В) діадема.
    11.                       Чим Журден планує вразити маркізу, запросивши її в гості:
А) вишуканим вбранням та манерами; Б) балетною виставою; В) вишуканим частуванням та подарунками?
    12.                       Герой, котрий «…чесно прослужив у війську шість років…»-це:
А) Ков’єль; Б) Доррант; В) Клеонт.
     13.                       Ким були батьки пана та пані Журден:
А) крамарями; Б) перукарями; В) ремісниками?
     14.                       Чого найбільше бажає пан Журден доньці:
А) щасливого шлюбу; Б) поважного титулу; В) розумного нареченого?
     15.                       Посвяті у мамамуші герої читали:
А) Біблію; Б) Веди; В) Коран.
     16.                       Журден вірить, що видає заміж дочку за:
А) сина турецького султана; Б) турецького султана; В) посланця від султана.
    17.                       Кого, крім дочки, пан Журден згоден одружити чи видати заміж:
А) маркізу Дорімену; Б)графа Доранта; В) власну дружину                                           18.Основна ідея комедії:
А) викриття обмеженості, наївності, корисливості людей; Б) викриття соціальних і людських вад; В) показ сімейних проблем.
 19.Тема твору- прагнення багатого буржуа Журдена
А) вигідно видати заміж доньку Люсіль;
Б) потрапити до вищого товариства;
В) мати всі ознаки порядної та освіченої людини.
20.Є учителем пана Журдена:
А) учитель фехтування; Б) учитель французької мови; В) учитель етикету.
21. Відновлюємо хронологічну послідовність подій:        2б.

А. Журден бере уроки у різних вчителів і через графа Доранта залицяється до маркізи.
1. Клеонт зі своїм служником Ковьєлем планує розіграш.
Б. Журден планує видати доньку тільки за шляхтича.
2. Журден вирішує віддати Люсіль за сина турецького паші.
В. Поява в домі пана Журдена "сина турецького паші".
3. Три пари готуються до весілля.
Г. Посвячення пана Журдена в мамамуші (турецького шляхтича).
4. Граф видає подарунки пана Журдена за свої.

17.04
виконати до 28 квітня        
1. Перечитати “Міщанин-шляхтич”.                                                                                                   2.Завершіть речення
1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» — …
2) Пан Журден прагне…
3) Слуги в комедії — …                                                                                                                            4) Люсіль — це…
5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…
6) Перевдягнувся на турецього вельможу…
7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…
8) Н а бенкет пан Журден запросив…
9) Маркіза Доримена закохана…
10) У кінці комедії намічаються весілля…
Оцінювання: по 1б. за відповідь

09.04
Зарубіжна література виконати до 15 квітня
1. Прочитати  “Примхливий світ бароко” стор.230-233. Відповісти на запитання на стор.233 -1.2,3.
2. Складіть кластер «Особливості поетики бароко» (у вигляді сонця). На променях сонця напишіть основні риси бароко.
4. Продивитися дистанційний урок


31.03 8 а клас
Виконати до 7 квітня і переслати усі завдання, в тому числі і  ті, які ви повинні були зробити на 26 березня, на електронну пошту      grunskayairina07@gmail.com
1.Відповісти на запитання письмово:
1. Кім був Алонсо Кіхада?
2. Що він найбільше любив робити?
3. Яку мету переслідував дон Алонсо?
4. Як він свою ідею вирішив втілити в життя?
2. Розгадайте ребус

3.  Тестування
1. Сервантес є письменником:А) італійським; Б) іспанським; В) англійським
2. За кількістю перекладів роман «Дон Кіхот » поступається лише… А)«Пісні про Роланда»;  Б) Біблії;   В)«Божественній комедії».
3. Сервантес почав писати роман «Дон Кіхот»:А) у піратському полоні; Б) на службі в кардинала Аквавіви;  В)  у в’язниці
4.Роман «Дон Кіхот» був задуманий як пародія на…
А) рицарську поезію; Б) рицарські романи;  В) історичні романи.
 5. За шолом Дон Кіхотові правив(ла): А) каструля   Б) казанок  В) шкіряний капелюх
6. Дон Кіхот потрапляв у кумедні та печальні ситуації, тому що: А) занадто зухвалий; Б) не знав правил поведінки; В) реальні речі вважав зачарованими.
7. Чим уявлялася корчма Дон Кіхоту, в стінах якої він готував  цілюще зілля? А) фортецею;  Б) замком; В) хатинкою з чарівниками.
8. Що в перекладі означає ім’я Росинант?  А) перешкапа; Б) сміливець;В) шибайголова; Г) пустун.
9. Кого Дон Кіхот сприйняв за 30 велетнів і вступив з ними у бій? А) селян; Б)ченців; В) вітряки
10. Назвіть справжнє ім’я Дон Кіхота.
11. Чому зброєносець їхав на віслюкові?
12. Ким був Дон Кіхот за походженням?



 31.03 8 б клас 
Виконати до 7 квітня і переслати усі завдання, в тому числі і  ті, які ви повинні були зробити на 26 березня, на електронну пошту      grunskayairina07@gmail.com
1.Тестування                                                                                                                                                     1. Творчість Сервантеса належіть до епохи:А) Античності; Б)Середньовіччя;                                В) Відродження                                           
2. За словами Сервантеса, параліч і нерухомість лівої руки письменника та «велику славу правої» спричинили: А) падіння з коня під час рицарського турніру; Б) тортури в полоні у піратів; В)поранення в морському бою поблизу Лепанто;                                     
3. Що означає «гідальго»? А) житель міста; Б) іспанський дворянин; В) багатий землевласник.  4. Чому Дон Кіхот вирішив стати мандрівним лицарем? А) так заповідав йому батько;            Б) бо всі іспанці мандрували; В) начитався лицарських романів.                                                                
5. Як оточуючі ставились до посвяти Дон Кіхота в лицарі?А) серйозно; Б) були в захваті; В) сміялися і глузували з нього.                                                                                                       
6. З чого Дон Кіхот зробив собі шолом? А) з картону; Б) із золота та срібла; В) із сталі.                         
7. Санчо Панса дав ім'я Дон Кіхоту:  А) мандрівний рицар; Б) Рицар Сумного Образу; В) Рицар Левів.                                                                                                                                                         8. На чому подорожував з Дон Кіхотом Санчо Панса?А) на коні;Б) на віслюкові;В) ходив пішки.                                                                                                                                                    
9. Що запропонував Дон Кіхот Санчо Пансі, щоб той став його джурою?А) гроші;Б) стати губернатором острова; В) дати рецепт чарівного бальзаму;                                                          10.Як Дон Кіхот називав свою даму серця? 
11. Чим займався Дон Кіхот протягом року?
12. Ким був Санчо Панса?
2.  Розгадайте ребус


19.03 виконати до 26 березня
Завдання 8 А клас 
1. Відповісти на тести (відкрийте Viberв робочих зошитах.
2. Прочитати біографію письменника та 1, 3, 4, 8 розділи роману “Дон Кіхот з Ламанчі” (стор. 213-223).
3.Скласти характеристику роману:
Літературний рід -
Жанр -
Тема -
Ідея -
Головна проблема -
Головні герої -
Композиція -
Завдання 8 Б клас 
1. Прочитати 1, 3, 4, 8 розділи роману “Дон Кіхот з Ламанчі” (стор.213-223).
2.Скласти характеристику роману в зошитах:
Літературний рід -
Жанр -
Тема -
Ідея -
Головна проблема -
Головні герої -
Композиція -
3. Відповісти на запитання письмово:
1. Кім був Алонсо Кіхада?
2. Що він найбільше любив робити?
3. Яку мету переслідував дон Алонсо?
4. Як він свою ідею вирішив втілити в життя?

Немає коментарів:

Дописати коментар