8 клас БІОЛОГІЯ

Вайбер 0952255260
16.03
До 23.03.2020р. опрацювати параграфи №3,4( стор193).
У робочому зошиті дати письмово відповіді на питання стор 198, 203
У зошиті для лабораторних робіт виконати лабораторну роботу №8,9 стор 24-26

30.03

Шановні восьмикласники! Продовжуємо навчатися дистанційно. Попереднє завдання 31.03.надсилаємо на Вайбер 0952255260. Перший варіант -завдання на стор.198, другий варіант-203. 
 Нове завдання -до 06.04. опрацювати параграф№ 5 стор.205 "Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю" та параграф № 6 стор.209 "Сенсорні системи смаку та нюху".
заходимо за https://forms.gle/GLPgFuLqdUyGF9XT6
, проходимо тест та отримуємо бали. 


06.04.

Шановні учні! Результати Вашого теста будуть передані класним керівникам у групи.Перевірте ще раз, чи були підписані Ваші прізвища. якщо ні, пройдіть тест "Сенсорні системи" знову.
Наступне завдання переглядаємо презентацію
опрацьовуємо параграф № 1 стор.215-218 та виконуємо наступні завдання:
4б -записати у зошит дату, тему,виписати всі визначення;
6б - записати дату, тему, виписати визначення,дати відповіді на питання 1-3 стор.218;
 9б. - записати дату, тему, виписати визначення,дати відповіді на питання 1-5 стор.218;
12б. - записати дату, тему, виписати визначення,дати відповіді на питання 1-5 стор.218, виконати завдання на стор.215

13.04

Добрий день, шановні восьмикласники!Ми продовжуємо знайомство з темою "Вища нервова діяльність". Новим матеріалом для подальшої роботи для Вас стане параграф № 2(стор.218) "Механізм формування умовних рефлексів. Навички" та параграф № 3 (стор.224) "Навчання та пам'ять".У зошит запишіть дату, тему. Занотуйте вимоги до формування умовного рефлексу, та складіть таблицю "Види пам'яті та їх характеристика"
Перегляньте відеоматеріали, які стануть Вам корисними:
Вища нервова діяльність
Формування умовного рефлексу
Пам'ять, види пам'яті
Щоб підвести підсумки Вашої роботи, пройдіть тест за посиланнямтест та не забудьте вказати прізвище. Тест пройдіть до 27.04.(20.04 - вихідний день)

27.04.2020

Добрий день!Ми знову працюємо над темою "Вища нервова діяльність" . Для повторення вивченого обов'язково перегляньте відео МОН Вища нервова діяльність
Новим матеріалом стане для нас тема "Мова. Мислення. Свідомість"(підручник, параграф № 5 стор.233), відео МОНМова Мислення Свідомість та тема "Типи вищої нервової діяльності"
Письмово у зошиті дати відповіді на питання на стор. 236.Відповіді надсилаємо до 04.05. на електронну пошту.

04.05.2020р

Добрий день!Сьогодні у нас останній урок з теми "Вища нервова діяльність" Ми знайомимося з питаням "Сон.Біоритми"(підручник, стор.237, параграф № 6)Для опрацювання матеріалу нової теми, нам потрібно просулухати відеоурок на каналі Ютуб із серії уроків МОН за темою Сон.Біоритми. Уважно перегляньте, прочитайте текст параграфа та дайте відповіді на питання(усно) на стор.241.
  Наступним нашим  завданням сьогодні буде виконання практичної роботи за темою "Визначення типу нервової системи та властивості темпераменту".
Для цього працюємо у робочому зошиті.
Переходимо за посиланням Практична робота . виконуємо всі завдання, фотографуємо та надсилаємо до 18.05 мені на електронну адресу. Дякую за співпрацю. Я завжди на телефоні)

18.05.2020р

Добрий день! Сьогодні, після тривалої перерви пов'язаної з травневими святами, ми маємо написати контрольну роботу, згідно плану роботи нашої гімназії. Тож, переходимо за посиланнямКонтрольна робота для 8 класу
виконуємо сьогодні контрольну за своїм варіантом. На окремому аркуші записуємо дату, тему, варіант. Питання не записуємо, ставимо номер, але даємо повну відповідь. Фотографуємо та надсилаємо сьогодні 18.05.2020р на мою електронну адресу deya030670@gmail.com
Чекаю Ваших робіт)

25.05.2020р

Добрий день, шановні учні!Сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році. Присвячений він буде вивченню теми "Регуляція функцій організму людини"(підручник О.В.Жолос, стор. 244-257). Ми маємо дізнатися, що таке гомеостаз, гуморальна регуляція, чим відрізняються залози внутрішьої, зовнішньої та змішаної секрецій, що таке гормни та яка роль їх у нашому організмі. працюємо таким чином:
-переходимо за посиланням та обов'язково переглядаємо відеоуроки МОН
Ознайомившись з матеріалом, у зошиті записуємо дату, тему та робимо таблицю на чотири стовпчики:
1 стопв. -назва залози"
2-ий -особливості будови
3-ій - назва гормону, що продукується залозою
4-ий - вплив гормону на функції організму
Дякую Вам за співпрацю! Веселих Вам канікул та незабутніх вражень!

Немає коментарів:

Дописати коментар