8 клас ХІМІЯ

19.05/19.05.2020
Всім доброго дня!
 Проаналізувавши Ваші розв'язки задач, я зрозуміла, що більшість з Вас не розуміється в значенні "за хімічним рівнянням"! Тому сьогодні ми будемо удосконалювати наші вміння та навички у розв'язку саме задач.
Я надрукувала три умови з поясненнями (як і в якому порядку виконувати) на знаходження маси речовини, об'єму газів та кількості речовини.
Вашим завданням буде ретельно переглянути пояснення задач та виконати завдання за підручником.
Задача на знаходження кількості речовини - розв'язок за ХІМІЧНИМ РІВНЯННЯМ
Задача на знаходження маси речовини - розв'язок за ХІМІЧНИМ РІВНЯННЯМ
Задача на знаходження об'єму газу - розв'язок за ХІМІЧНИМ РІВНЯННЯМ
Завдання до виконання!!! 
У підручнику на ст. 187 вправа 22; ст. 193 вправа 6; ст. 199 вправа 9; ст. 210 вправа 23.
Розв'язати за ХІМІЧНИМ РІВНЯННЯМ чотири задачі в робочому зошиті.
Час на виконання до 22.05.2020 (до п'ятниці включно)
Підписані роботи надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua
Бажаю Вам успіху!)

14.05.2020
Вітаю всіх)
Як і обіцяла - на Вас чекають тести з теми на повторення "Ковалентний полярний і неполярний зв'язок. Йонний зв'язок"
Переходьте за посиланням
Тести Ви зможете пройти всього один раз! Тому будьте уважними, не поспішайте! 
Час на виконання до сьогоднішнього вечора до 20.00. 
Учні, які будуть реєструватись під псевдонімами - оцінюватись не будуть, навіть якщо робота буде виконана на 12 балів!
Бажаю Вам успіху!)

13.05.2020
Доброго дня, шановні учні!
Ось ми і завершили основні теми, які треба було вивчити у 8 класі)
Контрольну роботу виконали майже всі учні, за що я Вам вдячна!
Свої оцінки Ви побачили. Також помилки, яких допустилися!
У вересні місяці ми обов'язково більш детальніше розберемо теми, які випали на дистанційне навчання, тож не хвилюйтеся, якщо хтось із Вас не опанував матеріал!
А на разі ми з Вами до кінця навчального року будемо опрацьовувати (пригадувати) теми, які вивчали протягом року.
Тема на повторення "Ковалентний полярний і неполярний зв'язок. Йонний зв'язок"
Скористуйтеся підручником параграф 16 та 17 - все, що стосується ковалентного зв'язку. Як і за допомогою яких ХЕ він утворюється. Також як записати електронні формули для ковалентного зв'язку. Або скористайтесь записами в робочому зошиті на цю тему від 11.11 та 12.11. 
Далі. Скористуйтеся підручником параграф 18 - все, що стосується йонного зв'язку. Як і за допомогою яких ХЕ він утворюється. Також як записати електронні формули для йонного зв'язку. Або скористайтесь записами в робочому зошиті на цю тему від 18.11 та 19.11. 
Завтра на Вас чекатимуть тести стосовно цих тем!
Будь ласка, приготуйтеся якомога ретельніше аби отримати гарний бал. Адже оцінки, які Ви будете отримувати від повторення будуть впливати на ІІ семестр.
До зустрічі!

4.05.2020
Доброго дня, шановні учні!
Сьогодні у нас завершальна контрольна робота за великим розділом "Основні класи неорганічних сполук". Підготовлена для Вас робота, яка складається із 8 завдань (ціпочка перетворень; закінчити рівняння реакцій; задача, яка розв'язується за ХІМІЧНИМ РІВНЯННЯМ; завдання на відповідність та теоретичні запитання).
Роботу Ви будете виконувати за варіантами. На окремому аркуші у клітинку.
Варіанти 8-А клас
Варіанти 8-Б клас
Контрольні завдання

Підписуйте роботу так:
Четверте травня
Контрольна робота № 5 з розділу
"Основні класи неорганічних сполук"
Варіант...

На аркушах своє прізвище напишете у верхньому правому вуглі. 
Не поспішайте у відповідях, уважно перечитуйте умови. Подібні завдання ми виконували не один десяток разів.
Я Вас дуже прошу - НЕ СПИСУЙТЕ ОДИН У ОДНОГО!!! Якщо Вам буде не зрозумілим запитання або завдання - не соромтеся, звертайтесь +38(066)-928-54-14

Час на виконання до 6.05.2020 (до середи включно)
Роботи надсилайте на електронну адресу aljona-paskevichan@yandex.ua
Бажаю Вам успіху😊



27.04.2020/27.04.2020
Вітаю всіх!
Продовжуємо розв'язувати розрахункові задачі, хімічні рівняння, ціпочки перетворень. Підготовлена для Вас практична робота із 4-х завдань. Перш ніж виконувати, пригадайте:
1) Алгоритм розв'язування задач (перегляньте примітку від 15.04.2020
2) Як складати формули оксидів, кислот, основ, солей (перегляньте запис від 22.04.2020)
3) Хімічні властивості для класів неорганічних сполук:
   - Кислотні оксиди реагують з водою, основами, основними оксидами.
     Основні оксиди реагують з водою, кислотами, кислотними оксидами.
   - Кислоти реагують з металами, основними оксидами, лугами, солями.
   - Основи реагують з кислотними оксидами, кислотами, солями.
   - Солі реагують з металами, основами, кислотами, солями, кислотними оксидами.
Завдання виконуйте в робочому зошиті. Підписуйте прізвище/ім'я та надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua
Час на виконання до 1.05.2020 (до п'ятниці включно)
Якщо виникнуть труднощі звертайтеся +38(066)-928-54-14.
Бажаю Вам успіху та гарних оцінок!)




 22.04.2020
Доброго здоров'я, восьмикласники!
Незабаром у нас з Вами остання контрольна робота за розділом "Основні класи неорганічних сполук - Оксиди, Кислоти, Основи, Солі".
Пропоную Вам розглянути "Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук" відомі Вам, як ціпочки перетворення - данне завдання буде внесено в контрольну роботу. В основі цих ціпочок головними являються хімічні властивості речовин, тобто рівняння хімічних реакцій. Існує загальна схема генетичних зв'язків
Наприклад.
 Походження ціпочки перетворень від Металу Na  Na2 NaOH  NaNO3
              Скільки стрілочок в схемі, стільки ж буде хімічних рівнянь:
              1) 4Na + О2 = 2Na2O
                     2) Na2O + Н2О = 2NaOH
                     3) NaOH + НNO3 = NaNO3 + Н2О
 Походження ціпочки перетворень від неметалу  SO2 H2SO3 K2SO3
1) + О2 = SO2
2) SO2 + Н2О = H2SO3
                   3) H2SO3 + 2КОН = K2SO3 + 2Н2О
В
Ваше завдання - перетворити ціпочки перетворення на рівняння хімічних реакцій.
Дати назви складним речовинам (оксиди - спочатку називаєте метал/неметал, його змінну валентність і потім слово "оксид"; кислоти - до назви аніону/кислотного залишку добавляєте закінчення "на" та слово "кислота"; основиспочатку називаєте метал, його змінну валентність і потім слово "гідроксид"; соліспочатку називаєте метал, його змінну валентність і потім назву аніону.)
Розв'язати задачу, яка вирішується за ХІМІЧНИМ РІВНЯННЯМ. Звертаю Вашу увагу на те, якщо задача буде розв'язана за формулами -  таке рішення оцінюватися НЕ БУДЕ!!! Алгоритм (примітка) розв'язку дивіться від 15.04.2020.

Час на виконання до 24.04.2020 (до п'ятниці включно).
Фотографуйте Ваші роботи, підписуйте прізвище/ім'я та надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua
Якщо виникнуть запитання стосовно роботи звертайтесь у Viber +38(066)-928-54-14 або телефонуйте.
Бажаю Вам успіху!



15.04.2020
Доброго дня, шановні учні!
Закріплюємо набуті знання з теми "Солі". Підготовлена для Вас робота, яка складається з 9 завдань. Перш ніж розпочати її виконувати, пригадайте:
1) силу металів, тобто Ряд активності Ме, який Ви знайдете в кінці підручника. В цьому ряді метали, які розташовані до водню(Н2) сильні та активно виштовхують менш активних металів. Відповідно, що Ме, які розташовані після водню (Н2) - слабкі та мало(не)активні. Наприклад, рівняння хімічної реакції Fe + 3Cu(NO3)3  →Fe(NO3) 3 + 3Cu. В цьому рівнянні Ферум активний метал, а сіль, яка утворена металом Купрумом вважається слабкою, тому що Купрум стоїть у ряду активності після водню. 
Реакція Ag + Cu(NO3)3НЕ МОЖЛИВА, тому що і Аргентум, і Купрум - метали неактивні (розташовані після водню).
2) обов'язково користуйтеся таблицею розчинності, яка також знаходиться в кінці підручника. Вона Вам допоможе у знаходженні нерозчинної або малорозчинної речовини. Такі речовини утворюють осад (↓) або, навпаки, у знаходженні розчинної речовини.
3) якщо в реакцію вступають обидві солі, то обов'язковою умовою є те, щоб один із новоутворених продуктів утворював осад (↓)
4) якщо в реакцію вступає сіль та основа/луг, то обов'язковою умовою є те, щоб один із новоутворених продуктів також утворював осад (↓)
5) перегляньте презентацію/посилання від 24.03.2020

Примітка! Задачі розв'язуються за хімічним рівнянням. Обов'язково складаєте коротку умову, далі записуєте рівняння хімічної реакції, за необхідності урівноважуєте. В рівнянні підписуєте зверху над речовиною дані, які відомі по умові задачі. Знизу підписуєте таку ж величину, що і зверху. Наприклад - зверху "грами" знизу "г/моль"(молекулярна маса речовини). Зверху "літри" знизу "за нормальних умов, тобто 22,4". Зверху "молі" знизу теж "молі" - звертаєте увагу саме на кількість даної речовини в рівнянні, тобто на коефіцієнт. Якщо він відсутній, то приймаємо за "1 моль". Речовину, яку необхідно знайти позначаємо зверху "х". "х" знаходимо = у чисельнику перемножуємо числа, які є відомими та перетинаються по діагоналі, в знаменнику те число, яке по діагоналі перетинається з "х". Відповідь.

Час на виконання до 22.04.2020 (до середи включно). Завдання виконуйте у робочих зошитах. Фотографуйте розв'язок та надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua. 
Якщо виникнуть запитання стосовно роботи звертайтесь у Viber +38(066)-928-54-14 або телефонуйте.
Бажаю Вам успіху!


9.04.2020
Вітаю Вас, любі учні)))
Продовжуємо працювати над останнім представником основних класів неорганічних сполук "СОЛІ". З попереднього завдання, від 24.03.2020 (презентація), Ви законспектували та вивчили хімічні властивості солей. Ви знаєте, що окрім практичних завдань ми ще проводимо досліди, в яких спостерігаємо взаємодію між різними речовинами. Пропоную Вам переглянути відео, в яких побачите, як же насправді реагує сіль із металами, основами/лугами, кислотами та солями.
Свою звіт-роботу надасте мені у вигляді таблиці, яку я для Вас підготувала. Оформлюйте лабораторну роботу в звичайному зошиті. 
При складанні формул звертайте увагу на валентність атома та на заряд(валентність) аніонів/кислотних залишків. 
ОБОВ'ЯЗКОВО рахуйте атоми ДО та ПІСЛЯ реакції, не забувайте урівноважувати. 
Пригадайте типи реакцій (конспект або презентація від 24.03.2020 посилання):
1. Що таке реакція заміщення.
2. Що таке реакція обміну
Час на виконання до 14.04.2020 (до вівторка) включно!
Вказуйте своє прізвище/ім'я та надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua
Якщо у Вас виникнуть запитання стосовно роботи - не соромтеся, звертайтесь. Я завжди на зв'язку Viber +38(066)-928-54-14.
Бажаю Вам успіху!

Лабораторні досліди:
№5 «Взаємодія солей з металами у водному розчині»;  
№6 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині»;
№7 «Взаємодія солей з кислотами у водному розчині»;
№8  «Реакція обміну між солями в розчині».
        
Реагенти
Хімічні рівняння

Спостереження
Висновок
1

   CuSO4 та Zn






CuSO4 та Fe



2
FeCl3 та KOH





3
CaCO3 та HCl





4
CuSO4 та Na2S






1.04.2020

Доброго ранку, шановні учні!
Продовжуємо вивчати клас неорганічних сполук "СОЛІ". Пропоную Вам УСНО ознайомитися з фізичними властивостями солей, їх використанням. Переходьте за посиланням
Після того, як Ви розберете матеріал, переходьте за нижче вказаним посиланням, де на Вас чекають тестові завдання та задача. КОД ДОСТУПУ 498587
Примітка! Задача розв'язується за хімічним рівнянням. Уважно читайте зміст. Скористуйтеся правилами складання формул речовин за їх назвами (конспект). Не забувайте про валентність та можливі індекси. Підрахунок атомів ДО та ПІСЛЯ реакції (урівноваження).

Завдання виконати до 8.04.2020. Фотографуйте отримані бали та надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua
Бажаю Вам успіху)))

 24.03.2020

Доброго ранку, шановні учні!
Ми рухаємося далі по великому розділу "Основні класи неорганічних сполук".
Пропоную Вам розібрати нову тему, яку Ви законспектуєте до робочого зошита. 
https://docs.google.com/presentation/d/1OX0Sn_dcLeypfuwKctSdgmrmGybWSXWAD8NXkmGemWw/edit#slide=id.p1
Переходьте за посиланням.
Завдання також виконаєте в зошиті. Окрім практичних вправ, Вам треба вивчити  хімічні властивості солей (з якими речовинами реагують).

Час на виконання до 30.03.2020. Фотографуйте зошити, зміст виконаних завдань та надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua


19.03.2020 


Доброго ранку, шановні учні!

Ми працюємо над великим розділом "Основні класи неорганічних сполук".

Завдання до виконання з теми "Кислоти". Перш ніж їх виконувати, пригадайте - 1) як розпізнати реакцію заміщення (с. 229 підручника); 2) хімічні властивості для кислот ( з якими речовинами реагують кислоти, відшукайте в конспекті ); 3) ряд активності Ме ( знайдете в підручнику під таблицею розчинності).


ВАЖЛИВО!!! Під час складання формул речовин за назвами, звертайте увагу на заряд/валентність  аніонів! Не вірно складені формули призведуть до того, що Ви не зможете урівноважити атоми ДО та ПІСЛЯ реакції!


Час на виконання до 23.03.2020
Підписані роботи надсилайте на електронну пошту aljona-paskevichan@yandex.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар