natvlad0569@gmail.com
8 жовтня
Запрошую учнів взяти участь в олімпіаді з астрономії в межах Міжнародного тижня космосу.
Завдання ви знайдете за посиланням:
Успіху!
Вітаю всіх учнів із закінченням навчального року. Бажаю гарних, веселих, щасливих літніх канікул!
Добрий день.
Сьогодні останній урок фізики, останні теми, і ми завершуємо навчальний рік.
Тема нашого уроку "Коефіцієнт корисної дії (ККД) механізмів"
Всі машини, пристрої, механізми виконують роботу. І у кожного механізма є фізична величина, яка характеризує ефективність його роботи. Ця величина і називається коефіцієнт корисної дії або скорочено ККД (російською мовою "коэффициент полезного действия - КПД"). Позначається ця величина грецькою буквою η "ета" і дорівнює відношенню роботи корисної до роботи виконаної:η = А корисна / А виконана - ККД
[ η ] = Дж / Дж = 1 (ККД не має одиниць вимірювання; часто ККД виражають у відсотках)
Жоден пристрій не має ККД 100 %, бо робота корисна завжди менша, ніж виконана. Це пов"язане з тим, що крім виконання корисної роботи (крутити колеса, рухати поршень, піднімати вантаж тощо), будь - який механізм має долати сили тертя, і тому витрачена робота ЗАВЖДИ більша за корисну.
Ви читаєте параграф 45, виписуєте:
- означення і формулу ККД
- "золоте" правило механіки
Розв"язуєте задачу Впр 27 (1).
18 травня (продовження)
Ми виконали ОБОВ"ЯЗКОВУ підсумкову контрольну роботу. Але чомусь цю роботу виконували лише 17 учнів 7 класу, а саме:
Аніщенко Гетьман Григоренко
Даніленко Дорошеви Дубовицька
Єфанов Зуєнко Казмірук
Криворучко Крохмаль Лєпьошкін
Рашевська Улан Холод
Шарафан (вибачте, що без імен, так швидше). Ці учні будуть АТЕСТОВАНІ, на відміну від тих, хто ЧОМУСЬ не виконував контрольну роботу. Всі ті, хто не побачив своє прізвище, НЕ будуть атестовані з фізики за останні 2,5 місяці. Висновки робіть самі. Ми НЕ на канікулах, ми НАВЧАЄМОСЬ.
Тема нашого уроку сьогодні "Прості механізми"
Люди з давньої пори намагалися знайти способи зменшення власних зусиль при виконанні роботи (дехто взагалі не виконує свою роботу...) І це їм вдавалось. Ви можете назвати багато механізмів, машин, пристроїв, які сьогодні за нас виконують роботу. Часто ці машини мають складну будову, і з"явились вони в житті людини не так давно. Але з давніх часів люди знають про існування зовсім нескладних механізмів, які до цього часу використовуються поряд із складними сучасними машинами. Це - прості механізми. До них належать:
- важіль;
- блоки;
- похила площина.
- що називається важелем
- що називається блоком
- що називається похилою площиною
- яка основна властивість ВСІХ простих механізмів
- приклади використання цих трьох простих механізмів у житті (про кожний окремо)
18 травня
Підсумкова контрольна робота за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegidIWjz6-yghd-Z_UTGzjmim06XtBpdTBkYnjMA5NHqEx3g/viewform?usp=sf_link
Гарних вам оцінок :)
15 травня
Підсумкова контрольна робота за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegidIWjz6-yghd-Z_UTGzjmim06XtBpdTBkYnjMA5NHqEx3g/viewform?usp=sf_link
Гарних вам оцінок :)
15 травня
НАГАДУЮ
В понеділок, 18 травня, відбудеться ОБОВ"ЯЗКОВА підсумкова контрольна робота з фізики. Текст контрольної з"явиться об 11.00 і буде відкритий до 13.00. Задачі без розв"язування зараховуватись не будуть. Повторюємо параграфи 28 - 40. Як працювати з тестами ви знаєте, будьте уважними і все буде добре :)
8 травня
Вітаю, 7 клас!
На попередньому уроці ви мали вивчити дві нові фізичні величини - роботу (механічну) й потужність, а також розв"язати дві нескладні задачі.
Підсумуємо вивчене:
4 травня
https://www.youtube.com/watch?v=y6RzrnhXj_g
На закріплення матеріалу розв"язуємо задачі Впр 23 (1, 2)
27 квітня
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpI3lC0Q1Q-zx9_1FZEeXmw5VHrdXENw3BVJV3rqI6t3bYig/viewform?usp=sf_link
Завдання контрольної роботи будуть відкритими до наступноого понеділка 4 травня ***
Ну і на завершення теми ми розглянемо приклад того, що сила Архімеда (або виштовхувальна сила) діє не лише у рідинах, а і в повітрі. Через те, що густина повітря дуже маленька, збільшити цю силу можна за рахунок великого об"єму тіла. Саме таку конструкцію мають повітряні кулі, на яких людина вперше піднялась у небо. Читаємо параграф 37 "Повітроплавання", в зошит записуємо:
24 квітня
Ми завершуємо вивчення другої частини великої теми, яка називається "Взаємодія тіл". В цій частині ми розглянули фізичну величину ТИСК, а на минулому уроці ви ознайомились з новою силою, яка діє на тіла, що занурені в рідини або гази, і називається ця сила архімедовою або виштовхувальною.
В зошиті у вас має бути записано, що цю силу можна визначити двома способами:
Для закріплення вивченного матеріалу вам необхідно розв"язати наступні задачі:
17 квітня
Доброго дня, 7 клас! Вашу самостійну роботу перевірю пізніше, тому хто ще не виконав завдання, той має час. Ми вже поговорили про тиск, який сторюють тверді тіла, рідини та гази, ознайомились з пристроями, в яких проявляється або враховується тиск - це сполучені посудини, манометри, насоси.
Але з тиском, а точніше, різницею тиску, пов"язана ще одна сила, яка вивчається в механіці, і яка відіграє значну роль в нашому житті. Мова йде про силу, яку називають двома способами - виштовхувальна сила або сила Архімеда.
Отже, тема нашого уроку "Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. Плавання тіл"
Працюємо з параграфами 35, 36, в зошит робочий робимо записи:
- що називається виштовхувальною силою, формула для обчислення;
- закон Архімеда: як читається, формула;
- від чого залежить: тоне тіло, плаває в рідині чи спливає на поверхню.
Розв"язуємо задачі Впр. 21 (1, 2)
Після вивчення цієї теми ми мали би виконувати лабораторну роботу по вивченню плавання тіл. Тому я вам пропоную ЗА БАЖАННЯМ виконати нескладний домашній експеримент і надіслати мені про нього звіт (форма довільна), висновок та фото. Завдання експерименту: у доволі велику посудину налити чистої води і покласти у воду сире яйце. Подивитись, де воно опинеться. Потім акуратно додавати у воду сіль. Спостерігати за поведінкою яйця (солі може знадобитись багато).
УВАГА! Експеримент виконувати з дозволу БАТЬКІВ та дотримуючись правил ТБ:
- якщо будете брати скляну посудину, то бути обережним зі склом;
- сіль класти ложечкою, слідкувати, щоб насичений розчин солі не потрапляв на руки;
- після виконання експерименту розчин солі вилити, посудину ретельно вимити.
Бажаю вам задоволення від навчання і гарних оцінок!
13 квітня
Вітаю, 7 клас!
На попередньому уроці ви мали вивчити дві нові фізичні величини - роботу (механічну) й потужність, а також розв"язати дві нескладні задачі.
Підсумуємо вивчене:
- механічна робота виконується, якщо:
- діє сила;
- під дією цієї сили тіло проходить шлях (або переміщення, бо при прямолінійному русі шлях = переміщенню)
- щоб знайти механічну роботу, треба силу помножити на шлях (або переміщення):
A = F · l або A = F · S; - роботу вимірюють в джоулях Дж = Н · м;
- потужність - це величина, яка показує, як швидко виконується робота;
- щоб знайти потужність, можна використовувати дві формули: N = A/t або N = F · v;
- потужність вимірюють у ватах Вт = Дж/с
- робота дорівнює A = F · l, а значить А = 100 · 20 = 2 000 (Дж)
- швидкість не забути записати в СІ: 72 км/год = 20 м/с;
потужність дорівнює N = F · v; а зничить N = 500 · 20 = 10 000 (Вт)
Нагадую, що ви при розв"язуванні задач маєте ОБОВ"ЯЗКОВО перевіряти, а не просто підставляти, одиниці вимірювання величин!
Тема нашого уроку сьогодні "Механічна енергія, її види"
І знову можна сказати, що термін "енергія" чув кожний багато разів, ми постійно обговорюємо енергетичні проблеми, ресурси тощо. А тепер ви будете знати, а що ж таке енергія з позиції науки фізики. Якби вас попросили дати визначення енергії, то дуже скоро ви прийшли б до простого висновку: якщо тіло має енергію, то воно може виконувати роботу. Значить, ЕНЕРГІЯ - це фізична величина, яка характеризує здатність тіла виконувати роботу. Наука знає декілька видів енергії, в 7 класі ми будемо вивчати лише одину енергію - МЕХАНІЧНУ.
Ви читаєте параграф 40 , виписуєте в зошит:
МЕХАНІЧНА ЕНЕРГІЯ
кінетична потенціальна
даете визначення цим видам енергії, записуете формули, за якими можна обчислювати різні види механічної енергії.
І розв"язуєте задачу:
Яку роботу виконує підіймальний кран, коли переміщує вантаж масою 3 т на висоту 5 м? (підказка: щоб підняти тіло вертикально вгору, завжди необхідно прикласти силу, яка дорівнює вазі цього тіла)
Для кращого розуміння теми можна переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=quRniJoIoYw Тема нашого уроку сьогодні "Механічна енергія, її види"
І знову можна сказати, що термін "енергія" чув кожний багато разів, ми постійно обговорюємо енергетичні проблеми, ресурси тощо. А тепер ви будете знати, а що ж таке енергія з позиції науки фізики. Якби вас попросили дати визначення енергії, то дуже скоро ви прийшли б до простого висновку: якщо тіло має енергію, то воно може виконувати роботу. Значить, ЕНЕРГІЯ - це фізична величина, яка характеризує здатність тіла виконувати роботу. Наука знає декілька видів енергії, в 7 класі ми будемо вивчати лише одину енергію - МЕХАНІЧНУ.
Ви читаєте параграф 40 , виписуєте в зошит:
МЕХАНІЧНА ЕНЕРГІЯ
кінетична потенціальна
даете визначення цим видам енергії, записуете формули, за якими можна обчислювати різні види механічної енергії.
І розв"язуєте задачу:
Яку роботу виконує підіймальний кран, коли переміщує вантаж масою 3 т на висоту 5 м? (підказка: щоб підняти тіло вертикально вгору, завжди необхідно прикласти силу, яка дорівнює вазі цього тіла)
Для кращого розуміння теми можна переглянути відео за посиланням:
4 травня
Добрий день, 7 клас!
Почався останній місяць навчального року, і в нас з вами залишилась остання велика тема, яку ми вивчаємо в 7 класі - це "Робота та енергія". Ваші контрольні сьогодні перевірю і до кінця дня оцінки виставлю в електронний щоденник. А тим часом ми почнемо вивчення перших питань нашої нової теми.
Отже, тема нашого уроку сьогодні "Механічна робота. Потужність"
Ми всі в житті часто використовуємо термін "робота", а що означає це слово з позиції фізики?По-перше, ми з вами в 7 класі будемо вивчати лише механічну роботу, а які її ознаки, як її визначають, в яких одиницях вимірюють - все це ви знайдете в параграфі 38 вашого підручника.
Прочитавши параграф 38, ви записуєте в зошит:
- при яких умовах виконується механічна робота (їх дві)
- визначення механічної роботи
- формула
- одиниці вимірювання
Прочитавши параграф 39, ви записуєте в зошит:
- що таке потужність
- формули для визначення потужності (їх дві)
- одиниці вимірювання потужності в СІ
- що таке кінська сила (к. с.)
https://www.youtube.com/watch?v=y6RzrnhXj_g
Пояснення нового матеріалу можна переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=PSw20q8zTmk
https://www.youtube.com/watch?v=PSw20q8zTmk
На закріплення матеріалу розв"язуємо задачі Впр 23 (1, 2)
27 квітня
Вітаю вас, 7 клас!
Ми сьогодні підводимо підсумки вивчення теми "Взаємодія тіл. Тиск. Сила Архімеда", а значить виконуємо *** контрольну роботу. Вам необхідно перед початком виконання роботи повторити параграфи 28 - 36, дати відповіді на завдання для повторення на стор. 170 - 172, переглянути розв"язання домашніх задач (а мені на сьогодні здали роботу аж ДВА учні!!!!, а це, поміж іншим, ОБОВ"ЯЗКОВЕ завдання на оцінку) і перейти за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpI3lC0Q1Q-zx9_1FZEeXmw5VHrdXENw3BVJV3rqI6t3bYig/viewform?usp=sf_link
Завдання контрольної роботи будуть відкритими до наступноого понеділка 4 травня ***
Ну і на завершення теми ми розглянемо приклад того, що сила Архімеда (або виштовхувальна сила) діє не лише у рідинах, а і в повітрі. Через те, що густина повітря дуже маленька, збільшити цю силу можна за рахунок великого об"єму тіла. Саме таку конструкцію мають повітряні кулі, на яких людина вперше піднялась у небо. Читаємо параграф 37 "Повітроплавання", в зошит записуємо:
- що таке підіймальна сила кулі;
- де сьогодні застосовують повітряні кулі.
24 квітня
Добрий день, 7 клас!
В зошиті у вас має бути записано, що цю силу можна визначити двома способами:
- виштовхувальна сила = вага тіла в повітрі - вага тіла в рідині
F в = Р п - Р р
Вага тіла в рідині (Р р) стає меншою, ніж вага тіла в повітрі (Р п), саме тому в річці або в морі ви можете носити на руках навіть своїх батьків! - сила Архімеда = густина рідини · коефіцієнт пропорційності · об"єм зануреного в рідину тіла
F a = ρgV ("ро-же-ве" - вийшла назва кольору рожевий :))
Сьогодні ми розв"язуємо задачі з теми "Сила Архімеда. Плавання тіл"
- Сталева куля об"ємом 400 см ^3 занурена в гас. Визначити архімедову силу, що діє на кулю.
- На кулю, повністю занурену у ртуть, діє архімедова сила 136 Н. Який об"єм кулі?
- Чи буде однорідний свинцевий брусок плавати у ртуті? у воді? в олії? Відповідь пояснити.
*** Фото ваших розв"язань чекаю на свою пошту. УВАГА! Оцінювати буду не лише правильність відповіді, але й правильність ОФОРМЛЕННЯ задач (дано, система СІ, назва формули, перевірка одиниць вимірювання, відповідь)
Гарних вам оцінок та задоволення від навчання :)
17 квітня
Доброго дня, 7 клас! Вашу самостійну роботу перевірю пізніше, тому хто ще не виконав завдання, той має час. Ми вже поговорили про тиск, який сторюють тверді тіла, рідини та гази, ознайомились з пристроями, в яких проявляється або враховується тиск - це сполучені посудини, манометри, насоси.
Але з тиском, а точніше, різницею тиску, пов"язана ще одна сила, яка вивчається в механіці, і яка відіграє значну роль в нашому житті. Мова йде про силу, яку називають двома способами - виштовхувальна сила або сила Архімеда.
Отже, тема нашого уроку "Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. Плавання тіл"
Працюємо з параграфами 35, 36, в зошит робочий робимо записи:
- що називається виштовхувальною силою, формула для обчислення;
- закон Архімеда: як читається, формула;
- від чого залежить: тоне тіло, плаває в рідині чи спливає на поверхню.
Розв"язуємо задачі Впр. 21 (1, 2)
Після вивчення цієї теми ми мали би виконувати лабораторну роботу по вивченню плавання тіл. Тому я вам пропоную ЗА БАЖАННЯМ виконати нескладний домашній експеримент і надіслати мені про нього звіт (форма довільна), висновок та фото. Завдання експерименту: у доволі велику посудину налити чистої води і покласти у воду сире яйце. Подивитись, де воно опинеться. Потім акуратно додавати у воду сіль. Спостерігати за поведінкою яйця (солі може знадобитись багато).
УВАГА! Експеримент виконувати з дозволу БАТЬКІВ та дотримуючись правил ТБ:
- якщо будете брати скляну посудину, то бути обережним зі склом;
- сіль класти ложечкою, слідкувати, щоб насичений розчин солі не потрапляв на руки;
- після виконання експерименту розчин солі вилити, посудину ретельно вимити.
Бажаю вам задоволення від навчання і гарних оцінок!
13 квітня
Добрий день, 7 клас! Я сьогодні перевіряла вашу контрольну роботу з теми "Взаємодія тіл. Сили", яку виконали 17 учнів. В цілому ви молодці. Тепер лише будемо намагатися у відповідях до завдань записувати й коротке рішення задачі. Не забувайте вказувати одиниці виміру отриманої величини, бо це впливає на ваш бал.
На сьогодні ми вже з вами розглянули тиск, що здійснюють тверді тіла, рідини і гази, зокрема, атмосфера Землі. Тиски цих тіл можуть бути дуже великими і дуже малими, людина обов"язково це враховує в житті. Тиск атмосфери змінюється з висотою (він стає меншим), із зміною погоди (перед дощем він також зменшується).
*** Для перевірки домашнього завдання я пропоную вам перейти за посиланням:
Тест буде відкрито до п"ятниці, 17 квітня.
Знак *** тепер буде означати, що ця робота ОБОВ"ЯЗКОВО оцінюється. Будьте уважні! Якщо такого знаку немає, то ви працюєте в своїх зошитах і фото робіт мені НЕ надсилаєте. Домовились?
Знак *** тепер буде означати, що ця робота ОБОВ"ЯЗКОВО оцінюється. Будьте уважні! Якщо такого знаку немає, то ви працюєте в своїх зошитах і фото робіт мені НЕ надсилаєте. Домовились?
Тема сьогодні звучить так: "Сполучені посудини. Манометри"
Вам необхідно прочитати параграфи 33, 34, можна переглянути відео та теорію за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=03bEyuTG6KE
https://miyklas.com.ua/ts/subj-36314/edup-42392/topic-235574/stopic-235604/re-e51f1321-286e-4442-9677-ac5e4aa15cbf
В зошиті виписати:
1) що таке сполучені посудини, яка їх основна властивість;
2) приклади різних сполучених посудин;
3) що таке манометр, яка його будова;
4) принцип дії рідинного насоса.
Розв"язати задачі:
1) Який мінімальний тиск має витримувати вертикальна труба з нафтою заввишки 15 м?
2) На людей діє атмосферний тиск. Сила тиску на кожний квадратний сантиметр поверхні тіла становить 10 Н. Чому люди не відчувають тиск атмосфери?
3) Кашалоти можуть заглиблюватись у товщу води до 1 км. У скільки разів тиск води на цій глибині перевищує нормальний атмосферний тиск?
Нагадую, що розв"язок задачі з фізики ЗАВЖДИ потрібно правильно оформлювати: дано, СІ, назва формули, перевірка одиниць вимірювання, обчислення. Якщо ви будете цим нехтувати, то в старших класах буде нелегко вивчати фізику. Адже без розв"язування задач фізику не вивчиш. Гарного вам настрою та задоволення від навчання)))
Вам необхідно прочитати параграфи 33, 34, можна переглянути відео та теорію за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=03bEyuTG6KE
https://miyklas.com.ua/ts/subj-36314/edup-42392/topic-235574/stopic-235604/re-e51f1321-286e-4442-9677-ac5e4aa15cbf
В зошиті виписати:
1) що таке сполучені посудини, яка їх основна властивість;
2) приклади різних сполучених посудин;
3) що таке манометр, яка його будова;
4) принцип дії рідинного насоса.
Розв"язати задачі:
1) Який мінімальний тиск має витримувати вертикальна труба з нафтою заввишки 15 м?
2) На людей діє атмосферний тиск. Сила тиску на кожний квадратний сантиметр поверхні тіла становить 10 Н. Чому люди не відчувають тиск атмосфери?
3) Кашалоти можуть заглиблюватись у товщу води до 1 км. У скільки разів тиск води на цій глибині перевищує нормальний атмосферний тиск?
Нагадую, що розв"язок задачі з фізики ЗАВЖДИ потрібно правильно оформлювати: дано, СІ, назва формули, перевірка одиниць вимірювання, обчислення. Якщо ви будете цим нехтувати, то в старших класах буде нелегко вивчати фізику. Адже без розв"язування задач фізику не вивчиш. Гарного вам настрою та задоволення від навчання)))
Доброго здоров"я, 7 клас! Я дуже вдячна тим учням, які долучились до роботи дистанційно. Першу перевірочну роботу виконали 15 учнів, оцінки я передала Тетяні Юріївні. Якщо когось засмутили результати - не треба впадати у відчай, поступово звикнимо до роботи дистанційно, поступово підвищимо увагу, і все буде добре) Я хочу нагадати, що у фізиці відгадати відповідь достатньо складно, треба все ж робити обчислення і не забувати про систему СІ.
Сьогодні ви отримаєте наступне завдання з теми "Атмосферний тиск". Давайте дещо систематизуємо те, що ми вивчаємо. Ми говоримо про нову фізичну величину - ТИСК. І розглянули:
1) тиск твердих тіл - цей тиск дуже часто створює вага тіла (сила така), і тиск твердого тіла (молекули практично нерухомі) діє туди, куди і сила тиску.
2) тиск рідини - молекули рухаються і тиск передається в усі сторони однаково (закон Паскаля). Тиск рідини залежить від висоти стовпчика рідини і від її густини. Пірнати глибоко людина не може, бо дуже великий тиск створює вода на глибині. (якщо ви розв"язали домашні задачі, ви це побачили)
3) тиск газів - як і в рідинах передається в усі сторони однаково (закон Паскаля), бо молекули рухаються хаотично. Особливий тиск створює величезна газова оболонка нашої планети - АТМОСФЕРА. Про це наша нова тема.
Отже, вам треба прочитати параграф 31, 32; звернути увагу на такі питання (а значить, зробити короткі записи в робочих зошитах - це й буде конспект):
1) що таке атмосферний тиск;
2) чому виникає атмосферний тиск;
3) хто виміряв атмосферний тиск;
4) який тиск називається нормальним атмосферним;
5) яким приладом виміряють атмосферний тиск;
6) від чого залежить атмосферний тиск.
Для кращого розуміння теми відкривайте старі посилання ↓ . Якщо потрібна моя допомога, можете писати листи на ел. пошту за адресою natvlad0569@gmail.com Гарного вам настрою та успіхів у навчанні)
P. S. Згодом додам текст контрольної роботи з теми "Взаємодія тіл. Сили"
Ось текст контрольної роботи, переходимо за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCOtGkRKy0Uw20lEk2MJpGBVfsFKcjKFYMniaXTuO90PvePA/viewform?usp=sf_link
Цю контрольну роботу виконуємо до 10 квітня включно. Гарних вам оцінок)))
03.04
Новий матеріал
Тема "Тиск рідин та газів. Закон Паскаля. Тиск рідини на дно посудини"
прочитати параграфи 29, 30, виписати в робочий зошит:
1) чим відрізняється тиск твердого тіла від тиску рідини (газу)?
2) закон Паскаля (формулювання)
3) формулу, за якою можна обчислювати тиск рідини на дно посудини.
Корисні посилання:
https://miyklas.com.ua/p/fzika/7-klas/tisk-tverdikh-til-ridin-i-gaziv-16558/gidrostatichnii-tisk-tisk-na-dni-moriv-i-okeaniv-16569/re-cbf8ac8c-f55e-4168-9888-2469de400b14 Виконати вправу 18 (1), 19 (1, 2, 3) - письмово в робочому зошиті.
Це завдання до 6 квітня.
Добрий день, 7 клас! Виконуємо першу самостійну роботу з теми "Тиск твердих тіл". Щоб виконати роботу, необхідно перейти за посиланням:
Ваші роботи я чекаю до 3 квітня. Зверніть увагу: всі отримають оцінки за цю самостійну. Оскільки карантин подовжено, то контрольну роботу з теми Взаємодія тіл. Сили" ви будете виконувати також он-лайн. Посилання отримаєте пізніше.
18.03
Доброго дня, шановні учні! Ми зупинились на контрольній роботі,
яку виконаємо після відновлення навчання. А поки що будемо працювати
над новим матеріалом. Учимо параграф 28, виконуємо вправу 17 (2, 3, 4).
Для кращого розуміння нової величини - ТИСКУ - можна перейти за посиланням:
https://miyklas.com.ua/p/fzika/7-klas/tisk-tverdikh-til-ridin-i-gaziv-16558/tisk-i-sila-tisku-odinitci-vimiru-16559/
https://miyklas.com.ua/p/fzika/7-klas/tisk-tverdikh-til-ridin-i-gaziv-16558/tisk-i-sila-tisku-odinitci-vimiru-16559/
Немає коментарів:
Дописати коментар