7 клас ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

shirobok1706@gmail.com

26 травня

Тема уроку:  Підсумковий урок.

Попереду літо.  Як провести літні канікули безпечно?
Перегляньте відео і запам’ятайте правила  безпечної поведінки  на літніх канікулах.



Для тих, хто вчасно  не  пройшов  тести за темою ( підсумковою):
«Соціальна складова здоров'я»
Пройдіть тести за посиланням join.naurok.ua  Код доступу  3605822
Тести необхідно пройти до  22 травня до 19.00

19 травня

Тема : Узагальнення з розділу « Соціальна складова здоров’я»
Для підготовки до тестів передивиться  раніше вивчені теми § 23-31
Перевірте свої знання за вивченим матеріалом. Для цього пройдіть тести за посиланням join.naurok.ua  Код доступу  5394671

Тести необхідно пройти до  22 травня до 20.00

12 травня

Тема: Наркотики і ВІЛ.ВІЛ/СНІД права людини. Туберкульоз і ВІЛ.
Опрацюйте § 29-31
Перегляньте  презентації.
https://drive.google.com/file/d/1YL7Nt32RhM-T3wGaPPm_gmDdPvoRd_Ro/view?usp=sharing


05.05.
Тема: Наркотична залежність. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків.
Перегляньте відео та презентації
Опрацюйте § 27-28
Виконайте письмово завдання
1.Прочитайте ситуацію у підручнику на сторінці  173. Дайте відповіді на  запитання.
2. Назвіть причини вживання наркотичних речовин підлітками.
3. «Я знаю про небезпеку й умію обстоювати свою думку»
Закінчи речення:
Наркотик – це..
Уживання наркотиків призводить до…
Наркотик продають, щоб…
Наркотик уживають люди, які…
У важкій ситуації мені допоможе…
На пропозицію вжити наркотик я відповім…
Пропоную Вам  перевірити свої знання  за  вивченими темами. Для цього пройдіть тести за посиланням join.naurok.ua  
Код доступу  254327    Тести необхідно пройти до  11 травня до 19.00 
Зараховуваються  результати тесту лише за прізвищем учня або учениці даного класу
28.04.
Тема :  Причини і наслідки вживання наркотиків.
Перегляньте презентацію.
Опрацюйте § 26 та виконайте  письмово завдання.
Завдання 1.
1. Які шкідливі звички можуть стати першими кроками до вживання наркотичних речовин?
2. Поміркуй, чому наркотичні речовини впливають на здоров’я підлітків сильніше, ніж на здоров’я дорослої людини.
Завдання 2
Запишіть  у таблиці  те, що насправді можуть і чого не можуть зробити наркотики ( підказка підручник с. 170 у  рубриці для обговорення).
Наркотики  можуть
 Наркотики не можуть
убити людину
розв’язати проблеми
привести до багатьох хвороб
зробити життя цікавим










Завдання 3
Поміркуй, чи бажають підліткам добра ті, хто поширює міфи про вживання наркотиків. Обґрунтуй відповідь.
Пропоную Вам  перевірити свої знання  за темою « Вплив  найближчого оточення». Для цього пройдіть тести за посиланням join.naurok.ua  
Код доступу  154528.     Тести необхідно пройти до  04 травня до 19.00 

21.04.
Тема : «Соціальні чинники хвороб цивілізації». Вплив комерційної реклами на здоров’я.
Опрацюйте § 25.
 Чи знаєш ти, що однією з хвороб цивілізації є так звана комп’ютерна хвороба рук. Унаслідок роботи за комп’ютером м’язи кистей рук стають слабкими, втрачають пружність, швидше втомлюються під час навантаження. Іноді внаслідок тривалого користування комп’ютерною мишкою може виникнути так звана комп’ютерна судома кисті руки.
Завдання 1. Дайте письмову відповідь.
1.Що слід робити, щоб не захворіти на якусь із хвороб цивілізації? 
Завдання 2. Дайте письмову відповідь.
- Які стратегії використовує комерційна реклама для продажу товарів?  Наведіть  декілька прикладів використання  цих стратегій. ( сторінка 163 підручника)
Завдання 3.
Проаналізуй рекламу будь – якого продукту, яку ти бачив  по телебаченню. Коротко опиши її зміст. Хто є цільовою групою для цієї реклами ( кого на ній зображено)?. Яке ч явне  та приховане повідомлення вона містить? Яку рекламну стратегію у ній використано? (  назви рекламних стратегій (сторінка 163 підручника)
Аналіз реклами письмово
НАЗВА ПРОДУКТУ_____________________________________________________________
ЗМІСТ РЕКЛАМИ_______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЦІЛЬОВА ГРУПА________________________________________________________________
РЕКЛАМНИЙ СЛОГАН ( ПОВІДОМЛЕННЯ)________________________________________
ПРИХОВАНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ__________________________________________________
РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ_________________________________________________________
Завдання 4. ЗА ВИБОРОМ. Оцінюється окремо.
Створити антитютюнову або антиалкогольну рекламу. Дивись приклад  на сторінці 165 завдання 3.

14.04
Завдання попереднього уроку чекаю до 16 квітня 

Тема:   Найближче оточення  дитини. Вплив родини друзыв.

Опрацювати § 24

https://drive.google.com/file/d/1Y87mCpA5aSHjFguwnJ68z0r_8fKVkZHd/view?usp=sharing

Завдання 1. Проаналізуй традиції своєї родини ( як харчуєтеся, працюєте, відпочиваєте, дбаєте про здоров'я).Які з цих традицій ти хотів би передати  у майбутньому своїм дітям ? Які нові родинні традиції мрієш започаткувати? Напише про це невелике есе ( міні - твір).
Завдання 2  Намалюй "дерево  друзів". У центральній зірочці запиши своє ім'я . Навколо неї намалюй долоньки, сердечка, усмішки , в яких запиши імена  своїх друзів. Проведи лінії від себе до тих, з ким познайомився сам. А імена тих, з ким тебе познайомили твої друзі, з'єднай з іменами цих друзів. Розфарбуй і прикоась фігурки, намагаючись передати характер ващих стосунків.
07.04 
Тема:  Соціальна безпека  населеного пункту. Вплив  засобів масової  інформації на  здоров'я.
Опрацюйте § 23 ДО 14 КВІТНЯ
ЗАВДАННЯ 1.
Пригадайте фільм  ( телепередачу) і літературного  персонажа, яі справили на  тебе найбільше враження. Опиши, що вплинуло на тебе ( змусило замислитися над тим, на що раніше не звертав уваги. переоцінити цінності, змінити ставленя тощо)
ФІЛЬМ АБО ТЕЛЕПЕРЕДАЧА
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛІТЕРАТУРНИЙ ПЕРСОНАЖ
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ 2.
За наведеним нижче планом опиши і проаналізуй одну зі сцен насилля, яку ти нещодавно бачив на телеекрані (Сцена насилля - це зображення бійки, збройного конфлікту, сварки, інших дій, що заподіюють людям фізичну чи моральну шкоду).
НАЗВА ФІЛЬМУ_____________________________________________________________
ОПИШИ СЦЕНУ НАСИЛЛЯ___________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЧИ МОГЛО ЦЕ СТАТИСЯ В РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЧИ ПОКАЗАНО У ФІЛЬМІ СПРАВЖНІ НАСЛІДКИ НАСИЛЛЯ: БІЛЬ, СТРАЖДАННЯ, КАЛІЦТВО, БЕЗПОМІЧНІСТЬ, МІСЯЦІ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ГОРЕ РІДНИХ?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ЧИ БУВ КРАЩИЙ СПОСІБ РОЗВ'ЯЗАТИ ПРОБЛЕМУ? ЯКИЙ САМЕ?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Численні  наукові дослідження довели вплив насилля в засобах масової інформації на рівень агресії у підлітковому середовищі. Зменшити негативний вплив ЗМІ можна, розвиваючи навички критичного мислення.Ти можеш навчитися розрізняти достовірні і недостовірні джерела інформації та обирати для перегляду фільми і телепередачі, які пропагандують справжні цінності - любов, дружбу, вірність, повагу.
31.03
Тема: Узагальнення  матеріалу з тем «Психічна та духовна складові здоровя»
Завдання виконати до  07 квітня. Бажаю успіхів!
 Під час відповіді на тести пишемо лише літеру.
І.Тести ( по1 б.)
1. До біологічних потреб належить:
а) спілкування;  б) спрага;  в)визнання  власних  заслуг;  г)саморозвиток.
2. Вказати правильне  твердження:
а) до життєвих цінностей не належить  упевненість  у собі;  
б) здоровя не належить  до життєвих цінностей; 
в) життєві цінності – це те, що люди  вважають  неважливим; 
г) життєві  цінності людини відбиваються  у  її  вчинках.
3. Запамятуванню  буде  сприяти таке правило:
а) намагайся зрозуміти матеріал;  б) стався до матеріалу байдуже; 
в) повторюй великими порціями;  г) при  запамятуванні  ввімкни телевізор.
4. Увага – це:
а) неправильне сприймання;  б) збереження  попереднього досвіду; 
в) зосередженість на важливих для людини предметах.
5. До негативних емоцій належить:
а) задоволення;  б)радість;  в) інтерес;  г) смуток.
6. Гнів – це емоція, яка:
а) виникає в людини  при  переживанні реальної небезпеки; 
б) зявляється тоді, коли людину ображають;  в) виникає внаслідок власного  невміння.
7. Люди, які  здатні до самоконтролю:
а) мають  ознаки психологічної  рівноваги;  б)не вміють керувати собою; в) психологічно  неврівноважені;  г) не  усвідомлюють 
своїх  власних  дій.
8. Які принципи не  допоможуть  вирішити  конфлікт:
а) обговорювати проблему,  а не людей;  б) визначити  причину  конфлікту; в) наполягати на  своєму;  г) запропонувати  всі можливі варіанти вирішення.
9. Формування  вольових  якостей:
а) уроджена властивість;  б) набута властивість;  в) уроджена  та  набута  властивість;  г) відбувається  тільки  під  впливом  дорослих.
10. До позитивних  емоцій належить:
а) роздратування;  б) горе;  в) гнів;  г) щастя.
ІІ. Аналіз ситуації  ( 2б.)
Наведіть приклад конфліктної ситуації між класами під час 
проведення спортивних змагань. Як розв’язати даній конфлікт?
17.03
Тема:  Способи розв'язання конфліктів.
Доброго дня, учні!   Опрацюйте § 22. Після цього  у зошиті виконайте  письмово завдання , яке є на сторінці с.148 підручника ( Напишіть ваші дії  у даній ситуації).  До 24 березня виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені на електронну адресу  shirobok1706@gmail.com 
Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар