grunskayairina07@gmail.com
20.05
12.05
04.05
17.04
3. Повторити параграф 12.
10.04
31.03
Всесвітняї історія до 7 квітня
20.05
Здати до 17.00
Контрольна
робота з всесвітньої історії
1 рівень
1. Організований і підтриманий католицькою церквою масовий рух під гаслом
визволення Гробу Господнього від мусульман мав назву: 1б.
А) інквізиція Б) церковний
собор В) хрестовий похід Г) проскрипція
2. Представників міської верхівки в Середні віки називали 1б.
А) бюргерство Б) комунами В)
гільдіями Г) общинами
3. Доповніть речення:
1б.
Суспільний стан в епоху Середньовіччя, який називали “ті, що працюють”, це...
2 рівень
4. Дайте визначення поняттю. Парламент — це..... 1б.
5. Назвіть хронологічні рамки Столітньої війни. 1б.
6. Доповніть речення. Жителів Скандинавії називали...... 1б.
3 рівень
7. Установіть відповідність між поняттям та
його значенням 2б.
А) ратуша - 1.
Одноособова вища державна влада
Б) цех -
2. Будинок, де засідала міська рада
В) турнір - 3.
Союз ремісників однієї професії
Г) Монархія - 4.
Лицарський поєдинок
8. Встановіть відповідність між датами і подіями. 1б.
1) 1215 р. А)
Столітня війна
2) 1337-1453 рр. Б) Війна Червоної і Білої троянд
3) 1455-1486 рр. В) Підписання Великої хартії вольностей
4 рівень
9. Проаналізуйте причини та наслідки
Хрестових походів 2б.
10. Назвіть основні положення «Золотої булли» німецьких імператорів.
1б.
12.05
1.Прочитати параграф 19.
Готуємося до контрольної роботи. Повторити параграфи 9,11-13, 15-17.Зверніть увагу на
такі питання:
1. Кім були Жанна д Арк,, Вільгельм Завойовник?
2 . Яку війну
називають Столітньою? Причини, наслідки.
3. Що таке
Хартія вольностей?
4. Хто такі хрестоносці, вікінги?
5. Причини
хрестових походів..6. Магдебурзьке право,
цех, гільдія, три стани феодального суспільства.
04.05
Всесвітня історія. Виконати
до 13 травня
Відповісти на запитання
№2,3,4,6.
2. Опрацювати параграф 18.
1. Що таке
“Золота булла”? Які права
німецьких князів закріпила «Золота булла»?
23.04
Всесвітня
історія виконати до 6 травня
1. Опрацювати
параграф 15.
2. Перегляньте
презентацію на тему:
"Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких
монархій"
3. Відповісти на
запитання “ Назвіть найсуттєвіші, на вашу думку, зміни, що відбувались у
розвитку держав у Середні віки”.
4. Опрацюйте
параграф 16.
6. Відповісти на
запитання №3, 7.
17.04
Історія середніх віків Виконати
до 25 квітня
1.Опрацювати параграфи 13 і 14.
2. Виконати практичну роботу. “Наслідки хрестових походів”.
Заповнити таблицю “Наслідки хрестових походів”
Позитивні наслідки
|
Негативні наслідки
|
3. Повторити параграф 12.
Заповнити пропуски
Вікінгами називали ....
Особливостями їхнього способу життя було ....
Причинами походів вікінгів були:......
Території, які відкрили вікінги – це ....
Державами, які заснували вікінги були ....
Унаслідок походів вікінгів.....
Привід до походу Вільгельма в Англію .....
Остаточною перемогою Вільгельма стала ....
Норманське завоювання Англії привело до
Значення походів вікінгів полягає у: ...
В українській мові збереглося слово, що походить від скандинавського «конунг», це – ......
ОЦІНЮВАННЯ–по 1 б. за правильне заповнення пропуску.
Особливостями їхнього способу життя було ....
Причинами походів вікінгів були:......
Території, які відкрили вікінги – це ....
Державами, які заснували вікінги були ....
Унаслідок походів вікінгів.....
Привід до походу Вільгельма в Англію .....
Остаточною перемогою Вільгельма стала ....
Норманське завоювання Англії привело до
Значення походів вікінгів полягає у: ...
В українській мові збереглося слово, що походить від скандинавського «конунг», це – ......
ОЦІНЮВАННЯ–по 1 б. за правильне заповнення пропуску.
10.04
Виконати до 17 квітня
1.
Опрацюйте параграф 11.
2. Перегляньте презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-serednovicni-mista-7-klas-61712.html
3. Співвіднесіть терміни, поняття та
їх визначення. На виконання завдання у вас є 3 хвилини. Одне правильне
визначення – 1 бал.
1.
|
ратуша
|
а)
|
союз ремісників
однієї спеціальності
|
2.
|
ремесло
|
б)
|
людина, яка
давала в борг під відсотки
|
3.
|
майстер
|
в)
|
союз купців
одного міста
|
4.
|
магістрат
|
г)
|
союз міст для
торгівлі на Балтійському та Північному морях
|
5.
|
цех
|
д)
|
власник
ремісничої майстерні
|
6.
|
підмайстер
|
е)
|
люди, які
обмінювали гроші
|
7.
|
Магдебургське
право
|
ж)
|
зразковий виріб,
виготовлений підмайстром
|
8.
|
міняйли
|
з)
|
дрібне ручне
виробництво товарів
|
9.
|
шедевр
|
і)
|
міська рада
|
10
|
лихварі
|
к)
|
право міст на
самоврядування
|
11.
|
Ганза
|
л)
|
працівник, який
оволодів спеціальністю, але не став членом цеху
|
12
|
гільдія
|
м)
|
будинок міського
самоврядування
|
4.Відповісти на запитання № 6, №7 в зошиті.
6.Відповідь на запитання “На основі схеми й тексту
підручника доведіть, що вікінгів недарма вважали не тільки найкращими
мореплавцями, а й успішними завойовниками”.
7 Додаткове завдання . Малюнок на тему “Вікінги”.
31.03
Всесвітняї історія до 7 квітня
1.Прочитати параграф 8. Виконати в робочих зошитах завдання №5 ( відповісти на запитання та заповнить таблицю на стор. 62. Позитивні та негативні чинники, що впливали на життя людини в Середньовіччі.
2. Прочитати параграф 9. Відповісти на запитання на стор.69 за № 1 та 2 (тести). Підготуватися до практичної роботи. Подивиться відео. https://www.youtube.com/watch?v=BfZbue9NxEU
3. Виконайте практичну роботу в робочих зошитах за параграфом 10.
1. Рицарські традиції. На основі тексту й ілюстрацій опишіть життя та обов’язки рицаря.
2. Розфарбуйте малюнок на вибір.
Немає коментарів:
Дописати коментар