askorbinkaad@gmail.com або вайбер 0992993858
28.05.
Доброго дня! Сьогодні у нас останні уроки зарубіжної літератури в 6-му класі. Свої семестрові оцінки ви вже побачили. Пропоную вам подивитися презетацію літератури на 7 клас https://www.ourboox.com/books/література-на-літо-для-6-класу/. Влітку ви можете читати та вести читацький щоденник ( записувати імена головних героїв та короткий зміст).
Шановні учні!
Добрий ранок.Сьогодні у нас підсумкова контрольна робота, яку повинні виконати всі і відправити на вайбер або на пошту. До 17 години ви повинні надіслати виконану роботу. Ви пишите на окремих аркушах, підписуєте. Далі пишете:
Двадцять перше травня
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр .
Потім виконуєте завдання. Пишите тільки цифру і відповідь. Бажаю успіхів!
А) Роберт Бернс В) Джанні Родарі
14.05.
Добрий день!Шановні учні, активніше долучаємося до роботи! Іще трішки і будемо відпочивати! Ви прочитали оповідання Роберта Шеклі "Запах думок". До 21 травня вам потрібно виконати самостійну роботу. Підписані роботи висилаєте на вайбер або пошту. Нагадую, що 21 травня у нас буде підсумкова контрольна робота за 2 семестр. Тому повторіть починаючи зі сторінки 106. Бажаю успіхів!
07.05.
Добрий день!До 14 травня (до 17 години) потрібно виконати самостійну роботу за прочитаним оповіданням "Усмішка". Переходити за посиланням join.naurok.ua, пишете прізвище, ім'я та код доступу 420415. Бажаю успіхів.
До 14 травня прочитати с. 203 - 215 (Життя і творчість Роберта Шеклі та оповідання "Запах думок")
30.04.
Добрий день! Ми починаемо вивчати нову тему " Образ майбутнього в літературі". І сьогодні познайомимся з видатним американським письменником - Рей Дуглас Бредбері. Дізнаємося про його життя та творчість, а також прочитаємо оповідання "Усмішка". Перейдіть за посиланням та подивіться відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=UtKWdbMTUF8&feature=emb_logo. Вам потрібно прочитати с. 194 - 200. Зі сторінки 195 виписати в зошит що таке конфлікт та соціальна фантастика. Завдання виконати до 7 травня.
24.04.
Добрий день!Ми закінчуємо працювати над темою"Поетичне бачення світу". І для закріплення знань потрібно виконати невеличку контрольну роботу у вигляді тестів. Ви переходити за посиланням join.naurok.ua, пишите прізвище та ім'я і код доступу 933309. Виконати завдання потрібно до 29 квітня (до 17 годин). Бажаю успіхів!
16.04.
Добрий день! Всі, хто виконав самостійну роботу, ви молодці, свої бали ви отримали і побачили зразу.
Працюємо далі! За планом у нас урок позакласного читання. Ми знайомимся з поетом Шандором Петефі. Щоб дізнатися про його життя та творчість перейдіть за посиланням https://dovidka.biz.ua/shandor-petefi-biografiya/. Далі ваше завдання прочитати вірш "Коли ти муж, будь мужнім" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=5042. А потім зробити аналіз вірша. Написати тему, ідею, виписати епітети, порівняння та метафори. Завдання виконати до 23.04.Бажаю успіхів! Чекаю фотозвіт!
10.04.
Доброго дня! Ви вже ознайомились з життевим шляхом Генрі Лонгфелло та зі змістом його поеми "Пісня про Гайавату". Вам потрібно перейти за посиланням join.naurok.ua, ввести код доступу 166573, своє прізвище та ім'я та виконати самостійну роботу до 14 квітня ( до 17 годин). Бажаю успіхів!
07.04.
Добрий день!Ми починаемо знайомство з американським поетом Генрі Лонгфелло. Вам потрібно ознайомитись з його життям і творчістю (с. 180 - 181), виписати в зошити, що таке поема і прочитати поему " Пісня про Гайавату" ( 181 - 185). Також подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=Iu0XY1MD4vk
Завдання виконати до 10.04
30.03
Опрацювати с. 176 - 178 і до 03.04 заповнити таблицю і надіслати на електронну пошту askorbinkaad@gmail.com
19.03
Доброго дня! Ви вже ознайомились з матеріалом. І зрозуміли, що хайку - це вірш, який складається з трьох рядків: у першому - 5 складів, у другому - 7, у третьому -5.
Вам потрібно до 25.03. виконати завдання на сторінці 175 ( Творче завдання). На форматі А4 ви малюєте малюнки, а на зворотній стороні пишите завдання. Підписані роботи висилаєте на електронну пошту askorbinkaad@gmail.com
16.03
Доброго дня!
Подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=4ZVLCQ-kPs4
Прочитати с. 170 - 174
28.05.
Доброго дня! Сьогодні у нас останні уроки зарубіжної літератури в 6-му класі. Свої семестрові оцінки ви вже побачили. Пропоную вам подивитися презетацію літератури на 7 клас https://www.ourboox.com/books/література-на-літо-для-6-класу/. Влітку ви можете читати та вести читацький щоденник ( записувати імена головних героїв та короткий зміст).
Шановні учні!
Ось і пролетів
навчальний рік. Вітаю
всіх з настанням літніх канікул. Бажаю гарно відпочити, увібрати багато сонця і хорошого літнього настрою! Набирайтеся сил, отримуйте позитивні емоції,
зміцнюйте здоров'я, розважайтеся і отримуйте масу чудових вражень. Побачимося в наступному навчальному році!
21.05.Добрий ранок.Сьогодні у нас підсумкова контрольна робота, яку повинні виконати всі і відправити на вайбер або на пошту. До 17 години ви повинні надіслати виконану роботу. Ви пишите на окремих аркушах, підписуєте. Далі пишете:
Двадцять перше травня
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр .
Потім виконуєте завдання. Пишите тільки цифру і відповідь. Бажаю успіхів!
1. Укажіть
визначення жанру оповідання:
А) невеликий прозовий твір про одну подію з життя
одного-двох персонажів (іноді кількох).
Б) віршований твір .
В) великий за обсягом твір з дуже великою кількістю
персонажів.
2. В
якій країні народився Антон Чехов?
А) Росія Б)
Німеччина В) Англія Г)
Індія
3. За жанром твір А. Чехова «Хамелеон» - це…
А)
оповідання Б) повість В)
роман Г) вірш
4. Укажіть визначення гумору:
А) доброзичливий сміх, спрямований на висміювання поведінки
людей у житті.
Б) критика всього негативного.
В) уживання слова в протилежному значенні.
Г) художній засіб, що ґрунтується на свідомому
перебільшенні, контрастах трагічного й комічного, переплетінні реального з
фантастичним
5. Твір
Дж. Лондона «Жага до життя» - це оповідання про …
А)
будівництво нового міста Б) золотошукачів
В) колодязь в пустелі Г) вовка і зайця
6. Головна
думка твору Джека Лондона "Жага до життя":
А) в боротьбі за життя людина не повинна ніколи здаватися Б)
що потрібно завжди всім ділитися В) матроси повинні допомагати людям
7. Старий Йохим з повісті В. Короленка «Сліпий музикант»
грав на…
А) гітарі Б)
сопілці В) скрипці Г)
фортепіано
8. Упізнай
автора та твір за цитатою:
"...він прозрів...Замість сліпої та невтомної
егоїстичної муки він носить у душі відчування життя, він почуває і людське
горе, і людську радість, він прозрів і зуміє нагадати щасливим про
нещасних..."
А) Володимир Короленко
"Сліпий музикант" Б) Антон Чехов
"Хамелеон"
В) Джек Лондон "Жага до
життя" Г) Антуан де
Сент - Екзюпері "Маленький принц"
9. Упізнайте
автора рядків: Моє серце в верховині і
душа моя,
Моя дума в верховині соколом буя...
Б) Генрі Лонгфелло
Г) Джек Лондон
10.
Головний герой твору Рей Бредбері «Усмішка» Том…
а) був сиротою; б) ріс у повній
родині; в) мав тільки матір
11.
Хто і як вплинув на
життя Петра Попельського, героя оповідання «Сліпий музикант» В. Короленка?
На життя сліпого хлопчика Петра Попельського з оповідання
«Сліпий музикант» вплинув ____________________________________________________
.
Він порадив
матері Ганні ___________________________________________________
_____________________________________________________________________
12. Виконайте
ОДНЕ завдання на вибір:
*Складіть
діалог із поштовим перевізником Ліроєм Кліві, який після аварії випадково
опинився на іншій планеті.
або
*Складіть уявний діалог із інопланетянином, з яким ви
випадково зустрілися на Землі.
Добрий день!Шановні учні, активніше долучаємося до роботи! Іще трішки і будемо відпочивати! Ви прочитали оповідання Роберта Шеклі "Запах думок". До 21 травня вам потрібно виконати самостійну роботу. Підписані роботи висилаєте на вайбер або пошту. Нагадую, що 21 травня у нас буде підсумкова контрольна робота за 2 семестр. Тому повторіть починаючи зі сторінки 106. Бажаю успіхів!
Р.Шеклі. «Запах думок» (Літературний диктант)
1. На яку планету довелося посадити корабель поштареві?
2. Від чого Лерой Кліві упав долілиць і знепритомнів?
3. Невеличке звірятко з кошлатим зеленим хутром.
4. Жовто-брунатний звір без очей і без вух?
5. Психологічне явище безпосереднього передавання на відстані думок?
6. Що виявилося терпким і гидким на смак?
7. Хто вистежував Ліроя за характерним «запахом думок»?
8. Хто дзьобнув Кліві в шию?
9. На кого перетворився поштар «від голови до безвладних пучок на пальцях»?
10. Що стало для чоловіка справжнім порятунком від звірів?
11. Хто здатний пристосуватися, «будь-кого переважити в інтелекті»?
12. Що до останку беріг Лірой Кліві?
Добрий день!До 14 травня (до 17 години) потрібно виконати самостійну роботу за прочитаним оповіданням "Усмішка". Переходити за посиланням join.naurok.ua, пишете прізвище, ім'я та код доступу 420415. Бажаю успіхів.
До 14 травня прочитати с. 203 - 215 (Життя і творчість Роберта Шеклі та оповідання "Запах думок")
30.04.
Добрий день! Ми починаемо вивчати нову тему " Образ майбутнього в літературі". І сьогодні познайомимся з видатним американським письменником - Рей Дуглас Бредбері. Дізнаємося про його життя та творчість, а також прочитаємо оповідання "Усмішка". Перейдіть за посиланням та подивіться відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=UtKWdbMTUF8&feature=emb_logo. Вам потрібно прочитати с. 194 - 200. Зі сторінки 195 виписати в зошит що таке конфлікт та соціальна фантастика. Завдання виконати до 7 травня.
24.04.
Добрий день!Ми закінчуємо працювати над темою"Поетичне бачення світу". І для закріплення знань потрібно виконати невеличку контрольну роботу у вигляді тестів. Ви переходити за посиланням join.naurok.ua, пишите прізвище та ім'я і код доступу 933309. Виконати завдання потрібно до 29 квітня (до 17 годин). Бажаю успіхів!
16.04.
Добрий день! Всі, хто виконав самостійну роботу, ви молодці, свої бали ви отримали і побачили зразу.
Працюємо далі! За планом у нас урок позакласного читання. Ми знайомимся з поетом Шандором Петефі. Щоб дізнатися про його життя та творчість перейдіть за посиланням https://dovidka.biz.ua/shandor-petefi-biografiya/. Далі ваше завдання прочитати вірш "Коли ти муж, будь мужнім" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=5042. А потім зробити аналіз вірша. Написати тему, ідею, виписати епітети, порівняння та метафори. Завдання виконати до 23.04.Бажаю успіхів! Чекаю фотозвіт!
10.04.
Доброго дня! Ви вже ознайомились з життевим шляхом Генрі Лонгфелло та зі змістом його поеми "Пісня про Гайавату". Вам потрібно перейти за посиланням join.naurok.ua, ввести код доступу 166573, своє прізвище та ім'я та виконати самостійну роботу до 14 квітня ( до 17 годин). Бажаю успіхів!
07.04.
Добрий день!Ми починаемо знайомство з американським поетом Генрі Лонгфелло. Вам потрібно ознайомитись з його життям і творчістю (с. 180 - 181), виписати в зошити, що таке поема і прочитати поему " Пісня про Гайавату" ( 181 - 185). Також подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=Iu0XY1MD4vk
Завдання виконати до 10.04
30.03
Опрацювати с. 176 - 178 і до 03.04 заповнити таблицю і надіслати на електронну пошту askorbinkaad@gmail.com
Досліди текст вірша та заповни таблицю прикладами
Художні засоби
|
Приклади
|
Епітет
| |
Метафора
| |
Антитеза
| |
Повтор
|
Доброго дня! Ви вже ознайомились з матеріалом. І зрозуміли, що хайку - це вірш, який складається з трьох рядків: у першому - 5 складів, у другому - 7, у третьому -5.
Вам потрібно до 25.03. виконати завдання на сторінці 175 ( Творче завдання). На форматі А4 ви малюєте малюнки, а на зворотній стороні пишите завдання. Підписані роботи висилаєте на електронну пошту askorbinkaad@gmail.com
16.03
Доброго дня!
Подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=4ZVLCQ-kPs4
Прочитати с. 170 - 174