shirobok1706@gmail.com
26 травня
Тема уроку: Підсумковий урок.
Попереду літо. Як
провести літні канікули безпечно?
Перегляньте відео і запам’ятайте правила безпечної поведінки на літніх канікулах.
19 травня
Тема : Узагальнення з
розділу «Соціальна складова здоров’я».
Для підготовки до тестів передивиться
раніше вивчені теми § 26-28, 30-31
та ознайомитеся з додатковою інформацією § 29,
32, 33.
Перевірте свої знання за вивченим матеріалом. Для цього
пройдіть тести за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 6230925 оновлений
Тести необхідно пройти до 22 травня до 20.00
12 травня
Тема: Елементи конструкції
велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби
безпеки велосипедиста. Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і
виконання маневрів на велосипеді.
Опрацюйте § 30-31
Перегляньте презентацію
Пропоную Вам перевірити свої
знання за вивченою темою. Для цього пройдіть тести за посиланням join.naurok.ua Код доступу 289817
Тести необхідно пройти до 18 травня до
20.00
05 травня
Тема: Безпека в побуті. Пожежна безпека оселі.
Перегляньте відео
Опрацюйте § 26-28
Виконайте завдання:
1.Разом з батьками обстеж приміщення , в
якому найбільше небезпек ( кухню, ванну кімнату). Обговоріть, як безпечно
поводитись у цьому приміщенні.
Запиши результати обстеження
примішення
Назва приміщення
_____________________________
Які комунікації, електричні прилади і препарати побутової хімії
використовують у ньому:_____________________________________________
____________________________________________________________________
Які небезпечні ситуації там можуть
виникнути, як їх уникнути:_____________
____________________________________________________________________
2. Спільно з батьками перевір пожежну безпеку
свого помешкання.
так
|
ні
|
|
Виходи з нашої квартири не
захаращено
|
||
Ми не користуємося
несправними електричними та газовими приладами
|
||
Ми не перевантажуємо
електромережу
|
||
Ми зберігаємо сірники у
недоступних для малих дітей місцях
|
||
Не тримаємо в оселі каністри
з бензином та інші вибухо- і пожежонебезпечні предмети.
|
||
Не дозволяємо дітям до 14
років самостійно запалювати газову плиту, колонку., піч, камін.
|
||
Діти знають, як діяти у разі
виникнення пожежі.
|
3. Складіть і запишіть пам’ятку «Якщо виникла пожежа».
28.04
Тема: Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і
небезпечних компаній.
Опрацювати § 25. Попрацюй над завданнями 1-3
підручника на сторінці 143. Дайте письмові відповіді.
Перегляньте відео за
темою уроку:
Пропоную Вам перевірити свої
знання за темою « Конфлікт»
Код
доступу 814498
Тести необхідно пройти до 04 травня до 19.00
21.04
Тема : Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль
у конфліктних ситуаціях.
Опрацювати § 24
Поміркуй ( усно) :
-У чому полягав конфлікт між
друзями?
- Як вони розв’язали його?
Запам’ятайте,
щоб запобігти ескалації конфлікту, слід:
❖ уміти вчасно розпізнати
конфліктну ситуацію, з’ясувати її причину
❖ поводитися чемно, не вживати
образливих слів
❖ уникати категоричних слів
«завжди», «ніколи», «нізащо»
❖ не зневажати і не принижувати
співрозмовника
❖ не насміхатися над ним
❖ стримувати власні емоції, уміти
розуміти емоції співрозмовника
❖ уважно слухати і не перебивати
❖ бути чесним і щирим у словах і
виявах почуттів
під час
розмови не вихвалятися, не повчати
говорити завжди про конкретні
ситуації, не узагальнювати
відстоювати власну точку зору,
але не тиснути на співрозмовника
намагатися порозумітися
❖ не боятися визнавати помилки,
вибачатися
❖ не провокувати й
не піддаватися на провокацію конфлікту: не відповідати образою на образу
Якщо всі люди
так поводитимуться, то конфліктів буде менше.
Якщо
виникла суперечка, надто бурхливе виявлення емоцій може заважати
конструктивному розв’язанню конфліктної ситуації. Гнів, злість, роздратування,
інші негативні емоції можуть спровокувати розпалювання конфлікту. Треба вчитися
керувати емоціями, вчитися самоконтролю.
Як
навчитися контролювати емоції? У нагоді може стати алгоритм прийняття зважених
рішень.
Завдання 1.
Розглянь на сторінці 136
підручника малюнок 48 Конфліктний ескалатор.
Опиши ситуацію, яка виникла. Які способи розв’язання цього конфлікту краще використати, доповніть ( спокійний тон, допомогти знайти книжку, відсторонитися від конфлікту……)
Опиши ситуацію, яка виникла. Які способи розв’язання цього конфлікту краще використати, доповніть ( спокійний тон, допомогти знайти книжку, відсторонитися від конфлікту……)
Завдання 2. Записати спосіб
, як опанувати себе у наведених ситуаціях на сторінці 137 підручника.
Завдання 3.
https://drive.google.com/file/d/1ND2pFtday-xzNSx0hGSvHTtN3MffgnsL/view?usp=sharing
- У чому полягала суть конфлікту?
- Чому кожен із них бачив різне?
https://drive.google.com/file/d/1ND2pFtday-xzNSx0hGSvHTtN3MffgnsL/view?usp=sharing
- У чому полягала суть конфлікту?
- Чому кожен із них бачив різне?
- Що означає вислів: «Щоб зрозуміти людину, треба
взути її чоботи»?
ПОРАДА: У вільний час перегляньте фільм режисера Ролана Бикова «Опудало»
( у головній ролі К. Орбакайте)
Тема: Поняття конфлікту. Види і способи розвязання конфліктів.
Опрацювати § 23. Письмово виконайте завдання 2 на сторінці 133 підручника . Запишіть способи розвязання конфлікту у наведених ситуаціях.
https://drive.google.com/file/d/1hH5k0CyrfqKi18n5oELiXdIyTSqJ_Z7b/view?usp=sharing
07.04.
Тема: Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі.
Опрацювати § 21-22.
https://drive.google.com/file/d/1hFnKPAJ9Q_smFOdK7R-3b1XY7gWBsYrM/view?usp=sharing
Виконати завдання :
1. Напиши пять компліментів своїм друзям.
2. Опиши чи намалюй портрет людини, стосунки з якою ти вважаєш особливими. Що найбільш цінуєш у цих стосунках?
Перечитати § 19- 20. Готуємося до виконання тестових завдань,які будуть через тиждень.
31.03
Тема: Стилі спілкування людей. Навички спілкування.
Опрацювати § 20
https://drive.google.com/open?id=1WBrfwBK4xECzjw-QnQyemx2chEj3ITLr
https://drive.google.com/file/d/1uuBwiOX_VIsUqcdWnNdIFemXnmQiFpjA/view?usp=sharing
17.03
Тема: Спілкування і здоров'я. Засоби комунікації.
Доброго дня, учні ! До 24 березня треба опрацювати §19 та виконати письмово стартове завдання з підручника на с. 108 . Завдання виконуєте в окремому зошиті. Виконане завдання фотографуєте та надсилаєте мені на електронну пошту shirobok1706@gmail.com
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар