6 клас МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО




МОЯ ПОШТА nazar.strashnya@gmail.com
Музичне мистецтво

(17.03.20)
Тема уроку:Рондо.Сюїта.

Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол" та знаходимо сорінки 109-114
https://pidruchnyk.com.ua/535-muzichne-mistectvo-masol-aristova-6-klas-2014.html ЧИТАЄМО.
Робимо з любої бумаги лепбук (або заводимо зошит) та записуємо короткий конспект
Що таке Рондо. Сюїта
За посиланнями прослухайте  два твори та запишіть свої враження (3-5речень)
Микола Лисенко "Українська сюїта"
https://www.youtube.com/watch?v=mggNIYp5bPo
Моцарт "Турецький марш"
https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4
За бажанням співаємо:
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
https://www.youtube.com/watch?v=prVWofC8qAU

Музичне мистецтво

(23-27.03.20)
Перегляд:
Музичне мистецтво

(31.03.20)
Тема уроку:Симфонія
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник    стор.116-122

Прочитайте параграф та дайте відповіді на питання:
1.Що таке симфонія?
2.Які бувають симфонічні жанри?
3.Хто засновник симфонічного жанру?
4.Скільки частин у симфонії?

За посиланнями прослухайте симфонічні твори.Цікавинки.

За бажанням співаємо:

Музичне мистецтво

(07.04.20)
Тема уроку: Увертюра
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник      стор.122-123

Прочитайте параграф та дайте відповіді на питання:
1.Дайте визначення увертюрі.
2.Яке значення увертюри в музично-театральних постановах?

За посиланнями прослухайте симфонічні твори.Цікавинки.
Життя та творчість Д.Шостаковича
Святкова увертюра
Увертюра Дунаєвський з кінофільма "Дети капита Гранта"

За бажанням співаємо:

Музичне мистецтво

(14.04.20)
Тема уроку:Концерт
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник    стор.124-127
Прочитайте параграф та дайте відповіді на питання:
1.Дайте визначення слову "Концерт"
За бажанням:
Поцікавтесь в Інтернеті, на яких рідкісних інструментах сучасні оркестри виконують концерти відомих композиторів та зробіть повідомлення про це(коротко).
За посиланнями подивіться цікаві концерти, тільки дивитися треба до кінця. Можете зробити концерт самі.
Музичне мистецтво

(21.04.20)
Тема уроку:Симфонічна фантазія-поема
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник      стор.128-130
Прочитайте параграф та дайте відповіді на питання:
1.Дайте визначення слову "Фантазія"
2.Що таке Симфонічна поема?
(бажано записати у свої лепбуки)
За посиланнями подивіться та послухайте:
За бажанням створіть живописні фантазії до прослуханої музики.
Вок-хорова робота.


Музичне мистецтво
(28.04.20)
Тема уроку: 
Музично-театральні жанри:
Балет
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник      стор.128-130
Прочитайте параграф та пройдіть (письмово) тести:
1). У якій країні виник балет?

1). Туреччина
 2). Франція
 3). Італія

 4). Німеччина

2). Понад триста років ми чуємо слово - "Балет". Це слово прийшло до нас з:

1). турецької мови.
2). французької мови.
3). італійської мови.
 4). німецької мови.

3). У перекладі з італійської мови слово - "Лібрето" - означає:

1). Пташечка.
 2). Рибка.
 3). Вистава.

 4). Альбом.

 5). Книжечка.

 4). У балеті жінка називається - балерина, або танцівниця балету. Чоловік у балеті називається - танцівник балету, або:
 1). балерун.
 2). балетмейстер.
  3). танцюрист-диско.
5). Взуття хлопчиків це - туфлі, кросівки. Взуття дівчаток це - туфлі, босоніжки. Взуття балерини це:
 1). чешки.
 2). сандалії.
 3). шкарпетки.
  4). пуанти.
6). Балет складається із:
 1). українських народних танців "Гопак", "Козачок", "Аркан" і багатьох інших.

 2). вальсів, полонезів, мазурок та багатьох інших.

 3). класичного танцю, характерного танцю, пантоміми.
7). Видатний композитор Арам Хачатурян написав балет:
1). "Попелюшка"

 2). "Спартак»

 3). "Коза-Дереза", "Пан Коцький", "Котик і Півник".
8). Театр Опери та Балету потрібно відвідувати:
1). у повсякденному одязі.
 2). у спортивному костюмі і кросівках фірми "Adidas".
 3). у спеціальному робочому одязі.
 4). у святковому одязі. У деяких оперних театрах чоловіків допускають на виставу, якщо вони вдягнені у спеціальний вечірній костюм - смокінг.
  5). у будь якому одязі, тому що це не має ніякого значення.

9) . Характерний танець у балеті:
1). побудований на елементах народного танцю.
 2). це рухи, жести, міміка, пластика тіла.
 3). дуже граційний, його рухи надзвичайно витончені та піднесені.

10). Пантоміма у балеті - це:
1). вальси, полонези, мазурки.
 2). елементи народного танцю.
 3). це рухи, жести, міміка, пластика тіла.

11). Класичний танець у балеті:
 1). це рухи, жести, міміка, пластика тіла.
 2). побудований на елементах народного танцю.
 3). дуже граційний, його рухи надзвичайно витончені та піднесені.

 Вок-хорова робота.
Мрії збуваються
Дякую всім за виконані роботи!
Музичне мистецтво
(05.05.20)
Тема уроку: 
Музично-театральні жанри:
Оперетта
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник      стор.137-140



Музичне мистецтво
(12.05.20)
Тема уроку: 
Жанри зустрічаються
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник      стор.141


Музичне мистецтво
(19.05.20)
Тема уроку: 
Перевіряємо свої знання
Шановні учні! Відкриваємо електронний підручник "Музичне мистецтво 6 кл. Масол"
Підручник      стор.144-146

Музичне мистецтво
(26.05.20)
Тема уроку: 
Узагальнення





Немає коментарів:

Дописати коментар