5 клас ІСТОРІЯ


grunskayairina07@gmail.com


19.05
Здати роботу до 15.00
Підсумкова контрольна робота
1. Слово історія походить з грецької мови і означає:                                     1б.
а) замок б) розповідь про минуле в)розповідь про майбутнє г) казка
2. Яка наука вивчає минуле за речовими історичними джерелами?          1б.
а) нумізматика б) хронологія в) сфрагістика г) археологія
3. До яких століть належать 680р., 2014р. ?                                                    1б.
4. Першим королем Русі був:                                                                               1б.
а) Данило   б) Олег    в) Ігор   г) Святослав
5. Які історичні джерела представляють зброя, посуд, одяг ?                    1б.
а) писемні б) усні в) речові г)археологічні
6. Що означають поняття: конституція, історичні постаті (або особи)?     1б.
7. Які історичні джерела представляють легенди, перекази, пісні ?          1б.
а) писемні   б) усні     в) речові   г) археологічні
8.  Про кого  іде мова ?                                                                            1б.            
   Чудово грала на фортепіано й мріяла про артичтичну кар’ єру, але через хворобу мусила відмовитися від улюблених занять. Видатна українська письменниця.
 9. Назвіть чотири історичні пам’ятки архітектури України.                    1б.
 10. Розв’яжіть хронологічну задачу.                                                                1б.
Згідно з легендою, Рим було засновано в 753 р. до н.е. Коли йому виповнилося 1500 років?
11. Складіть стислу розповідь про виникнення українського козацтва за наведеним  планом.                                                                                              2б.
1) Які історичні обставини привели до виникнення козацтва?
2) Коли і де виникла перша Запорозька Січ? Як було організовано життя козаків?

3) Яку роль відіграло козацтво в історії України?


12.05
 Виконати до16 травня
1. Прочитати  параграф 26, 28
2. Готуємося до підсумкової роботи. Зверніть увагу на такі питання:
1. Кім були Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Данило Галицький, Богдан Хмельницький, Леся Українка, Михайло Грушевський?
2. Що таке історія, історичний факт,   літописи, археологія, нумізматика, хто такі історичні постаті?
3. Як історики дізнаються про минуле?
4. Ви повинні накреслити лінію часу.
5. Згадайте, як записати будь-який рік потрібного століття, знати до яких століть належать дати.

6. Знати символи держави (герб, гімн, прапор), символи українського козацтва (булава, бунчук, ...)

04.05
Виконати до 12 травня
1.Виконати практичну роботу за параграфом №24
Відповісти на запитання на стор.169

2. Опрацювати параграф №25. Творче завдання. Відповісти на запитання. Які розташовані вгорі  на стор176

23.04
 виконати до 5 травня
1.Опрацювати пар.23.

2. Знайді у хмарці історичні терміни, пов'язані  з даною темою, і розкрий їх зміст (словникова робота)
3.Виконайте завдання №1 на стор.164 під рубрикою “Оцініть себе”.

17.04
Виконати до 24 квітня
1. Опрацювати 22 параграф
2. Виконайте завдання на стор.157. №2.

3. Додаткове завдання за бажанням: намалюйте козака.

10.04
Виконати до 16 квітня
1. Опрацювати параграф 20.
2.Виконати практичну роботу на стор.137 — відповісти на запитання:
А). Чому зображені пам’ятки потребують захисту?
Б).У чому, на вашу думку, цей захист виявляється?
В). Які пам’ятки культури та мистецтва є у нашому місті?
Г). Чому історичні пам’ятки завжди приваблюють туристів?

3. Опрацювати параграф 21. Відповісти на питання 1, 3,4.

31.03
До 7 квітня
1. Прочитати параграф 18. Виконати завдання в робочих зошитах на стор.133 під  назвою “Оцініть себе”  № 3 та №4.
2. Виконати практичну роботу в робочих зошитах за параграфом 19 на стор.136 під назвою “Підготуйтеся до гри “Історична абетка” за таким планом:
А). Ще раз прочитати розділ “Історія України в пам’ятках”.
Б). Визначте 10 літер на свій розсуд і упродовж 10 хвилин запишіть слова розділу. Наприклад, слова на літеру К: конституція, Київська Русь і т.д.
 3.  Для тих, хто бажає отримати додаткову оцінку, зробить пазли з  кольорового зображення пам’ятника подіям чи постатям історії або розфарбуйте малюнок. 
Роботи надсилати на ел.пошту grunskayairina07@gmail.com



Виконати до 26 березня.
 Опрацювати  параграф 17.Завдання 1. Складіть стислу розповідь в зошиті про Україну в 2 світовій війні за планом на стор. 126Завдання 2. Напишіть в зошиті нові слова, вжити у тексті параграфу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар