5 клас МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО




Музичне мистецтво

(19.03.20)
Тема уроку: Симфонічна музика
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :
Тема уроку: Симфонічна музика (сторінки 107-116).
Зробіть короткий запис у окремому зошиті або зробіть новий лепбук з любого паперу за таким планом:
1.Що таке симфонія?
2.З скількох частин будується.
3. Які композитори писали симфонію?
4.Напишіть найвідоміші симфонії.
Послухайте:
Симфонія №5  Л.Бетховен
Сифонія №40  В.Моцарт
Напишіть назви муз.інструментів, які звучать у симфонії №40
Співаємо за бажанням:
"Веснянка"
"Пісня на добро"



Музичне мистецтво
(23-27.03.20)
Співаємо за бажанням:
"Веснянка"
"Пісня на добро"


Музичне мистецтво
(02.04.20)
Тема уроку: У музичному театрі: ОПЕРА
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :
Підручник             стор.118-124
Прочитайте текст да дайте відповіді на запитання за планом :
1.Де виникла опера?
2.Що таке лібрето?
3.Що таке арія?
4.Що таке увертюра?
Поміркуйте!
1.У якому одязі прийнято відвідувати оперний театр?
2.Як потрібно себе поводити у театрі?
Цікава інформація до перегляду.

Співаємо (за бажанням)
1.Писанка (Марії Бурмаки)
2. Писанки (В.Таловирі)
"Веснянка"
"Пісня на добро"

Музичне мистецтво
(09.04.20)
Тема уроку: У музичному театрі: Балет
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.125-133
Прочитайте текст да дайте відповіді на запитання за планом :
1.З чого складається балет?
2.Що таке балет?
3.Як ви гадаєте, чи є легкою професія балерини? (усно)
Цікава інформація до перегляду.
Балет на воді
Цікаві факти про балет

Співаємо (за бажанням)
1.Писанка (Марії Бурмаки)
2. Писанки (В.Таловирі)
"Веснянка"
"Пісня на добро"

Музичне мистецтво
(16.04.20)
Тема уроку: Музика на кіноекрані
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.134--135
Ознайомитись з фільмом:
Музика на кіноекрані

Співаємо (за бажанням)
1.Писанка (Марії Бурмаки)
2. Писанки (В.Таловирі)
"Веснянка"
"Пісня на добро"

Музичне мистецтво
(23.04.20)
Тема уроку: Музика на кіноекрані (продовження)
Мюзикл
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.138-140
Ознайомитись з мюзиклом:

Співаємо (за бажанням)

Руханка


Музичне мистецтво
(30.04.20)
Тема уроку: Діалог музики та живопису
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.144-149

Ознайомитись (усно)


Музичне мистецтво
(07.05.20)
Тема уроку: Перевіряємо свої досягнення
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.150-151
Прочитати та записати відповіді (коротко) на завдання, які знаходяться на сторінці 150-151.


Музичне мистецтво
(14.05.20)
Тема уроку: Перевіряємо свої досягнення
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.156

На цій сторінці є орієнтовний план  музичних проектів. 
1 тема "Таємнича сопілка"
Весь проект ми робити не будемо. Але,щоб отримати 12б потрібно знайти у вікіпедії відомості про сопілку за таким планом:
1. Походження сопілки.
2.Який "голос" у сопілки?
3.Знайти  вірш про сопілку.
Сопілка


Музичне мистецтво
(21.05.20)
Тема уроку: Презентація проектів
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :

Підручник          стор.157
На цій сторінці є орієнтовний план  музичних проектів. 
2 тема "Знайома незнайомка"(бандура)
Про бандуру теж шукаємо в вікіпедії і знаходимо відомості за таким планом:(можна не писати, а зробити в електронному вигляді)
1. Походження бандури.
2.Казка або вірш (знайти) про бандуру.
3.Звучання бандури у творах укр.композиторів.
Бандура

Музичне мистецтво
(28.05.20)
Тема уроку: презентація проектів
Шановні учні! Відкрийте електронний підручник "Музичне мистецтво Л.Масол 5 кл" за посиланням :












Немає коментарів:

Дописати коментар