5 клас МАТЕМАТИКА

Математика

Моя електрона адреса  kashina12@gmail.com

29.05.2020
Сьогодні  - останній  дзвоник!
Успіхів вам у всьому!

За рішенням організаційного комітету Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у 2020 році Міжнародний етап  конкурсу  відбудеться з 9-00  22 травня до 21-00   24 травня в режими online. 

 Покрокова інструкція для учасника розміщена на сайті http://www.kangaroo.com.ua/  за посиланням: http://www.kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/instruction_2020_online.pdf  
Код місця проведення для рєєстрації 042317.
Учасники конкурса: Пасічник Єгор. Паршкова Кристина, Титарчук Ян, Правдивко Світлана.
Якщо виникнуть запитання щодо рєєстрації та проходження звертайтеся до мене за телефоном 0994844677

25.05.2020
Доброго ранку. Вот і кінець навчального року. На минулому уроці ви написали контрольну роботу. Звичайно, хто не писав контрольну роботу, оцінка дорівнює нулю. Оцінки були зниженні за: при виконанні останьої задачі ви невірно зробили дії. В задачі було сказано, що на першу машину навантажено 2,4т вантажу, що в 1,2 рази менше, ніж на другу. треба було 2, 4  помножити на 1,2 та дізнатися скільки т було завантажено на другу машину.
Припущена помилка при знаходжені відсоткового відношення двох чисел.
Ви можете подивитися  на семестрові та річні оцінки, ви можете пкращити  оцінки, якщо виконаєте завдання, надішлите мені на електрону адресу  kashina12@gmail.com
Для виконання завдання перейдіть за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive та виконайте один із запропанованих варіантів.




Це теж саме завдання, що за посиланням
Завдання можна не переписувати, у тестових надавати тільки правильну відповідь, у №5-7 можна записати правильну відповідь. №8-9 розвязати повністю.
Чекаю на ваші відповіді.

22.05.2020
Доброго дня любі пятикласники. Ще один тиждень і ви закінчите навчальний рік. Але кожен навчальний рік закінчується підсумковими контрольними роботами. А математика один з найважливіших предметів. Він вивчається протягом усіх шкільних років. Тому сьогодні з 10.00 до 12.00 ми пишемо підсумкову контрольну роботу. Будьте уважні:
В№1-4(по1б) вам треба обрати одну правильну відповідь.
№5,6 (по1б) при розвязанні рівнянь ви повинні записати тільки відповідь
№7  при виконанні дій вам треба показати порядок дій, записавші їх  та провести обчислення.
№8 - розвязання задачи - показати усі дії задачи та дати їм пояснення, написати відповідь.
Будьте уважні, не поспішайте, у вас все вийде.Бажаю вам гарних оцінок.
Для виконання контрольної роботи перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/11kBuUkQHxqq8X-cKminJftCCC_ScZ6Dcxkznp205FRk/edit


Якщо при виконанні контрольної роботи в №7 і 8 бдуть стояти одні відповіді бали  зараховуватися не будуть

20.05.2020
Запрошую вас на онлайн  урок  з математики "Повторення. Підготовка до контрольної роботи" на платформе ZOOM щодо оформлення роботи і розвязання прикладів. Індентифікатор  онлайн уроку 758 1040 1214, пароль 9nc3tL


Продовжуємо повторювати матеріал за курс 5 класу і готуватися до підсумкової онтрольної роботи. Для підготовки  к контрольной роботі пропаную вам виконати наступні завдання:
1.Виконайте дії  (8,346 – 4,444) : 0,4 – 1,245.
2. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?
3. Золоту медаль за успіхи у навчанні отримали 15 випускників, що становить 2% усіх учнів школи. Скільки учнів навчається в цієї школі?
4. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює 32, неповна частка — 5, а остача — 11.
5. Збільшить суму чисел 827 і 324 на 245.
6. Збільшить різницю чисел 6 421 і 2 175 на 1 548.
7.  Розв’яжіть рівняння 11,2 х + 3,7 = 7,06.
8. Всього з чотирьох ділянок фермер зібрав 1785 кг картоплі. З першої ділянки він зібрав у 4 рази менше, ніж із другої, а з третьої – у 2 рази більше, ніж з четвертої, а з другої і четвертої – порівну. Скільки зібрано картоплі з кожної ділянки окремо?
Завдання треба вислати на електронну адресу. Бажаю успіхів

УВАГА! 22 травня з 10.00 до 12.00 пишемо підсумкову контрольну роботу.

18.05.2020
Доброго дня дорогі учні. Ще трошечки і літні канікули. Ви вже втомилися, но підсумкову контрольну роботу нам написати треба. а для цього ми з вами продовжуємо повторювати  матеріал за пятий клас. Сьогодні у нас з вами повторення задач на знаходження дробу вд числа та числа зайого дробом. За бажанням перейдя за посиланням join.naurok.ua  код доступу 613750 можно пройти тест, а потім  вам потрібно розвязати задачі. Для цього вам потрібно пригадати наступне: 
щоб знайти дріб від числа треба число поділити на знаменник та помножити на чисельник дробу;
щоб знайти число за його дробом треба число поділити на чисельник дробу і помножити на його знаменник;
вміти встановлювати тип задач
Вам потрібно розвязати наступні задачі:
Знаходження дробу від числа
1.Михайлик прочитав 7/15 книжки, в який 300 сторінок. Скільки сторінгок прочитав Михайлик?
2.Олена, Олеся і Катруся зібрали 126 грибів. Оленка зібрала 2/9 сіх грибів, Олеся -25/
49 решти. Скільки грибів зібрала Катруся?

3. Туррист мав пройти 136км. За перший день він пройшов 3/8 усього шляху, а за другий - 2/8 шляху. Скільки км пройшов туурист за два дні?
Знаходження числа за  його дробом
1. За день МИхайлик прочитав 42 сторінки, що становить 7/15 книжки. Скільки сторінок у цій книжці?
2. Один із доданків дорівнює 72 і становить 12/17 суми. Знайдіть другий доданок.
3. За перший день турист пройшов 7/15 маршруту, а за другий - решту 24км. Знайдіть довжину всього м аршруту.

15.05.2020

Доброго здоров'я дорогі учні.Продовжуємо повторювати з вами матеріал. В цьому навчальному році ми з вами вивчали звичайні дроби. І сьогодні я пропаную повторити з вами їх та дії на ними. Як і минулий раз я пропаную повторити  теоретичний матеріал за допомогою  тестів за посиланням   join.naurok.ua     код доступу 369399 ( до 18.05.2020, за бажанням). 
Перед розвязуванням вправ пригадаємо ще з вами порядок виконання дій для будь - яких чисел. Виконаємо завдання у зошитах:
1. Виконати дії:
а) (2,18+0,42:0,35)*1,5-3,827
б) 20:(6 3/11+1 8/11)+(7 2/5-5,8):5
в)  (4*1,125-4,5)*6,48+(3.54+1,324):0,76

2. Розвязати задачі:

а) Відстань між двома пристанями дорівнює 88,2км. Від цих пристаней назустріч один одному одночасно вирушили двва моторних човни. які зустрілися через 1,5 год після початку руху. Один із них рухався зі шввидкітю 28,3 км/год. Знадіть швидкість другого човна.
б) На першій машині було 2,4т вантажу, що на 1,2т більше, ніж на другій. На третю машину наввантажили на 2,5т менше, ніж на першу і другу  машини разом. Скільки всього тонн навантажили на три машини?
в) У магазин завезли 256кг капусти. Першого дня було продано 6/16 капуссти. а другого- 7/16 капути. Скільки кг капусти було продано за три дні?

13.05.2020

Доброго здоров'я дорогі учні.Ми починаємо повторювати матеріал. який вивчали  упятому класі. Та почнемо з розвязання рівнянь. Повторимо правила знаходження:
-невідомого доданку
-невідомого дільника
-невідомого відємного
-невідомого зменшуванного
-невідомого множника
- невідомого діленого
 Перевірте свої знання з даної теми виконавші тести, перейдя за посиланням join.naurok.ua     код доступу 163471 ( до 15.05.2020, за бажанням). та розвяжіть рівняння у зошитах:
Розвяжіть рівняння:
а) х+5,74=9
б) 5.4-х=3,827
в) х-5,257=19,743
г) (29,3-х)=54=69,351
д) 6х-14,7=22,05
є) (5,8+х)*5,3=31,482
е) 12-х:1,05=1,8
ж)0,72:(0,8-х)=1,5
з) 128:х-16,9=23,1

12.05.2020

Доброго здоров'я дорогі учні. Сьогодні ми з вами пишемо контрольну роботу з теми "Відсотки. Середнє арифметичне". Контролну роботу виконуємо в формах за посиланням  
Роботу треба виконати до 18.05.2020р. 
Звернить уувагу на розвязання задач:
1. На столі лежали фрукти: яблука та груши. Причому груши становили 62% усіх фруктів. Скільки відсотків усіх фруктів становили яблука? (Увага: загальну кількість взагалі  позначаємо за 100%)
100-62 = 38% - становлять яблука

2. У класі навчається 35 уня. 60% яких вивчають дві іноземних мови. Скільки учнів вивчає дві іноземних мови?
1. 60%=0,6
2.35*0,6= 21(уч) - вивчає дві іноземної мови

3. У фтбол грають 56учнів школи, що становлять 7% усіх учнів закладу. Скільки учнів навчається в школі?.
1. 7%=0,07
2. 56:0,07 =800( уч) - навчається в школі

4.Було зібрано 5 кошиків вінограду, маса яких: 3,2кг; 5,7кг; 6 кг; 8,2кг і 4,8 кг. Знайти середню масу кошика з віноградом.
1. 3,2+ 5,7+ 6+ 8,2+ 4,8 = 27,9 ( кг) маса всего вінограду
2. 27,9 : 5 = 5,58 (кг) середня маса кошику

5.Автобус  рухався 2.5 год зі швидкістю 70км/год і 1,5 ггод зі швидкістю 90км/год. Знайти середню швидкість автобуса.
1.2,5*70=175(км) перша половина шляху
2.1,5 *90=135 (км) друга половина шляху
3. 175+135=310 (км) загальний шлях
4. 2,5+1,5 =4( год) їхав автобус
5. 310:4=77.5 ( км/год) -середня швидкість автобуса

6.У школу завезли 90 кг печива. З них 12%- "Наполеон "; 42% - "Молочнє", решта "Пісочне". Скільки кг печива "Пісочне" завезли до школи.
1. 12+42 = 54 %- завезли печива "Наполен" і "Молочне"
2. 100-54=46% завезли  печива "Пісочне"
3. 46% = 0,46
4. 90*0,46=41,4 (кг) - завезли печива "Пісочне" до школи.

7.За перший день туристи пройшли 40% всього шляху, за другий - 60% остачи. а за третій решту - 36  км. Який маршрут туристів?.
1.100-60=40% -пройшли туристи за третій день
2.40%=0.4
3.36:0.4=90 (км) пройшли туристи за другий та треттій день
4. 100-40=60%- пройшли туристи за другий і третій день
5.60%=0,6
6.90:0,6=150(км) -маршрут туристів

Бажаю успіхів  при виконанні контрольної роботи.

08.05.2020
Доброго здоров'я дорогі учні. Продовжуємо працювати з вами над темою "Відсотки" і вчимося розвязувати задачі. Вам треба розвязати №1116, 1114, 1121, 1090,1094.  Бажаю успіхів!

06.05.2020
Доброго здоров'я дорогі учні. Скоро ми з вами будемо писати контрольну роботу з теми "Відсотки". Сьогодні ми з вами спробуємо пройти тестові завдання за цією темою. Щоб пройти тестові завдання вам потрібно перейти з посиланням 
https://docs.google.com/forms/d/15L_VDPHexXlTlPZWBbZMZxY0WKMuxbxBGv5shDE8jPI/edit та виконати тести до 11.05.2020р. Щоб виконати тест вам потрібно вміти: знаходити середнє арифметичне декілька чисел, перетворювати відсотки у десятковий дріб та десятковий дріб у відсотки; вміти встановлювати типи задач, а саме - знаходження відсотка від числа, числа за його відсотком, відсоткове відношення двох чисел. Перед тим як ви будете давати відповіді на ці запитання повторить будь ласка  ці правила. Бажаю вам успіхів

05.05.2020
Онлайн урок "Розвязання задач на відсотки" на платформі ZOOM 0 13.00  індетификатор  792-7742-7255   пароль  006693

04.05.2020
Доброго здоров'я дорогі учні. Сьогодні ми з вами  продовжуємо вивчати  тему "Відсотки", а саме навчимося розрізняти задачі  про знаходження задач відсоток від числа, число за його відсотком, та який відсоток складає одне число від іншого. Для цього ми з вами опрацюємо п. 37, 38. Розвяжемо завдання № 1068, № 1109.
Перевіримо себе перейдя за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=148223  до 06.05.2020
На допомогу вам інтернет - ресурси:https://www.youtube.com/watch?v=0xA7AGTjuXQ 
Я запрошую вас на онлайн урок 05.05.2020р  о 13.00 індетификатор  792-7742-7255   пароль  006693. До зустрічі

30.04.2020
Сьогодні ми з вами починаємо  тему, яка називається "Відсотки". Під час вивчання теми ми з вами навчимося перетворювати  десяткові дроби у проценти, навпаки. Знаходити дріб від числа і число за дробом. Навчимося знаходити скільки відсоткі складає одне число від іншого.
Для цього  вам потрібно опрацювати п.37, розвязати №1074, 1076, 1079, 1081, 1086.
На допомогу вам інтернет - ресурси: https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0
Перевірити свої знання ви можете, якщо перейдете за посиланням
Запрошую вас на онлайн урок СЬОГОДНІ 30.04.2020 в 12.00 на платформі ZOOM.Індентифікатор конференції  791-3385-5239 пароль 016181

29.04.2020
Доброго здоров'я дорогі учні. МИ з вами навчилися робити дії над десятковими дробами. Сьогодні наша мета навчитися знаходити середні значення. Тема "Середнє арифметичне".  ля того щоб  працювати з середніми значеннями вам необхідно опрацювати п. 36 підручника і взошитах розвязати завдання №1042, 1046,1054, 1056.  Вам на допомогу інтернет - ресурси:
 Запрошую вас на онлайн урок 30.04.2020 в 12.00 на платформі ZOOM.Індентифікатор конференції  791-3385-5239 пароль 016181

27.04.2020
Доброго дня дорогі учні. Ми з вами закінчуємо вивчати тему "Множення та ділення десяткових дробів" На  завершення вивчення теми ми з вами повинні написати контрольну роботу. Текст контрольної роботи ви побачите перейдя за посиланням.
 https://docs.google.com/forms/d/1CPraW6HMXo1AhDywdQ0CgHqSv8rjefiYghx9JsePMyY/edit. Контрольну  роботу вам треба виконати до 04.05.2020р.
При виконанні контрольної роботи, враховуємо правила оформлення роботи.
1. Знайти значення виразу: 0,96:0,16 + 0,04 ∙2,4 = 6,096
1) 0,96:0,16=6
2) 0,04 ∙2,4 =0.096
3) 6+0,096=6,096
( при виконанны приклада в стовпик розписувати дыъ не треба)
2. Розв'язати рівняння: а) 64,45: x= 2,5.
                                      х=64,45:2,5
                                       х=25,78
б) (0,8x+ 19,4)∙ 0,2 = 19,28.
0,8x+ 19,4=19,28:0,2
0,8x+ 19,4 =96.1
0,8х=96.1-19.4
0,8х=76.7
х=76,7:0,8
х=71.85
3.Розв'язати задачу:Двом робітникам потрібно пофарбувати дах площею 1082,4 м2. Один робітник за 1 день може пофарбувати 132,4 м2 даху, а другий — на 5,8 м2 більше. Скільки днів потрібно робітни­кам для фарбування даху, якщо вони працюватимуть разом? 
1) 132,4 + 5,8 =138,2 ( м2    )- площа, яку пофарбує другий  робітник за 1 день
2)132,4+138.2 =270,6м2    )- площа, яку пофарбують  два робітника за 1 день
3) 1082,4 : 270,6 = 4 (дн) - потрібно для фаабування даху
Ответ: 4 дня
Дорогі учні будьте уважні при виконанні контрольної роботи. Бажаю успіхів та задоволення від роботи.

24.04.2020
Після того як ви навчилися ділити десятковий дріб на десятковий, давайте з вами пригадаємо де ми можемо викристовувати наші знання.
1. Розвязання рівняння:
Щоб знайти невідомий додаеок требв добуток поділити на відомий доданок
72,8х=23,296
х=23,296:72,8
х=0,32
Щоб знайти невідоми дільник треба ділене поділити на частку
18,235:х=3,5
х=18.235:3,5
х=5,21
Щоб знайти невідовідоме ділене треба частку помножити на дільник
х:23,5=0,4
х=23,5*0,4
х=9,4

х-0,28х=36
0,72х=36
х=36:0,72
х=50

2.Виконати дії
Пригадаємо порядок виконання дій
3. Розвязання  задач.
Вам треба виконати у зошитах наступні завдання: №987,1007,1013

22.04.2020
Доброго здоров'я. Ми з вами навчилися ділити на натуральне чило десятковий дріб, наше завдання навчитися ділити десятковий дріб на десятковий.  Знову працюємо з п. 35 нашого підручника. Подивиться уважно як оформлюється ділення десяткових дробів у стовбчик, використовуючі наступні інтернет - ресурси:

https://www.youtube.com/watch?v=2NCEfUU_IqE&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=6&t=0s та виконайте у зошитах домашнє завдання №983 та надішлить його мені на електронну адресу kashina12@gmail.com  Чекаю на ваші роботи.

21.04.2020
Доброго здоров'я любі п'ятикласники.  На минулому уроці ми з вами ділили десятковий дріб на натуральне число, тепер ми будемо навчатися з вами ділити на розрядну одиницю. Для цього вчимо правила в п. 35 і розвяжемо номери №970, 985., 976. На допомогу вам інтернет - ресурси:
Після виконання завдань з підручника виконайте тестові звдання з теми до 25.04.2020 за посиланням

17.04.2020
Доброго здоров'я любі п'ятикласники. Продовжуємо працювати над дестклвими дробами. Тема уроку "Ділення десяткових дробів на натуральне число". опрацювуємо п.35 та виконуємо №972, 973. На допомогу вам інтернет - ресурси:

15.04.2020

Доброго здоров'я любі п'ятикласники.Ми з вами навчилися  множити десяткові дробі, тому сьогодні я пропаную виконати самостійну роботу з даної теми. Для виконання треба перейти за посиланням  
https://docs.google.com/forms/d/1x5aafLFbAJGmDlywwVRIEEEdO_gKgEzZuJD9i_023Fs/edit та виконати самостійну роботу  до 21.04.2020р.  При виконанні самостійної роботи  в прикладах та задач наводити повне розвязування. Бажаю успіхів.
При виконанні самостійної роботи в прикладах №1 записуються тільки відповіді. Приклад номер 2 розписується за зразком:
5,5*2,4+0,5*2,4=2,4*(5,5+0,5)=2,4*6=14,4
В задачах пишемо дії та пояснення до них. Наприклад:
1) 2,7*3=8,1(км) пройшов перший пешехід за 3 год
2)4,1*4=16,4( км) пройшов другий пешехід за 4 год
3) 8,1+16,4=24,5 ( км) пройшли два пешохіда рвзом
Відповідь: 24,5км

Стовбчики писати не треба!!!

13.04.2020

Доброго здоров'я дорогі учні. Ми з вами продовжуємо вивчати тему "Множення десяткових дробів", а саме множимо на розрядну одиницю. У зошитах ми робимо № 913,918,922 ( висилати цю домашню роботу не треба). Для перевірки своїх знань перейдіть за посиланням та виконайте тестові завдання до 15.04.2020р  
Бажаю успіхів.

10.04.2020

Відео урок " Множення десяткових дробів"
номер конференції 367-617-447
Пароль9Upkio( англійська)

08.04.2020

Доброго здоров'я дорогі учні. Ми з вами на минулому уроці вивчали правила множення десяткових дробів. Сьогодні ми продовжуємо працювати над множенням десяткових дробів та будемо використовувати правила  для розвязування прикладів, задач. 
На допомогу вам  інтернет - ресурс https://www.youtube.com/watch?v=57eQ6yrWqtc
Ви повинні розвязати приклади № 949 ( всі обчислення у зошиті), № 9445 947, 964 та напрвити виконану роботу на електрону адресу: kashina12@gmail.com

10.04.2020р чекаю вас в 12.00 на видео уроці на платформі ZOOM. Пароль входу та номерконференції буде повідомлено 10 квітня о 11.55 на даній сторінці. До зустрічі.

07.04.2020

Доброго дня дорогі учні. Продовжуємо працювати з десяткоими дробами, а саме будемо навчатися множити десяткові дроби. Тема "Множення десяткових дробів".
Щоб помножити десяткові дроби треба помножити числа не звертаючи увагу на кому, а потім відокремлети зправ стільки цифр, скільки їх разом у  десяткових частинах  у обох множниках.
Опрацювати п.34 та  виконати №917 у робочих зошитах.. На допомогу вам інтернет- ресурси:
Після виконання вправ спробуйте пройти тест для самоперевірки за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/159045

03.04.2020

Доброго здоров'я любі п'ятикласники. Ми з вами навчилися додавати та віднімати десяткові дробі і вам слід показати чому ви навчилися. Для оцінювання ваших знань з даної теми "Додавання та віднімання десяткових дробів" вам треба виконати контрольну роботу, яку ви побачити якщо передете за посиланням.
https://docs.google.com/forms/d/1jsTV3Uos0Mjw5RL3otRKdh5E1UaZzYki2RPynsk552A/edit
Контрольну роботу треба виконати до 07.04.2020р. Бажаю успіхів та натхнення.

30.03.2020

Доброго здоров'я дорогі учні. Вот і закінчилися веснянні канікули і ми знову починаємо вивчати математику. Продовжуємо з вами працювати над темою "Додавання та віднімання десятових дробів". Використовуємо набуті знання для рішеня рівнянь, прикладів та задач. Для цього вам потрібно пригадати правила знаходження невідомих, порядок виконання дій. властивості додавання та віднімання, а також  розвязування різноманітних  задач, але з використанням десяткових дробів.
У зошитах виконати  № 884, 886, 890,892,894, 896.

16.03.2020
КАрантин карантином, а математику вчити потрібно. Доброго дня мої любі пятикласники. ПРодовжуємо вивчати з вами дроби та знайомимося з дробами, які називаються десятковими. Вот вам завдання на тиждень: опрацювати п.30, 31, 33. Навчитися записувати та читати десяткові дроби. Порівнювати їх, як бе цього, та звичайно додавати та віднімати їх. Для закріплення  виконаємо завдання  № 802, 805,831, 869-873. Успіхів вам мої пятикласники. Завдання самостійної роботи будуть   20 березня.
Інтернет - ресурси:

До 18.03.2020року вам треба перейти за посиланням та виконати  самостійну роботу. Робота оцінюється. Після 18.03.2020 року відповіді на самостійну роботу прийматися не будуть.

Дорогі учні  наступну самостійну роботу з теми "Додавання та віднімання десяткових робіт" ви  повинні виконати до 23 березня. Перейдить за посиланням та виконайте самостійну роботу
https://docs.google.com/forms/d/1-lwpYtXWaTy751INauefqfi9R9S9_30Cg2SWKbZTGrE/edit
Бажаю вам усім успіхів.


Немає коментарів:

Дописати коментар